Ja ik vind het persoonlijk wel mooi. Dit betekend niet da ik het zelf zou willen,maar ik heb hier zeker respect voor. Een kennis van mij was vroeger ook bodybuildster en ze heeft me ooit video's van haar "hoogtij" jaren laten zien.... Ze was nog steeds vrouwelijk,en dat zie ik bij jou zeker terug. Respect heb ik voor de discipline,en ik begreep dat je ziek bent en dit als revalidatie doet? Jeep en die buik van jou,Jillian legt het af!! (30 Dany's shred)
Echt wel, ik ben toen gestopt met wegen toen ik de meter 115 aan zag geven.. Nu weeg ik 75.. En heb er niks geks voor gedaan.. Minder snoepen(at toen elke dag zakken chips, zakken snoep en pakken koekjes) en gewoon opletten wat ik naar binnen schuif.. Nu ben ik 3 kilo zwaarder dan vorig jaar en daar baal ik al van haha Maar, ik mag niet klagen Een beetje vorm aan een vrouw vind ik persoonlijk best fijn
Heb zelf een neuscorrectie gehad...alleen staan die foto's niet op deze computer helaas.... Het verschil is wel erg groot hoor,positief dan.
Wat een doorzettingsvermogen hebben de dames in dit topic zeg! Ik wou dat ik dat had. Al heb ik niet veel te klagen. Maar ik plaats liever 'voor' foto's van mijzelf, dan 'na'.
eigelijk ben ik daar erg benieuwd naar vind het superknap dat je je ook tot het trainen kan zetten, is toch een hele opgave elke dag lijkt me! @ twoboys; woww, wat een verschil
Imensa, wat knap dat je ondanks je ziekte je doel kan bereiken. En vind je er super uitzien.. Dat mensen zeggen dat ze je er mannelijke uit vinden zien of negatieve reactie geven, zie ik als jaloezie. Ook de andere dames: chapeau! Knap hoor... Ikzelf moet nog 10 kilo afvallen.. Maar ff een dipje.
ja stinkjarloers ahum ....tuurlijk niet. gewoon smaak verschillend, zie het net als kledingstijl of make-up.. wow sommigen zijn echt goed afgevallen, zo knap vind ik dat!
zal ook vast wel hoor.. niet van iedereen maar wel van veel.. eerst gelijk maken met de grond.. uiteindelijk advies vragen hoe of de wat ihihhi
Ik heb respect voor hoe je het voor elkaar krijgt! Zelf zou ik graag iets gespierder willen zijn weer (was ik vroeger ook, maar na 2 kinderen is t wat ingekakt zeg maar - wel mn oude vertrouwde maatje 36 nog steeds, maar vind t iets te slapjes nu ) Ik vermoed dat je richting de bodybuilding wil? Niet mijn ding; het mag wel iets zachts hebben nog, je bent toch een vrouw, maar als jij je er gelukkig bij voelt moet je vooral zo doorgaan toch? Ik heb het voornemen om binnenkort weer te gaan sporten; hardlopen en een combi van kracht- en cardiotraining, maar dan gewoon om net even wat strakker in mn vel te zitten
Nah...dit slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Ik vind het heel knap van Imensa dat ze dit bereikt heeft, maar ik vind het verre van mooi. Ik houd persoonlijk niet van zoveel spieren bij een vrouw. Dat heeft dus helemaal niks met jaloezie te maken, maar is gewoon een kwestie van smaak.
bb gaat te ver hoor.. stapje eronder goed eten en sporten komt het vanzelf.. zoveel werk is het niet.. en dan heb ik mijn beperking nog.. dus een gezond iemand moet dit binnen paar maanden voor elkaar hebben
Inderdaad.. waarom zou het meteen jaloezie moeten zijn? Zo vind ik bijvoorbeeld stiletto-nagels ont-zet-tend lelijk Ben ik dan jaloers als ik dat zeg? Nee, ik vind het gewoon verschrikkelijk en kan me niet voorstellen dat iemand dat mooi vindt (ja wellicht een keer voor een speciale fotoshoot o.i.d. als je een bepaald type wilt zijn, maar verder?!) En zo kan ik nog wel 100 voorbeelden geven. Of ben je zelf jaloers op alles wat je niet mooi vindt? Nee toch?
Dat laatste ben ik helaas niet, dus het kost me heel veel moeite om uberhaupt de stap al te zetten Maar ik heb bijna vakantie (5 weken ) dus dan neem ik de tijd om het rustig aan op te bouwen in de hoop dat ik na mijn vakantie een goed ritme te pakken heb wat ik daarna in m'n dagelijkse dingen mee kan nemen Ik vind het overigens wel een goed idee om het zo d.m.v. foto's bij te houden! Dat ga ik ook doen, superleuk om zo de vooruitgang te kunnen zien
idd. een half uurtje 45 min per dag.. om de dag elke dag net wat je lekker vind.. eetschema.. moet jij es opletten
Nee precies.. Ben ook niet jaloers.. Tis niet iets wat ik heel mooi vind. Maar heb veel respect voor je doorzettingsvermogen en je doelen zeker nu je ziek bent! @Twoboys.. Snap het wel een beetje (kijk ook niet altijd ff blij naar de foto's van mezelf )maar ik zou gewoon een boek maken.. Ook al ben je niet blij met de manier waarop je er daar uitziet, het is een prachtig moment geweest, heel belangrijk in je leven. En dan is je mannetje straks extra trots op zijn slanke mama
Volgens mij wordt er erg positief gereageerd op haar doorzettingsvermogen. Ik ben heel eerlijk en vind het alles behalve mooi, jaloers op haar lichaam ben ik absoluut niet. Wel zou ik een greintje van haar discipline willen en ja daar ben ik dan misschien een beetje 'jaloers' op.
klopt had ze weer weg gehaald ivm herkenning maar had natuurlijk kunnen verwachten dat er nu naar gevraagd werd