angelsound niet kopen voor 20 week!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linni, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linni

linni Lid

18 feb 2009
    14
    0
    0
    Ik had een angelsound besteld omdat ik na een miskraam van zes jaar geleden me vaak zorgen maakte of alles nog goed is. Je kan met dit apparaat volgens de site het hartje luisteren vanaf 12 week. Er stonden allerlei reaties op van mensen die enthousiast waren en ook wat hebben gehoord bij 12 /13/14 week.
    Ik ben zelf 14 week. Dus het leek met wel leuk. Ik gelijk proberen natuurlijk en.... hoor niets. Dus gelijk in de stress.
    Volgens mijn verloskundige kun je nog niets horen met dit ding pas ver na 20 week. Het apparaat kan de signalen niet oppikken.
    Dus koop hem niet voor 20 week dat bepaard een hoop stress!

ps nog een echo gehad en alles goed!

groetjes Linni

2. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik heb hem gekocht toen ik een week of 14 was en ik hoorde echt wel wat hoor!
    Het is zelfs zo dat ik hem na de 20 weken nauwelijks meer gebruikt heb, omdat ik de beeb voel bewegen. Ik geloof dat ik hem na de 20 weken nog maar 1 keer gebruikt heb omdat ik de kleine een tijdje niet gevoeld had, ter geruststelling.

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hmmm... ik heb met 11 weken het hartje gehoord thuis. Maar je moet inderdaad zo'n angelsound niet kopen als je je zorgen maakt als je nog niks hoort. Het is puur extra.

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ik heb hem vorige week 2e hand gekocht op marktplaats.

Ik kon het hartje snel vinden!

Maar ik heb zelf echt nog maar 2x geluisterd, ik ben niet zo bang.

Ik voel mijn buik gewoon met de dag groeien dus ik geloof het allemaal wel :)

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is moeilijk, maar zeker wel te vinden. Hoorde het al met 12,5 week,

6. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Dit is inderdaad wel hele grote onzin van die VK.
    Ik denk dat meesten van ons hem juist kopen in die spannende weken dat je zelf nog weinig voelt.

Gewoon af en toe naar het hartje luisteren en dat tussen week 12 en 20...

Heb hem ook 2dehands via MP en ben nog steegs erg blij met deze aankoop!

7. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik hoorde het hartje ook al heel vroeg met de angelsound en idd na de 20ste week gebruik je hem bijna niet meer ik heb sinds ik mijn zoontje voel hem helemaal niet meer gebruikt want je voelt hem dan schoppen en draaien enzo dus dan ben ik al gerustgesteld

8. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik hoorde ook al het hartje met 13 weken, dus 20 weken lijkt me nogal overdreven. Je moet wel echt baby-olie oid gebruiken anders hoor ik zelfs nu nog niks.

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier ook gehoord met 12 weken !
    Ik luister nu niet zo vaak meer, omdat ik nu beweging voel maar daarvoor stelde het me wel gerust!

10. mimi83

mimi83 Niet meer actief

genoeg olie gebruiken en niet gelijkin de stress schieten.

Ik hoorde de kleine vanaf 12 weken en luister nu nog wel eens vanwege de voorweeen en vele harde buiken.. kan ons manntjes zomaar even erg rustig worden en stelt het me gerust.

Moet nog erg wennen aan het feit dat onze wervelwind in mijn buik watminder ruimte heeft en ik voel heb dus zo goed als niet alsik harde buiken heb terwijl hij wel beweegt dat kan je ook horen met as.

11. Kanellie

Kanellie Actief lid

30 jun 2008
    487
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Gaanderen
    Heb hem voor de 10e week al gekocht en hoorde het hartje voor het eerst met bijna 12 weken en goed ook... de baby is nu veel beweeglijker en daardoor moet ik steeds opnieuw zoeken... wel erg leuk om die schop en zwem geluidjes er ook bij te horen hihi... gewoon blijven proberen linni want het lukt wel degelijk voor de tijd!

12. inkidinkidoe

23 nov 2008
    66
    0
    0
    Juf
    Linne
    Nou linni, dat vind ik dus de grootste onzin hoor! Er staat vanaf 12 weken omdat het dan niet meer echt kwaad kan. Dat je in de stress schiet, das echt eigen risico. Ik heb het ook al gehoord vanaf 12 weken.

13. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Hier hoorde ik de hartjes gelijk de dag dat ik hem kocht....13 weken!

Die vk weet niet wat ze zegt

14. Elly1979

Elly1979 Actief lid

14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    Hallo!

Nou, net als mijn voorgangsters moet ik zeggen dat je het hartje zeker wel voor de 20 weken kunt horen met de Angelsounds.
    Toen ik 14 weken zwanger was van onze dochter hebben we de Angelsounds aangeschaft.
    Thuis een hele dikke laag babyolie op de buik en binnen no time, vonden we het hartje.

Over het algemeen zijn de verloskundigen niet zo happig op het gebruik van de Angelsounds, dus vandaar misschien die opmerking van haar.

Ik raad je aan je buik goed in te smeren, op je rug gaan liggen en net boven je schaambotje gaan zoeken, je vindt het hartje vast wel!

Liefs Elly.

15. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Onzin ;)

Ik hoorde t hartje al met 10 weken...
    Het verschilt per persoon, de een hoort t hartje al met 10 weken, de andere 'pas' met 16 weken.
    Maar dat je t voor de 20 weken absoluut niet zou kunnen horen is gewoon BS. (oftewel BullShit)

16. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    spijt me voor jou en je VK maar er is echt wel iets te horen voor 20 weken hoor.
    13 weken en ik hoorde duidelijk het hartje, en ja deze klonk heel anders dan mijn eigen hart.

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Bij mijn eerste hoorde ik het hartje met 10 weken (toen kocht ik hem) en nu bij de 2de met 9 weken al luid en duidelijk!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb net ook het hartje gevonden! Ik las alleen wel een tip hier ergens op de site. Gebruik een goede koptelefoon! Met de koptelefoon die bij de Angelsounds zit hoorde ik het niet. Maar toen ik de koptelefoon van me mobiel er op aansloot hoorde ik VEEEEEL meer en dus ook het hartje!

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Sorry, maar dat is niet waar hoor. Ik hoorde vorige week met 11 week al een hartje. Het was overduidelijk van de baby, want mijn hart slaat echt niet 160 keer per minuut.

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmmm hihi ik ben er een beetje laat me..ik heb em pas met 19 weken aangeschaft :D

maar ik denk wel dat je het hartje al veeeeel eerder kunt horen hoor.

Deel Deze Pagina