Oh praat me er niet van! Ik doe al ongeveer 2 weken nu geen oog dicht snachts, óf ik zie elk uur...en als ik in slaap val dan droom ik. Gaat elke dag zo. Heb nog nooit van mijn leven zoveel gedroomd... Kan bij mij geen zwangerschapskwaaltje zijn...moet me eisprong nog krijgen dit weekend dus ik weet niet wat het is. Kan ook mischien wel aan het weer liggen...
De eerste keer dat ik zwanger was had ik het heel erg, dat ik heel onrustig droomde enzo. Maarja, toen ging ik dat denk ik onbewust associeren met zwanger zijn, en sinds het die 1e keer fout gegaan is heb ik het elke maand gehad vanaf een paar dagen voor mn NOD Nu ben ik weer zwanger en heb ik er nog helemaal geen last van gehad. Het enige slaap'probleem' wat ik heb is dat ik doodmoe ben en dus elke dag een middagdutje nodig heb. En 's ochtends ben ik heeeeel vroeg wakker, eerder dan normaal.
Veel wakker worden dat herken ik wel ik wordt minimaal 3x s'nachts wakker. Dit is geen periode dat heb ik al jaren. dromen al net zo als ik een nacht niet droom dan is dan een uitzondering.
ik kom nu ook de laatste tijd moelijk in slaap sinds een week heb ik er last van weet niet wat het normaal slaap ik juist goed groetjes angelique
Hallo meiden, Even een aantal dingen waar ik jullie hulp bij nodig heb, want ik weet het niet meer:S 31 aug. officieel gestopt met de pil... 9 okt. dus pas na 43 dagen menstruatie t/m 11 okt. (normaal altijd 5 dagen ongi, nu dus maar 3 en erg weinig, maar zal wel door het ontpillen komen). vanaf 9 okt. weer uitgegaan van een 28 dagen cyclus, dus na 6 nov. test gedaan, die was negatief! toen uitgegaan van een 43 dagen cyclus, dan zou dus afgelopen donderdag men NOD geweest moeten zijn, maar niks gekomen. Wel was ik zondag en maandag de hele dag een beetje misselijk(niet overgeven), had ik dinsdag enorme last van men onderrug en benen( moet er wel bij vermelden dat ik al vanaf dinsdag thuis zit met een najaars griepje, flinke verkoudheid, geen koorts!) dus ik dacht dan zal men ongi er wel aan komen. Tot op heden nog niks gezien, heb wel elke keer steken in men rechter lies(maar dit heb ik al jaren om de zoveel tijd) en van die buikpijntjes dat lijkt op menstruatieklachten... heb ook geen idee of ik een eisprong heb gehad deze maand. Geen 1 dag last van men borsten gehad of veel slijm verloren (wel veel afscheiding), dus nu ben ik wel van plan om te gaan testen, gewoon voor de zekerheid(heb vandaag 2 testen via de post ontvangen)... maar wie herkend dit en was achteraf toch zwanger? of kan mij even een beetje moed inspreken want ik weet het niet meer:s... Zo, misschien een beetje een krom verhaal, maar hoop dat iemand ff kan antwoorden! Liefs X
Jah oke, testen ga ik wel doen dan, kan ik toch niet meer op wachten haha... maar is het niet gewoon een voorbode op menstruatie? of kunnen mijn 'klachten' ook duiden op een zwangerschap?
Test gewoon, want met die onzekerheid rondlopen hou je nog geen dag vol, weet er alles van.. Misschien minder als hij negatief is, maar dan hou je nog een beetje hoop zolang je niet ongi bent... dat is wel een paar dagen te trekken...
Heb net een test gedaan... negatief... helaas maar idd, nu maar wachten op de menstruatie en hopen dat mijn cylcus zich snel gaat herstellen! Jij ook succes! X
Balen, heb je wel getest nadat je een paar uur niet gedronken en geplast hebt? Want als dit je nod dag is kan het zijn dat je nog niet veel hcg in je bloed hebt... Of maak ik je nu nog zenuwachtiger?
Ik ging er vanuit dat mijn NOD-dag afgelopen donderdag was, dus we zijn nu alweer 2 dagen verder... ik heb net nog een glas vitamine sap gedronken en ik heb al meerdere keren geplast vanochtend(ik plas altijd heel vaak) maar op de zwangerschapstest staat dat je op elk moment van de dag positief kunt testen... maar nu zet je me wel weer aan het denken jah haha... nee ik ben er nu even van overtuigd dat ik niet zwanger ben. Als mijn ongesteld deze week niet komt dan doe ik over een aantal weken nog wel weer een keer een test... ik zie het allemaal wel!