Hoi, ik ben op dit moment zo'n 9 weken in verwachting van een tweeling. Ik ben erg blij met de zwangerschap, maar vind het ook wel erg spannend allemaal. Gisteravond had ik ineens zó'n gigantische pijn. Het is bandenpijn, dat weet ik voor 99% zeker, want het zit in die regio en daarnaast ook in mijn zij, maar ik ben even benieuwd naar jullie verhalen. Ik vind het zo snel gaan allemaal. 9 Weken zwanger en nu al zo'n pijn. Echt, ik heb een hoge pijngrens, maar ik wist me met mezelf geen raad gisteravond. Kon niet liggen, maar zitten deed ook pijn. Kreeg het daarnaast helemaal warm en was ineens kotsmisselijk. Ben uiteindelijk op de badkamer op de grond gaan zitten. Op dat soort momenten ben ik zó bang en denk ik ook; zie je nou? Het is te mooi om waar te zijn. Ik heb vrijdag weer een echo en ben heel benieuwd. Heb nog nooit bloedverlies gehad. Heb wel een beetje de neiging om gewoon druk te blijven. Zoals gisterenochtend een enorme wandeling gemaakt van 8KM. Maar tijdens die wandeling nul last. 's Avonds als ik naar bed ga, begint het dan ineens gigantisch te trekken. Ben gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik verneem mijn banden nu ook al wel, maar was bij de tweede zwangerschap ook zo ook met 13 weken al super erg dus sta er niet van te kijken als ik straks weer meer last heb. Wel heb ik geleerd dat ik niet te veel moet doen, en niet over de grens gaan. In jou geval, jjj gaat over je grens waardoor je dus in de avonden het zwaar te verduren hebt, dus raad je aan naar een fysio te gaan.
Zonder tweeling hier maar bandenpijn is heel normaal. Alles rekt eb groeit en als je dan ook nog 8 km wandelt kan dat heel veel pijn doen. Of icm een groeispurt Mocht het pijn blijveb doen kan je ook even laten checken op blaasontsteking, dat gaf bij mij ook zo'n pijn (plassen deed geen pijn)
Het lijkt echt niet op een blaasontsteking hoor, er gaan dagen voorbij dat ik niets voel. Volgens mij heb je bij blaasontsteking wel een soort van continu zeurende pijn. Ik ga wel even rustig aan doen vanaf nu. Vind het alleen zo moeilijk, omdat ik wel merk dat ik snel aan het aankomen ben, dus wil graag actief blijven. Ik word echt een skippybal op voetjes anders. En dat met 9 weken zwangerschap.
Een blaasontsteking in de zwangerschap kan totaal andere klachten geven dan je gewent bent. Verder kan te veel doen ook druk geven op je banden aangezien die nu weker werden omdat ze moeten rekken en ruimte moeten maken.en daar kan je dan weer last van hebben.
Oh wauw. Was jij niet diegene die het forum ging verlaten omdat je uit elkaar ging? Of ben ik nu in de war? Anyway, gefeliciteerd!
Waaaaaaattt. Zwanger van een 2 Ling!!! Supergefelciteerd. Wat zal je verrast zijn!! Het kan zeker bandenpijn zijn. Wel goed om indd even rustig aan te doen. Wbt aankomen, gezond eten en verder gewoon loslaten. Ik kwam de eerste weken ook hard aan, daarna ging t beter. 13 kg uiteindelijk totaal. Misch hou je door de warmte ook wel vocht vast.
Ik heb het gelezen! En ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen Gek he hoe het soms kan lopen! Het is jullie gegund en geniet ervan
Ik heb ook een tweeling, had wel veel meer last van bandenpijn dan bij mijn oudste, maar dat was bij mij ter vergelijken met menstruatiepijn. Niet zo heftig als jij omschrijft. Ik denk dat ik het gewoon wat rustiger aan zou doen. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!!
WoW @Pancakes allereersr gefeliciteerd en ook nog een tweeling super!!! Die bandenpijn hier ook al heel vroeg aanwezig. Nu in week 13 dus ook heel extreem. Dus ik herken het wel zo vroeg. Hier alleen maar 1 beeb
Jeetje! Jij ook gefeliciteerd, zeg. Wat een mooi nieuws! En fijn dat jij het ook hebt. Rustig aan gedaan gisteravond en nul last gehad, dus zal toch wel oververmoeidheid zijn geweest. Merk jij het ook na een drukke dag?
Dank je Ik merk het idd meer als ik drukker ben geweest idd. Maar ook het idee dat het echt bepaalde momenten zijn, dat die een groeispurt maakt en het dan meer is ook in rust.
Ik dacht ook hè Het was toch uit? Hoe dan? Haha Maar alweer een nieuwe vriend en direct zwanger! Wow! Gefeliciteerd!
Hier geen bandenpijn maar wel flinke onderrugpijn al met 10 weken van onze tweeling! Haha die angst voor skippybal effect begrijp ik wel Vorig jaar ben ik 25kg afgevallen en nu ben ik ook erg bezig met opletten en bewegen, maar alles wel binnen de duidelijke grenzen die mijn lichaam aangeeft. Lekker je ding blijven doen, maar goed luisteren naar je lichaam! Liefse Evelyn