Ja, het wordt tijd om met foliumzuur te gaan beginnen. Nu is mijn vraag nemen jullie alleen een tablet foliumzuur of een combinatietablet van foliumzuur en vitamines/mineralen. Ik zag dat kruidvat en etos eigen merken hebben en 'echte' merken hebben. Zit hier een substantieel verschil in of is het enkel de naam. (Als ik de bestandsdelen bekijk verschilt het allemaal niet of nauwelijks) Bedankt vast....
Hoi Ik neem al vaanf het moment dat wij besloten hebben zwanger proberen te worden elke dag bij het avondeten een multiviaminentablet met foliumzuur erin. Ook vriendlief neemt er elke dag een, ik heb namelijk wel eens gehoord dat foliumzuur voor de man ook goed zou zijn Wij hebben Dagravit Mama & Baby en ik heb er tot nu geen klachten over
ik hoor goede berichten over etos zwanger worden. dat is foluimzuur met alle vitaminen die nodig zijn. Ik heb even een doosje alleen foluimzuur en zodra ik daarmee klaar ben stap ik over naar de etos pillen
ik slik geloof ik Davitamon FemNatal ofzo.. vriendlief geeft me er elke avond braaf een dus ik wee thet niet zeker
Ik slik puur mama van vsm en als ik zwanger ben slik ik er nog omega 3 pillen speciaal voor tijdens de zwangerschap erbij. Deze zijn van elmare geloof ik en goed voor de ontwikkeling van de hersenen en de rest van het zenuwstelsel
Ik slik braaf de Etos zwanger worden en ik ben er erug tevreden mee. Mijn cyclus wordt er zelfs korter door... groetjes Inger
gravitamon....heb die etos dingen geslikt word er zo moe van van 2x per dag....1 igenoeg dat ken ik net nog onthouden...ben blond he...je moet ook niet te veel van me vragen
Iedere ochtend een foliumtabletje en een enorme knoeperd van Etos Zwanger Worden en dan 's avonds weer zo'n enorme knoeperd van de Etos en een vitamine E tablet...ik ben dan niet blond maar...zoals je vast wel in de gaten hebt; best wel wanhopig Lola2
een teveel aan foliumzuur is ook niet goed hoor.ik slik alleen folium en ga van de week over op zwanger zijn tableten
Ik slik sinds deze ronde de etos pillen waar foliumzuur en vitaminen inzitten. In ieder geval is mijn ei deze ronde mooi op tijd gekomen.
Ik ben begonnen met Etos huismerk (multi+foliumzuur). Na het 1e doosje ben ik overgegaan over VSM. Daar zat wat meer vit D in, en dat vond ik fijn voor de winter. Dat ben ik blijven slikken tot mijn bevalling.
Ik slik zwanger vitaminen van de kruidvat zelf. Zit alles in, ook foliumzuur. Prima dus. Deze nam ik ook toen ik zwanger wilde worden van dochterlief, tijdens zwangerschap nam ik ze ook trouw elke dag en dochter is super gezond!
Nou allemaal bedankt voor de reacties. Ik heb gekozen voor 'zwanger worden' van de etos, toch maar voor een compleet supplement ipv alleen foliumzuur.... nu hopen dat het ook snel raak is!
Ik slik foliumzuur, een multivitamine tablet, vit c en tarwekiemolie, maar heb gister begrepen dat je dit beter niet kunt slikken als je zwanger bent, dus slik ik het alleen tot de eisprong, mocht ik niet zwanger zijn begin ik er als ik ongi word weer mee
Ik slik Gravitamon. Daar zit alles in. Je kunt ze tot en met de borstvoeding blijven slikken. Ik ben zelf nooit echt van de pillen, dus het liefst zo min mogelijk voor mij! Liefs Olivia