Streepje blijft licht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal :)

Ik vroeg me iets af. Ik heb de afgelopen 4 dagen elke dag zwangerschapstesten gedaan, omdat ik me gewoon echt zwanger voel (al 2x zwanger geweest, maar allebei vmk geworden).
    De vorige keren werd het streepje elke dag iets duidelijker.
    Maar deze keer blijft het streepje licht! Je zou toch denken dat na 4 dagen het streepje toch wel iets donkerder zou moeten zijn? :(
    Wat moet ik hier nu mee? :(
    Zijn hier zwangeren die dat ook gehad hebben en toch gewoon nog steeds goed zwanger zijn?

P.s. hcg van de vorige keer is t niet, had al aantal negatieve testen gehad

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoi,

heeft ook geen zin om elke dag te testen: je HCG verdubbelt zeg maar om de 2 a 3 dagen... Maak jezelf alleen niet gek met een donkerder streepje willen: streep is echt streep hoor! Snap je onzekerheid wel, maar laat je verstand maar ff spreken nu, in plaats van je gevoel (dat doorspekt is met die verdraaide zwangerschapshormonen, :))
    Maar wat ik zou doen, is gewoon je VK bellen, (of eentje zoeken als je die nog niet had) en met haar bespreken hoe en wat... Ze zijn toch vast wel bereid om je, na 2 miskramen, wat extra te ondersteunen en bijvoorbeeld eens snel een inwendige echo te maken, zodat je echt zekerheid kunt krijgen voor jezelf? gewoon doen hoor... als het nou de eerste keer was dat je zwanger raakte, maar nu na twee miskramen mag je wel ff wat extra ondersteuning krijgen en zekerheid vragen!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Volgende week is die streep donkerder, waarschijnlijk. Snap je onrust ook heel goed... en zou daarom alvast eens bellen met je vk voor een afspraak, voor over een paar weken. In elk geval denk ik zo: gefeliciteerd!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hey Kristel,

Wat blijft het elke keer spannend bij je! Wel vervelend dat je nu niet gewoon lekker een dikke vette streep hebt. Zit je nog erg dicht bij je NOD?

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ja ik word er echt helemaal hoteldebotel van! :(

Maar het is dus echt niet vreemd dat t streepje tot nu toe licht blijft?

Ik heb voor maandag zowiezo al een afspraak bij de huisarts staan. Zwanger ben ik zowiezo, of ben ik zowiezo geweest, dus we moeten even kijken hoe het bij de huisarts gaat maandag.
    Waarschijnlijk word ik zowiezo doorgestuurd naar de gynaecoloog, of ik nu zwanger ben of niet meer. Om verder onderzoek te doen vanwege mk's of om vaker op controle te kunnen komen vanwege een zwangerschap...
    Dus dat is even afwachten..
    Ik kan wel maandag naar t ziekenhuis voor een bloedtest mocht ik nog geen zekerheid hebben dan.

6. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Bij mij was het zo dat de streep eerst donker was (bij 5 weken) en een week later was de streep veeeeeeel lichter. (wel ochtendurine)
    Maar er was niets aan de hand.

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Voor je NOD kan je streepje zoiezo veel lichter zijn of even blijven,was bij mij ook zo,word dan vanzelf wel donkerder!

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Allwoman:
    ja dat klopt dat voor je NOD het streepje heel licht kan zijn...
    Had jij dat ook dan? Dat ie een paar dagen hetzelfde bleef?
    Want de vorige keren dat ik zwanger was werd ie elke dag een tikkeltje donkerder...

9. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Hai Kristel,

Volgens mij kan het wat langer duren voordat je test donkerder word...had ik ook.
    Ik heb 4 dagen voor nod getest met mat care en de streepjes waren echt super licht...ook 3 dagen voor nod en ook 2 dagen voor nod...en ook een dag voor mijn nod...terwijl ik 3 dagen voor mijn nod positief testte met clear blue digitaal.
    een week na mijn NOD was mijn test pas goed donker (zie album).
    Dus het zou kunnen hoor!

Snap dat je hier gek van word hoor :(
    Hoe ver zit je voor je NOD?

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey debby :)

Ja dat weet ik nog wel hoe het bij jou ging :) Ik was toen ook voor t eerst zwanger vlak na jou :)

Bij mij geeft de digitale helemaal niks aan jammergenoeg... Zelfs het streepje op de test die erin moet lijkt niet duidelijker te worden...

Ik weet het gewoon allemaal niet meer :(
    Meer dan afwachten kan ik helaas niet doen..

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wanneer is je NOD? Want ik heb het idee dat je keer op keer ver voor je NOD test en misschien moet je dat even loslaten... Als je zwanger bent, zal het streepje over een week wel donker zijn. Bij mij duurde dat ook een heel aantal dagen. Ik hoop voor je dat het dit keer wel helemaal goed gaat! Je bent in ieder geval wel ontzettend vruchtbaar aangezien dit de derde keer op een rij is ;)

12. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Inderdaad toch maar even afwachten maar snap dat dat heel moeilijk is...vooral als je je weer zooo zwanger voelt.

Ik hoop echt zoooo voor je dat je zwanger bent en zwanger blijft meid!

Laat je het weten?
    Groetjes Debby

13. Niet meer actief

O wat eng, ik snap je gevoel. Een zw is eng en blijft eng, zeker als je al mk-en gehad hebt.

ik denk aan je.

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    ja bij mij werd hij 2of 3 dagen na nod donkerder..dat zijn dus 5 dagen later!

15. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Kristel,

Aangezien je ook al een soortgelijk topic hebt bij zwanger worden, doe ik deze op slot. Dubbel posten is niet toegestaan.

Gr.
    Elvira

Deel Deze Pagina