Meiden, Het ziet er naar uit dat ik zwanger ben. Hoewel ik het pas geloof als ik de komende dagen positief test. Ik heb een Senitest en een Etos test gedaan. De foto's staan in mijn album. De Sensitest geeft een duidelijke streep en de Etos een lichte streep. Ben nu toch wel even van slag geloof ik hahahha en dan moet ik zo ook nog naar mijn werk xjes Malleboe
zo te zien ben je iid zwanger ja! ook alvast een voorzichtige felicitatie, maar dat zit wel goed denk ik
gefeliciteerd ziet er echt uit als of je zwanger bent hopelijk ik ook ga straks ook een test doen dus wie weet sluiten we dan allebei dit jaar zwanger af succes verder
Jouw ttesten zijn duidelijker dan mijn eerste positieve testen dus GEFELICITEERD! (Geen champagne voor jou met oud en nieuw )
Ik denk ook dat je zwanger bent Wil je het echt heel zeker weten dan zou ik over 2 dagen nogmaals een test doen... Succes meid!
Gefeliciteerd meid! Ziet er mooi uit die testen! En september is een mooie maand om te bevallen Morgen een jaar geleden had ik een positieve test in mijn handen dus wij gingen ook knallend 2008 in! Ik wens je heel veel geluk en een mooi kindje in september!
Nou ik blijf er nog even nuchter onder. Morgenochtend gooi ik er een clearblue tegen aan Maar het zou wel heel toevallig zijn als ik 3 testen licht positief test achter elkaar en dan niet zwanger zou zijn.