snap er niks meer van, wat is het nu?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mieke1981, May 11, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hoi meiden. Ik ben inmiddels al een paar dagen overtijd, nou overtijd?
    ik weet het af en toe niet meer. Ik heb sinds donderdag een heel klein beetje bloed verlies en gisteren vreselijk pijn links onder in mijn buik gehad, toen dacht ik ach ja nou zal het wel doorzetten, nog niks. Het is de moeite niet waard om iets te gebruiken zo weinig, is dit nou toch een menstruatie vraag ik me af. Heb vorige week op mijn no dag getest en toen was die negatief, wat moet ik doen?

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    hey Mieke :)

Ik kan je niet vertellen wat het is, maar ik kan je wel vertellen wat t eventueel zou kunnen zijn..
    Het zou een innesteling kunnen zijn geweest waardoor je een beetje bloedverlies hebt gehad.
    Het zou een doorbraakbloeding kunnen zijn geweest als je nog niet zo lang van de pil af bent (hoe lang ben je al gestopt?).
    Het zou een doorbraakbloeding geweest kunnen zijn doordat je bijv. heel veel stress hebt...
    Het kan echt vanalles zijn eigenlijk :(

Misschien is het toch slim om morgenochtend met ochtendurine weer even een testje te doen?
    Het kan namelijk zijn dat je misschien toch zwanger bent, maar dat je op je NOD nog te weinig HCG in je lichaam had om een positieve test te krijgen...
    Heel veel succes ermee in ieder geval :)

3. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    thanks voor je reactie, ik ben al een jaartje gestopt met de pil, dus dat kan het niet meer zijn. Heb in januari een mk gehad en was al blij dat ik mijn normale cyclus weer terug had en dan nu dit. Misschien toch nog maar eens een testje wagen.

4. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    't komt mij bekent voor, had ook zo weinig bloedverlies, ook te weinig om er een tampon voor in te doen.
    Een lullig inlegkruisje was eigenlijk al teveel.

Ik zou toch nog een testje wagen hoor, wie weet is ie nu wel positief.

Hoop het iig voor je!

5. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey, dat geeft een mens moet haha. Nou, vandaag nog niks dus hopen hopen en nog maals blijven hopen. Als ik vrijdag nog niks heb waag ik nog een testje dus duimen maar.

6. hhoneybee

hhoneybee Lid

Jan 17, 2008
    35
    0
    0
    Hoi Mieke,

Je leest inderdaad vaker op deze site dat sommigen eerst negatief testen en na een tijdje toch zwanger zijn en positief testen.
    Ik zou de moed niet opgeven. Je weet maar nooit.

Succes.

Ik duim met je mee.

grtz honeybee

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

Jan 7, 2008
    5,901
    56
    48
    Female
    nou ik hoo[p het voor je meid..hier ook iemand die in hetzelfde schuitje zit!

8. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

Nov 27, 2007
    594
    0
    0
    brabant
    heb op dit moment echt ontzettend buikpijn, lijkt een beetje op de pijn die ik had bij mijn mk, dus nog even afwachten. Tot nu toe nog niks te zien haha

9. Denise787

Denise787 Bekend lid

Apr 20, 2008
    630
    0
    0
    Ik duim ook met je mee ;)

Share This Page