Is mijn eisprong wel geweest?

Discussion in 'Zwanger worden' started by RoAn1981, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
    Ik schrijf op meerdere topics hier mee, en daar heb ik deze vraag ook al min of meer gesteld, maar ik open er ook nog even een apart topic over, omdat ik graag wil weten wat anderen hiervan denken.

Ik heb in iets meer dan een half jaar tijd 2 miskramen gehad (zie handtekening), de tweede op 19 juni jl. Op 27 juni hadden we een controle-echo om te zien of ik schoon was, en dit was het geval. De gyn zag op dat moment ook al een follikel van 11 mm, dus ze voorspelde dat deze een week later ongeveer zou springen. We mochten van haar door zonder op de eerste menstruatie te wachten.
    Ik heb toen op zaterdag 30 juni een zwangerschapstest gedaan om te kijken of al het hcg al uit mijn lijf was. De test was Omo-wit dus ik dacht: dat zit goed, we kunnen door. Mijn cyclus was de laatste 2,3 maanden elke keer 32 dagen, dus ik dacht: ik ga maar ovu-testen doen om mijn ei op te sporen.

Ik ben toen op maandag 2 juli begonnen met testen. De 1e test die ik deed toonde een licht streepje aan, dus ik dacht: klussen maar, dat ei komt eraan. Wij aan de klus en dinsdag weer een ovu-test gedaan om te kijken of de streep al donkerder werd, wat ik wel verwachtte. Nou, niets dus, helemaal wit. De rest van de week ook, tot gisteren aan toe...

Ik begin te denken dat ik mijn eisprong gemist heb. Maar kan dat: dan zou het follikel dus in ongeveer 4 dagen tot een eitje zijn gegroeid en gesprongen? Of kan het nog komen? Lijkt mij eigenlijk sterk.

Ik heb geen idee wanneer ik zou kunnen gaan testen, omdat ik nog helemaal niet weet hoe mijn cyclus nu is.
    Tis een heel verhaal geworden. Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft wijze woorden voor me??

2. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

Nov 17, 2011
    1,858
    461
    83
  3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Misschien heb je hem gemist... maar zou toch nog even doortesten voor de zekerheid.. heb vandaag ook kv ovutest gedaan.. zie foto. :) Let niet op de rest, ik vergelijk, maar mijn piek zit eraan te komen of is er al..

en zelfs ik krijg geen knallers of een smiley deze keer (denk ik)

Succes, maar deze kv test van jou kan idd of je einde piek zijn of begin..

4. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    De ovutesten van de Kruidvat zijn echt waardeloos!! Je kunt beter die van zwanger en kids nemen, de dipsticks. Die doen het veel beter. De KV testen zijn bij mij bijna altijd positief. Je kunt er helaas geen peil op trekken, tenminste ik niet dan.

Succes met de jacht naar je ei!! :D

Share This Page