ik ben : - moe -vlagen van hitte meestal 1 a 2 keer per dag meestal sávonds - pukkeltjes rond mijn tepel wat veel lijkt op puistjes alleen niet met de rode bult erom heen - en ik heb een donkere pigment streep lopen vanaf mijn navel tot mijn schaambot - troebele urine - opgeblazen gevoel in mijn buik - verlies meer dan normaal afscheiding en dat is dan echt spierwit (zonder geur) beetje créme achtig - zo af en toe op een dag hoofdpijn - apart gevoel bij mijn baarmoeder maar heel erg licht en doet geen pijn - bij mijn venusheuvel ietsjes er boven voelt harder aan dan normaal herkennen zwangeren mensen dit van hun eerste zwangerschap? mijn test is te vaag dus beschouw hem als negatief afgelopen zaterdag 5 juli in de namiddag (toen mijn nod dag) pijnlijke steek gehad in rechterlies moest er zelf van door mijn knieen duurde 5 sec. innestelling? + vanaf hoeveel dagen na innestelling kan je testen heel erg bedankt en hoop echt op een reactie! xxx
de innesteling is ongveer in de week na je eisprong. op je nod moet je ongesteld worden en dan is als het goed is de eisprong (+evt innesteling) al geweest. je kan 2 weken na je eisprong testen.
rach84 ik heb op de dag van mijn nod een vreselijke steek gehad in mijn rechter lies/zij.. ik denk (hoop ook) dat dat mijn innesteling is geweest... ! zou dat kunnen de steek duurde maar 5 sec.
Hoi Madeliefje, Er zijn weinig vrouwen die een innesteling voelen en als ze m al voelen duurt dat langer dan 5 seconden... Ik heb 2 van de 3 x de innesteling duidelijk gevoeld en dat heeft zeker 3 tot 4 dagen aangehouden... 3 tot 4 dagen hele erge steken in mn liezen die doortrokken naar mn baarmoeder. Verder wordt er vanaf de innesteling pas hcg aangemaakt en de een kan 5 dagen daarna al positief testen en de ander pas 2 weken daarna, het ligt er maar net aan hoe snel en hoeveel hcg je aanmaakt, dus ik kan daar weinig over zeggen... Wanneer heb je nu precies getest? Vandaag of op je NOD (dat ie zo vaag was). Als dat op je NOD was zou je nu weer een test kunnen doen. Als het vandaag was dan zou ik even een paar dagen wachten en opnieuw testen, maar ik weet heel goed hoe moeilijk dat is Helaas kan niemand je hier duidelijkheid geven, alleen een positieve zwangerschapstest of je ongi... Ik duim iig voor je dat er een kleintje in je buik zit!
hoi ik heb vorige week 2 dagen van die steken gehad recht onder echt niet normaal ik kan volgens de calculator pas over 1,5 testen (laatste begindag van ongi was 22 mei) word gek van dat wachten ik heb madcar testen liggen met zo paarse dop de verleiding om toch te testen is erg groot maarja de teleurstelling des te groter wie heeft dit ook?
dat weet ik niet me ei had ik zoals ik uitgerekend heb gisteren pas gehad maar me lichaam is gewoon een beetje vanslag denk ik veel stress enzo dus probeer nu rustig te blijven en we zien wel hoe het loopt heb nu ook lichtjes die pijn
Madelief wat ik niet snap: 1) Je bent 11 dagen overtijd volgens je banner 2) Je test was positief (een vage streep is ook een streep en is dus zwanger) 3) Je hebt allemaal zwangerschapsklachten Waarom twijfel je dan nog? Het klinkt mij in de oren als een zwangerschap hoor. Ik zou als ik jou was als de wiedeweerga gewoon nog een test gaan doen!
Ik heb ook de innesteling gevoeld bij een van de zwangerschappen die is fout gegaan. Ik kreeg 4/5 dagen na mijn ei een felle steek waar ik duizelig en misselijk van werd en dat duurde heel kort hoor, 1 min. 2 Dagen daarna had ik een positieve Clear Blue. Op de NOD ging t fout.
Bamjolan: Die steek had ik gisteren ook! Werd er ook misselijk van! Nu geef je me stiekem wel hoop hoor!
ik snap het ook niet. weet je als ik een vage streep zie op mijn test dan ben ik toch ZWANGER? weet je hoe blij ik daarmee zou zijn. dat zou al mijn twijfels wegnemen. als je niet zwanger bent, heb je geen streep, niet eens een hele vage dus.. geniet er van!
ik twijfel omdat ik een vage test had echt vaag wat jullie hier hebben als een vage test kwa foto's komt bij mij niet eens in de buurt bij mij nog lichter en als ik een paar dagen wacht dan word hij niet donkerder bij testen en de apotheek test is negatief (al de andere kruidvat).. xx
ik heb op 5 dagen overtijd getest.. negatief op 8 dagen heel vaag en ook apotheek die negatief (kruidvat was dus de vage hele vage) ondrooglijn? maar de vage lijn kwam wel binnen 10 min. na een uur kon je hem wel beter zien jaaaaa weet het dan mag je niet meer kijken.. pff... ik test weer als ik 14 dagen overtijd ben en anders hoop ik op een inwendige echo xx