Tepels ineens minder gevoelig..?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Kristel86, Nov 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hey meiden :)

Zoals jullie in mn onderschrift kunnen zien heb ik al 3x een mk gehad..
    Nu ben ik dus weer zwanger en tot nu toe lijkt alles goed te gaan, streepjes zijn heel duidelijk, ik ben snel moe, heb af en toe last van misselijkheid...
    Maar nu had ik sinds 4 dagen ook hele pijnlijke tepels, dus ik was superblij daarmee! Gewoon omdat dat voor mij een goed teken is.
    Maar sinds vandaag doen ze bijna geen pijn meer :(

De eerste keer dat ik zwanger was waren mn tepels ook ineens minder gevoelig en 2 dagen later was mn test negatief..

Ik ben nu zo bang!

Is het normaal dat je tepels maar even gevoelig zijn en daarna niet meer?
    Of duurt het normaal gesproken toch wat langer voordat de pijn weg gaat?

2. shirley17

shirley17 Actief lid

Oct 15, 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hey kristel ik zou je niet teveel druk maken bij mij was het ook maar heel koort 4 dagen na dat ik er achter kwam dat ik zwanger ben had ik ook geen last meer van gevoeligen tepels en ben nu onder tussen alweer 16 weken dus het zegt helamaal niks hoor

;)

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

Sep 29, 2008
    1,628
    0
    0
    Hey kristel

Ik vroeg me hetzelfde af deze week... Ik had er eerst geen last van toen kreeg ik er last van en sinds een paar dagen heb ik het ineens niet meer...
    Maar ja het is wel lekker zo... Vond het nou niet echt een pretje... En het is geen reden om je druk te maken echt niet...

4. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

Sep 8, 2008
    334
    0
    0
    Hier waren ze helemaal niet gevoelig.. Daarna kon ik ze niet eens aanraken! Daarna was het weer pijnloos, blabla.. Dus meid, maak je geen zorgen hoor.. Geniet ervan en binnenkort zul je ze wel weer voelen hihi,,

Xx

5. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Niet meteen in paniek schieten meid!
    Ik had het ook.
    De ene week voelde het alsof mijn borsten en tepels eraf getrokken werden en de andere week voelde ik zowat niets en maakte ik me ontzetten druk....maar dat zegt dus niets.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ok, at ik dus uit de reacties kan opmaken is dat het heel normaal is en dat de kans groot is dat het snel weer terug komt?

Dankjulliewel!

Ik maak me gewoon zo snel zorgen... Wat de zorgen betreft vind ik zwanger zijn niet zo leuk :oops:

7. Mily

Mily Fanatiek lid

Oct 2, 2008
    1,088
    0
    0
    ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te gaan maken, bij mijn eerste kon ik zowat geen BH verdragen zo gevoelig, en bij onze 2 heb ik er zowat amper og geen last van.
    zo zie je maar weer elke zwangerschap is weer anders ;)

Share This Page