Hoi allemaal, Het gaat echt gebeuren. Helemaal blij! Na mijn miskraam vorig jaar mei is alles ontregelt en aangezien ik 42 jaar ben, starten we met ivf. Hopelijk kan ik tot oktober 2 behandelingen krijgen, ze helpen mij tot aan mij verjaardag. Testen waren allemaal goed. Mijn ahm waarde is 1.45. (Hopelijk is dit voldoende) Zaad van mijn vriend was zeer goed. Wie gaat er nog meer starten komende maand?
Spannend dat je binnenkort gaat starten met ivf! Echt wel een momentje als het dan zover is he. Hopelijk gaat het snel lukken en heb je aan 1 behandeling genoeg! Als je het leuk vind kun je meekletsen met anderen die nu bezig zijn met ivf/icsi: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/start-ivf-icsi-februari-maart-april-2024.735070/
Wat spannend! Hopelijk valt het je allemaal mee, het is niet niks natuurlijk. Wij hebben in november/december voor het eerst IVF gedaan (daarvoor 6x IUI) en in januari/februari ICSI. Helaas bij beide geen embryo's ontstaan. We willen nu graag naar het buitenland, België of Duitsland, voor een second opinion en zijn nog zoekende hoe we dit moeten aanpakken. Voorlopig nog geen nieuwe poging voor ons dus.. Heel veel succes! Hopelijk mag je wens snel in vervulling gaan.