Hai, Mijn vriendin belt net in paniek omdat haar dochtertje al een tijdje aan haar vagina krabt, ook als ze kleertjes heeft en het lijkt dan alsof ze aan het poepen is maar ze krabt echt en lijkt er last van te hebben. Ze maild mij dit plaatje http://drugster.info/img/ail/1204_1211_3.jpg en dan lijkt haar vagina iets dat van het linker plaatje heeft maar dan niet helemaal want je ziet ook een deel gewoon van het rechter plaatje kom ff niet op de naam. Nou hoop dat ik het goed uitgelegd heb want ik heb zelf een jongetje dus kan haar niet echt helpen misschien iemand hier? bedankt alvast
sja schimmeltje misschien, dat jeukt echt giga.. hoe lang heeft ze dit al? Idd morgen maar even ha bellen voor het arme meisje,.
Kan die plaatjes niet zo goed thuisbrengen eerlijk gezegd... wat is dat precies op het eerste plaatje?? Jeuk kan inderdaad wijzen op een schimmelinfectie. Dat kan een jeukend en branderig gevoel geven... Lijkt mij ook iets voor de huisarts. Of misschien een blaasontsteking?? Nog even het plaatje goed bekeken, maar volgens mij is dat van een bevalling??? Lijkt een 'staand hoofd' met een klein ruptuurtje (scheurtje) in het perineum?? Lijkt me dus erg onwaarschijnlijk dat een kindje dit zo heeft?? Maar nogmaals, plaatje is niet zo heel erg duidelijk...
ja inderdaad, op dat plaatje is iemand aan het bevallen, kijk ook die buik erboven, en bij het andere plaatje is buik weg. ik zou niet te veel op dit plaatje letten. Wel naar de HA gaan en je niet snel weg laten sturen! Sterte voor het kindje.
Gatverdarrie, wat een naar idee dat het vaginaatje van dat meisje op dat eerste plaatje lijkt Het is inderdaad een vrouw die aan het bevallen is. Wat bedoelt jouw vriendin hiermee? Hoe heeft ze hierop gegoogled...Sorry, maar ik vind het echt heel raar. En inderdaad, dokter bellen.
day is de vagina van een bevallende vrouw, met een hoofdje eruit....en daar lijkt de vagina van haar kind op? raar verhaal
Ik heb de foto zelf niet echt bekeken omdat ik er toch niets vanaf weet dus wat ze daarmee bedoeld weet ik echt niet. Ik sms haar even...
ze wist trouwens wel dat het iemand was die aan het bevallen is maar om een beeld te schetsen. Ze schreef: "Bij de rechter foto zie je duidelijk de binnenkant, dat zie je ook bij mijn dochtertje alleen zit daar weer een stukje vlees overheen" Ik weet verder niet wat ze bedoeld mr ze vroeg zich dus af of de binnenkant bij babys allemaal als de rechterfoto uitziet?
Ik denk dat ze misschien een verkleving van de kleine schaamlippen bedoeld? Mijn dochter heeft dit tot ongeveer 3 jaar gehad, zat een soort vlies voor de ingang van de vagina.
Dat zei ik dus ook al ze had het pas vandaag gezien...vind het ook vreemd kan mij er ook weinig bij voorstellen
@mamavanesmee ze denkt dat het dat is en vraagt zich af of je dochter dat bij de geboorte had? KA heeft vaak gekeken mr nooit wat gezegd. Had je dochtertje jeuk?
ze had het gewoon bij de geboorte, maar het is eigenlijk later opgemerkt. Hebben een tijd met zalf moeten smeren om het zeg maar weker te maken. Uiteindelijk is het zelf opgelost. Ze heeft geen jeuk gehad, maar dit is wel goed mogelijk. Esmée had hierdoor namelijk veel sneller kans op ontstekingen (door de verkleving)
Hier ook een dochter met verkleefde schaamlippen. Afgezien van het feit, dat het een beetje trekt, kan een ernstige verkleving een groter risico geven op urineweg-aandoeningen. het is simpel op te lossen met oestrogeenzalf. Als het dat dus is. Ik zou morgen dus gewoon even naar de huisarts gaan.Dan weet ze het zeker
Vergroot inderdaad de kans op blaasontstekingen, omdat misschien niet alles weg kan lopen door het vliesje? Dat geeft vaak ook een drukkend gevoel (zodat het er uit kan zien alsof ze moet poepen). Als ik haar was zou ik vandaag even naar de huisarts gaan om het te laten bekijken. Als het zo'n vlies is, dan zit het er toch waarschijnlijk al vanaf de geboorte...