Ik heb al vanaf maandag steeds steken links bovenop mijn hoofd. Het is net een messteek. Soms achter elkaar, en soms een paar uur weg. Heb wel dat mijn nek ook vastzit, maar vind het zon rare hoofdpijn. Iemand die dit herkent? Maak me nogal gauw zorgen pfff
Oh wat vervelend. Ik maak me ook gauw zorgen, dus kan me voorstellen dat je niet weet wat het is en bang bent. Maar ik kan je eigenlijk ook niet helpen. Als je het maandag nog hebt, zou ik even langs de dokter gaan. Er heerst hier in de omgeving wel een griepje, soms heb je daar ook rare hoofdpijn bij. Voel je je verder wel goed? Sterkte in ieder geval. Hoop dat het snel over is.
Haha, herken het heeeel gauw zorgen maken, maar als je nek vastzit zal t waarschijnlijk daarvanaf komen. Heb dat zelf ook en door t gestress ga je gespannender zitten, waardoor je nek nog vaster gaat zitten, waardoor je meer hoofdpijn krijgt enzov.
Ja verder niet grieperig ofzo. Heb wel veel spanningen gehad op werk, maak me snel druk. Maar vind het zon rare hoofdpijn met die steken.
Spanning kan een boel met je doen. Ik weet er alles van!! Probeer te ontspannen en als het na het weekend niet weg is, even langs de dokter (zei ze heel wijs...)
Ja ik herken dit wel. Ik heb er vooral last van wanneer mijn schouders en mijn nek (door stress) vastzitten. Staat allemaal met elkaar in verbinding.
Ik heb het ook vaak (alleen dan net boven mn linkeroor) geen idee wat het is, huisarts geweest en wist het ook niet maar wilde me ook niet doorsturen.. uiteindelijk van huisarts gewisseld maar daar moet ik nog heen..
klinkt als cluster hoofdpijn. zou idd de huisarts bellen maar als het cluster hoofdpijn is valt er helaas weinig tot niks aan te doen
Herkenbaar Ik heb het heel vaak.. Bijna altijd als ik hoofdpijn heb (en dat heb ik helaas vaak) heb ik er regelmatig van die scherpe steken bij. Ik heb zelf migraine en als ik een "aanval" krijg dan heb ik nog meer last van die steken. Zie je ook sterretjes? (vaak aan 1 kant) Of een dof/doof gevoel in je oor aan de kant waar de steken zitten? (hier gaat dat vaak gepaard met een soort gebrom/gezoem)
nee heb verder geen last van dof gevoel of sterretjes. Heb wel is het gevoel dat het soms ook achter li oog trekt
dat was ook t eerste waar ik aan dacht. ik ben helaas clusterpatient en er is niks erger als deze vorm van hoofdpijn hier gelukkig snel kunnen handelen waardoor ik snel bij een neuroloog zat en nu de juiste medicatie heb maar ervanaf komen zal nooit gebeuren mijn advies is om naar de ha te gaan en t even te bespreken. succes
Ik heb het ook af en toe, vooral nu ik weer zwanger ben. Soms houdt het wel 48 uur aan. :s Proberen zoveel mogelijk te ontspannen denkn ik en als je je echt zorgen maakt toch even naar de huisarts?
als ik een aanval van CH heb voel ik aan 1 kant van mn hoofd ter hoogte van mn slaap en achter mn oog een scherpe steek. die blijft en uiteindelijk wordt t een kloppende hoofdpijn die pieken en dalen kent. zo lijkt ie te verdwijnen en zo is ie er weer in volle aanwezigheid. ook heb ik aan die kant een tranend oog die aanvoelt of hij enorm gezwollen is en een loopneus. ook daalt mn concentratie vermogen tot 0 punt en mijn zicht is dan ook sterk minder samen met enorm zweetaanvallen als de pijn op zn ergst is. je kan ook even kijken naar ervaringen op clusterhoofdpijn.nl. misschien herken je jezelf erin.
Ik heb het ook weleens, bij mij zit m'n nek dan vast, probeer je schouders los te maken ( armen ronddraaien/met je schouders draaien) maak je nek warm onder de douche of met een kruik o.d. Wat ook helpt zijn fitness oefeningen. Of even langs de fysiotherapeut.
Ik heb de laatste 2 weken elke avond steken in mijn Hooft.. Ik slaap verschrikkelijk slecht.. Denk dat het daar mee te maken heeft