Sterretjes van in januari 2011 uitgerekende mama's

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door Nemo81, 4 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra

sandra Fanatiek lid

@ Silsa ik hoop ook dat jullie snel een wondertje mogen krijgen, want na deze zwangerschap bessef ik pas hoe bijzonder het is dat het allemaal goed gaat.

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Meiden,

Voor iedereen heel veel sterkte. Het is niet niks, een miskraam krijgen...
    De eerste keer voor mij was in februari. Nu zou ik een februari-mamma worden maar helaas, weer mis.
    Ik heb afgelopen februari een topic opgestart voor meiden die recent hetzelfde meegemaakt hebben en met elkaar en de bijbehorende angst, weer verder gaan voor een kindje. Mochten jullie zin hebben kom eens kijken en klets mee:

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/191829-de-roze-wolk-gevallen-beginnen-weer-voor-1-a.html

Liefs Loki

3. sandra

sandra Fanatiek lid

Ik heb vandaag nog eens getest of het HCG al uit mijn urine is maar helaas ik test nog steeds positief pfff, ik hoop wel dat, dat volgende week weg is. Anders weet je nooit of je weer zwanger bent ja of nee.
    Het is trouwens wel een licht streepje hoor, dus mocht dat over twee weken nog zo zijn, en mocht ik nou weer zwanger zijn dan wordt het streepje wel weer donkerder.

Weet iemand eigenlijk of je wel een eisprong krijgt als je nog HCG in je urine hebt?

Bedankt voor je uitnodiging Loki ik kom binnenkort eens kijken in jullie topic ;)

4. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @ logi, kom wel ff kijken op het topic.

@sandra, je kan een eisprong krijgen als je niet veel hcg meer in je bloed hebt. Waar die grens ligt????? Misschien ff ovutesten proberen als je je evt ei niet wilt missen.

Liefs

5. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou volgens mij komt mijn eitje eraan hoor, ik hou altijd (een beetje vies) mijn afscheiding in de gaten, en vandaag had ik vruchtbaarslijm hihi.
    Helaas is mijn mannetje woensdagavond pas weer thuis, hij is 1 keer per jaar een paar dagen weg en nu precies tijdens mijn ei :p
    Nou ja hopelijk houden zijn zaadjes het lang uit, want gisteravond nog wel geklust :$

Hoe is het verder met jullie? Met mij gaat het eigenlijk best aardig, vorige week even een dip toen mijn vriendin vertelde dat ze zwanger was (6 wkn) Ik ben helemaal niet jaloers aangelegd en natuurlijk gun ik het haar van harte, maar het deed mij toch wel een beetje pijn.

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou het was volgens mij toch mijn ei niet die eraan kwam, nu lijkt het er in elk geval op dat ik ongesteld ga worden, twee weken na mijn miskraam :$, ik weet het niet hoor, het is meer rode afscheiding tot nu toe, maar goed ik snap er geen snars van hihi, ben blij als ik straks weer een normale cyclus heb, dan kunnen we er tenminste weer voor gaan.

7. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha meiden, hoe is het?

@Sandra, vervelend die onduidelijkheid. Hopelijk was het toch gewoon je eitje. Cyclus kan natuurlijk van slag zijn.

Ik heb dinsdag zoiets bizars meegemaakt. Ongi was net over en kreeg heel heftig bloedverlies met veel stolsels. Naar de gyn gegaan met spoed. Dacht echt dat ik leeg liep, ging bijna van m'n stokje. Was ik opnieuw zwanger en was er een mk aan de gang. Vruchtzakje en stolsels gezien op de echo. Was echt niet van de vorige keer. (dat dacht ik in eerste instantie) gyn dacht dat het ongeveer 8 wkn zou zijn. Direct na de vorige mk dus. Gekke is dat ik gewoon 2x ongi ben geweest. Vorige week een nega test (2 indroogstreepjes) en had m'n ei afgelopen maand gespot. Zo gek allemaal.
    Inmiddels heb ik ook het bloedonderzoek terug. Hcg is blijkbaar heel snel gedaald naar minder dan 1. Dat is wel positief en sluit een bbz waar ik even bang voor was uit.
    Snap er niets van. Heb samen met schoonzusje die gyn is bedacht dat het waarschijnlijk minder dan 8 wkn ver was en dat m'n lichaam tegelijkertijd aan het afbreken als opbouwen was. Zo raar. Inmiddels gaat het weer ok en bloedverlies is minimaal.
    Krijg over 2 wkn de uitslag van de patholoog, ze hebben een stukje weefsel genomen en kunnen daar waarschijnlijk foetale resten in zien en hoe ver het was. Verder gaan ze me maandag bespreken met de andere gyn's of ze me verder willen onderzoeken. Hoop het wel.
    Mogen gelukkig wel meteen proberen zwanger te worden, maar moet nu echt extreem gezond gaan leven. Dat deden we al, maar laat dat biertje af en toe nu ook wel staan.
    Fijne dag en hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws!
    Liefs

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh wow silsa.....nog een miskraam dus zonder dat je het wist...vreemd zeg.

hopelijk wijst de testen iets uit...of wat dan ook, juist niet!

Succes weer verder meis...

9. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    @antares, bizar hè, kan het allemaal ook niet echt bevatten. Nou ja. We gaan weer vol goede moed verder. Denk alleen dat ik bij een volgende zwangerschap het 1e trimester wel erg bang ben. Moeten we maar doorheen....
    Hoe is het met jou??!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Met mij goed meis....echt goed eigenlijk.

Kijk uit naar naar de gyn terug gaan. Verlies nog steeds bloed dagelijks (minimaal, inlegkruisje is genoeg voor hele dag bij wijze van)

Vind het echt enorm bizar meis...en kan je angst goed begrijpen...nu de 2de keer..... Maar denk maar zo, je bloedde gewoon en je test sloeg niet uit....dus moet het haast wel niet goed zijn geweest... (schrale troost ik weet het, en weer iets wat iedereen zegt)

Jij rouwt er natuurlijk weer om ondanks dat je het niet wist...je weet het nu! Sterkte meis..zo snel op elkaar......snif..

knuffel!

(denk aan je 2 mooie beschermengelen nu, voor een volgend wonder!)

11. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Ha Antares,

Lief van je! Moet zeggen dat het emo lang niet zo hard aan komt als de vorige keer, toch echt een voordeeltje dat ik van niets wist. Ja nu 2 beschermengeltjes :) en 3x is scheepsrecht...

Kan me voorstellen dat je graag naar de gyn gaat. Pff. wat duurt wachten lang he. Vind het fijn om te horen dat het echt goed met je gaat.

Ons geduld word vast snel beloont...

Liefs,
    Sil

12. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje Silsa wat een verhaal, wat heb je een hoop meegemaakt de afgelopen tijd. Heel veel sterkte ;)

Bij mij is die bloeding al weer weg, ws. mijn eitje geweest, ik heb wel vaker een bloeding na mijn eisprong.

13. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Jippie eitje gespot! Nu hopen dat het raak is Sandra! Zal voor je duimen meis!

14. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Helaas heb ik ook een miskraam gehad:( ik zou 31 januari 2011 uitgerekend zijn.
    Het begon met licht bloedverlies in het weekend en de maandag had ik het ziekenhuis gebeld voor een spoedecho, gelukkig kon ik smiddags terecht, ik was 11 weken en 1 dag. Helaas is er toen bevestigd dat het hartje al met ongeveer 9 weken gestopt was met kloppen. Kreeg het advies om af te wachten en een week later te komen om een afspraak te maken voor een curretage.
    De volgende dag na het verschrikkelijke nieuws 13-7-10, plopte iets en waren de vliesjes gebroken want mijn inlegkruis werd klets nat, snel de wc op en daar heb ik 2,5 uur gezeten het bloed en troep kwam eruit:$ het vruchtje ook niet gezien.. nadat ik na 2,5 uur witter werd en duizelig omdat ik zoveel bloed verloor, het ziekenhuis gebeld en moest gelijk komen.
    Als ik opstond kwam het er nog sneller uit, en toen we in het ziekenhuis waren was ik lopend naar de afdeling gegaan ( waar alle zwangere in de wachtkamer zaten ) ik kwam huilend en onder het bloed binnen stormen richting het toilet ( ook niet echt een leuk gezicht voor de wel zwangere) daar gezeten tot ik opgehaald werd door een arts die er gelukkig snel was.
    Gelukkig had ik extra kleding bij me want zat onder het bloed, echo gemaakt en was 1 bende daarbinnen, mocht niet naar huis werd gelijk opgenomen want risico was te groot. Savonds gecurreteerd en moest een nacht blijven want was duizelig en bloedarmoede.
    Daarna medicijnen gekregen.
    Ik wist niet dat het zo heftig was, ook emotioneel en weken daarna nog steeds mijn momenten.

Maar nu heb ik pijn bij het vrijen, last van mijn buik en sinds 1 week heel veel pijn in mijn onderrug. Ziekenhuis gebeld en zou pas over 2 weken nacontrole krijgen, maar nu krijg ik deze morgen al.
    Heb geen koorts dus denk geen ontsteking.. ene kant denk ik weer dat ik zwanger ben want toen had ik ook voor de test heel veel pijn in mijn onderrug. Durf geen test te doen want weet niet of mijn HCG al uit mijn bloed is van vorige zwangerschap. En vorige week had ik trouwens op het toilet heel veel doorzichtig rekbaar slijm en ''trekkende'' eierstokken, leken wel alsof ze als elastiekjes werden getrokken..
    Maar ja die pijn bij het vrijen ben ik niet gerust op en had een beetje bloedverlies vorige week.

Heel verhaal sorrie:)

15. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej mammienes, wat een rot nieuws. Sterkte meis! Fijn dat je morgen terecht kan voor een controle. Laat ze maar ff goed kijken. Hoop voor je dat je inderdaad weer zwanger bent.
    Sterkte en laat je het ff weten hoe het gegaan is morgen?
    Liefs,
    Sil

16. sandra

sandra Fanatiek lid

Jeetje mammienes, bij jouw is het echt heel heftig geweest pfff. Heel veel sterkte. En ik hoop dat het bij de nacontrolle allemaal goed is, en nog mooier zou zijn als je weer zwanger bent, ik ga duimen voor je.

17. sandra

sandra Fanatiek lid

Nou ik weet niet of het mijn eitje was hoor, vandaag had ik weer een klein beetje roze afscheiding dus tja, zal dat dan mijn eitje zijn, of ga ik nu ruim een week te vroeg ongesteld worden, snap er geen snars meer van :p

18. silsa

silsa Bekend lid

21 sep 2009
    762
    1
    0
    bouwkundig freelancer
    Randstad
    Heej Sandra,

Wat balen dat je lichaam niet duidelijk aangeeft waar je aan toe bent. Heb je al ovutesten geprobeerd? Ga ze zelf nu elke dag doen. Dan weet ik waar ik aan toe ben. Wel een beetje laat als je ei al geweest is.... Hopelijk is je cyclus gauw weer normaal.
    Liefs,
    Sil

19. sandra

sandra Fanatiek lid

Ja ik heb deze maand geen ovu testen gebruikt, omdat ik hoorde dat die testen ook reageren op HCG.
    En ik hoop dat ik de volgende ronde gewoon weer een normale cyclus heb, en dan gebruik ik ook geen ovu testen omdat ik mijn ei altijd wel zonder die testen weet te spotten en ook regelmatig ben dus ja dan is het wel makkelijk.

20. mammienes

mammienes Actief lid

10 mrt 2010
    370
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey thanx,

Heb echo gehad en heb een cyste op 1 van mijn eierstokken:x nu dit weer dus..bloed laten prikken en over 4 weken terugkomen om te kijken of het vanzelf is weggegaan of groter is geworden.
    Fijn ging er redelijk positief naar toe want had stiekum gedacht dat ik zwanger zou zijn..niet dus..

Deel Deze Pagina