Ik ben moe, maar ik heb geen zin om te gaan slapen. Ik wil kletsen, maar ik heb geen zin om uitgebreid te typen. Ik moet plassen, maar ik heb geen zin om naar de wc te gaan. Ik wil in bad, maar ik heb geen zin om naar boven te lopen en t bad vol te laten lopen. Ik wil film kijken, maar ik heb geen zin om te bedenken welke film dat gaat worden. (+ dat t nogal laat is ) Ik heb trek, maar ik heb geen zin om in de kast te kijken wat er ligt. Kortom, ik verveel me en heb nergens echt zin in eigenlijk! Dus ik ga jullie maar een beetje vervelen met suffe topics openen.. Zo, dat wilde ik even kwijt!
Whahahahaha, ken dat gevoel. Zat net nog op m'n stoel te knijpen omdat ik zo vre-se-lijk nodig moest Ben geweest, lucht wel op En wil eigenlijk een siggie roken, maar heb geen zin om naar de keuken te lopen. En wil eigenlijk de tv uitzetten (niemand kijkt ernaar), maar heb geen zin om naar de voortafel te lopen.. Heb ook trek, maar niks in huis en heb geen zin om een broodje chocopasta te maken, hoewel het water in m'n mond loopt bij de gedachte eraan
maargoed, nu even serieus. Ik ben moe, maar ik heb geen zin om te gaan slapen. Dan ga je niet Ik wil kletsen, maar ik heb geen zin om uitgebreid te typen. Steno Ik moet plassen, maar ik heb geen zin om naar de wc te gaan. In je broek Ik wil in bad, maar ik heb geen zin om naar boven te lopen en t bad vol te laten lopen. zie vorige antwoord. Lekker warm Ik wil film kijken, maar ik heb geen zin om te bedenken welke film dat gaat worden. (+ dat t nogal laat is ) dan kijk je niet Ik heb trek, maar ik heb geen zin om in de kast te kijken wat er ligt. Dan eet je niet
Toevoeging: Ik heb dorst, maar geen zin om naar de koelkast te lopen. (Gelukkig is manlief ook nog hier, dus die heb ik maar even lief aangekeken -Zou dat ook werken voor het nodig moeten plassen? )