Hoihoi, Ik heb sinds een paar dagen dat mn buik echt heel gespannen aanvoelt, vooral onderaan waar de bolling begint en in mn zij. Echt alsof iemand een tummytuck aan t uitvoeren is oid Het voelt iig niet fijn.. Ik ben nu echt continu mn buik aan t insmeren en inmasseren met olie maar ik heb niet echt het idee dat het heel erg helpt. Is dit een voorbode op dat ik striae ga krijgen? En weet iemand wat ik nog meer kan doen tegen dit vervelende gevoel? Alvast bedankt!
Bedoel je dat hij heel strak aanvoelt? Ik heb dat ook. ik weet niet precies wat het is. Ik denk iets met de baarmoeder of de baby die anders gaat liggen.
misschien heb je een flinke groeispurt gehad en moet je huid er even aan wennen om zo snel uit te rekken...
Het is idd dat mn huid heel strak aanvoelt, alsof iemand eraan aan t trekken is zeg maar. Maar niet alleen mn huid, ook binnenin mijn buik voelt het een beetje zo. Het is in ieder geval een heel vreemd en vervelend gevoel. Ik ken het alvast niet..
Herken dit ook. 's ochtends gaat het nog wel, maar 's middags begint het bij mij en 's avonds is het af en toe of ik op ploffen sta. De boel staat helemaal strak en de zijkanten van m'n buik worden dan ook helemaal hard. Het doet geen pijn, maar wel een rotgevoel. Collega dacht dat dit misschien ook de banden zijn die aan het oprekken zijn?
Ik herken dat wel. En een strakke buik komt bij mij inderdaad ook meestal later in de middag en in de avond voor. Ik denk dat het ook een stukje vermoeidheid is. Een teken dat je even wat rustiger aan moet doen misschien? Soms krijg ik ook wat pijn in mijn zij erbij, inderdaad lijkt het op bandenpijn op dat moment. Trouwens, mijn buik lijkt altijd veel 'losser' en minder strak in de ochtend en lijkt dan ook wat minder bol te staan. Lizo1
IK heb het ook en het even te maken met een groeispurt denk ik. Tenminste, ik merk het bij mij altijd. Als ik een groeispurt heb gehad, dan staat mijn buik ook zo strak. Is echt geen fijn gevoel.
harde buik? ik heb weleens dat het voelt alsof er een ballon in mijn buik zit die elk moment kan knappen = harde buik...buik is dan ook knoerthard (geen pijn) weet niet of dit zelfde is als wat jij bedoelt..