Subforum donorschap!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Soturi, 10 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Moet er een subforum donorschap komen?

  1. Ja!

    102 stem(men)
    67,5%
  2. Nee!

    49 stem(men)
    32,5%
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #101 Sylva, 12 dec 2018
    Laatst bewerkt: 12 dec 2018
    Na lang twijfelen besloten om er één keer iets over te zeggen, met het risico afgebrand te worden. Maar so be it dan maar.. Ik heb ja gestemd, niet omdat ik het eens ben met wat er de afgelopen dagen gebeurd is maar omdat ik van mening ben dat het iets toe kan voegen aan het forum.

    @Beheer ik vind het idee van @JisL een hele goede, plaats het subforum als proef. Qua plek is het makkelijk op te lossen door het bijvoorbeeld onder kinderwens, tussen vruchtbaarheidsbehandelingen en adoptie en pleegzorg te zetten. De leden die dit graag willen en daar behoefte aan hebben blij met een eigen plekje en de rest hopelijk ook. Dan kan er weer aardig worden gedaan tegen elkaar. Er is tweemaal een meerderheid voor ja, geef het een kans.

    Verder is het voor @Beheer misschien verstandig weer naar persoonlijke mods terug te gaan in plaats van één beheer account. Dit maakt jullie toegankelijker en menselijker in plaats van afstandelijk. Blijf werken aan de communicatie met je leden en zorg ervoor dat jullie weer het vertrouwen weten terug te winnen. Gaat het dan beter of zelfs goed, blijf dit dan ook vasthouden. Blijf zoeken naar manieren waarop dingen beter kunnen, dan kunnen dit soort dingen misschien eens voorkomen worden en anders minder erg escaleren.

    Als laatste wil ik zeggen, meiden wees toch eens liever voor elkaar en behandel elkaar met respect. Het gaat er al dagen zo kinderachtig aan toe, het slaat echt nergens op. Probeer elkaar liever te begrijpen in plaats van alles aan te willen grijpen om ergens een probleem van te maken. We hebben hier uiteindelijk allemaal hetzelfde doel. Dat is één zo'n lief klein mooi prachtig mensje en twee mag ik hopen een plek om gezellig te kunnen (blijven) babbelen. Je hoeft het niet altijd eens te zijn of beste vriendjes, maar doe op z'n minst normaal tegen elkaar en niet zoals het er nu aan toe gaat.

    Hier houd ik het bij en ik wens iedereen een fijne dag toe vandaag.

    Edit: typfoutje
     
    Jess89, Liekje81, Lisa280887 en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Olie op het voor gooien is niet goed, ben ik met je eens. Maar ik snap wel dat als je zo "aangevallen" wordt puur op basis van je mening dat je dit soort dingen doet. Ik heb geen idee waar die printscreen vandaan komt maar het feit dat ze in eerste instantie zoiets zegt zegt heeeel veel over de plaatser van dar bericht. En daar schrik ik van. Zeker als je iemand beticht van iets te doen terwijl je elders datgene doetwaar je zojuist iemand anders voor aanspreekt....
     
  3. Afkes 10tal

    Afkes 10tal Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Soms zeg je iets naars, omdat het onderwerp je heel erg raakt. Persoonlijk, diep in je zijn. Ik praat het niet goed, maar ik snap heel goed waar het vandaan komt.
    @Punt wat is je punt? Waarom maak je een lid wat hier ook meeschrijft zo zwart? Was deze actie nodig?
     
    wishfulthinking vindt dit leuk.
  4. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.480
    113
    Vrouw

    Er mag niets gezegd worden over het nieuwe forum
    Maar er mogen wel berichten gekopieerd worden en hier neer gezet worden?

    Houd de eer aan jezelf denk ik dan?
    Ondanks dat je het niet leuk vind
    Dit vind ik gewoon ook niet netjes
     
  5. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.597
    5.862
    113
    Tuurlijk schrik je daar van maar weet je, daar ben je niet de enige in. De plaatser van die opmerking is nl door zoveel mensen aangesproken na haar post, en niet heel zuinig ook. Het is alleen een beetje jammer dat eeehh..punt..want de ballen om dit onder haar echte nickname te posten mist ze kennelijk, niet de moeite heeft genomen om ook dát te laten zien en dan krijg je echt wel zo'n vertekend beeld en het maakt het er allemaal niet beter op. Dat is gewoon bijna haat zaaien wat hier dan gebeurd. Zo ontzettend jammer.
    De plaatser reageerde heel heftig, absoluut, en zeer waarschijnlijk uit emotie maar ik ben er van overtuigd dat ze zich dat ook zal beseffen en er vast en zeker op terug zal komen.
     
    Syane en wishfulthinking vinden dit leuk.
  6. Phoebe

    Phoebe Fanatiek lid

    15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    @Beheer nogmaals de vraag of jullie mijn post nr 60 in dit topic willen verwijderen.
     
  7. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ik wou eigenlijk niet stemmen, omdat ik me niet in deze discussie wilde mengen, maar ik lees nu dat er mensen "nee" stemmen, omdat ze het zat zijn dat de ja-stemmers zo doordrammen.

    Komt op mij over alsof je iemand wil straffen, omdat diegene zo doordramt.
    Dan gaat je stem sowieso al niet eens meer waarover het moet gaan.
    Triest gedoe.
     
    Lisa280887, Syane, Fennec en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik heb ja gestemd.
    Ondanks dat ik het gezeur inmiddels wel zat ben erover.
    Er is duidelijk behoefte aan een subforum.
     
    Lisa280887 en Syane vinden dit leuk.
  9. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Even voor de duidelijkheid nog; ik ben niet Punt. Ik kom namelijk uit principe niet op dat andere forum.;)
     
  10. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Weet ik ;) ik reageerde op de actie van punt dat ik haar reactie wel begrijp als een ander lid juist datgene doet waar ze een ander van beticht....

    Mijn reactie komt wat raar over lees ik nu... Kan op 2 manieren gelezen worden...
     
    Paardenbloem vindt dit leuk.
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    Bedankt voor jullie input. We hebben een nieuw topic aangemaakt. Graag jullie mening.
    Forum over donorschap
     
    Soturi en Oceanna vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina