Check even dit topic, daar staat het uitgelegd: http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/scratching.676689/
Klinkt niet hard, zo denken wij er ook over! Maar goed, je kunt zoiets niet afdwingen. Wel bizar om te merken hoe sterk zo'n embryootje dan eigenlijk is, dat het geen kans op leven heeft maar toch zo blijft strijden.
Nee, helaas niet. Hij blijft enorm achter in groei en het hartje klopt te traag. Ik ben benieuwd wat we morgen op de echo gaan zien!
Veel succes en vooral veel plezier morgen bij de echo! Mag je nu op een wat fijner tijdstip? (Als in: niet de hele dag op de klok hoeven letten maar gewoon lekker vroeg mogen)
@dreumesje @Sado @JosjeM @Flamingooo Thanks meisjes! We mogen om 13.10 uur, dus dat is prima te doen. Ik laat het weten!
Ons gezonde baby'tje is weer helemaal goedgekeurd! Yay! Bij de twin leek nu de hartactiviteit te zijn gestopt, en de fertiliteitsarts vond het medisch gezien niet langer nodig om dit nog op te volgen. Ik mocht ter geruststelling nog wel een echo inplannen voor volgende week, maar dat kan in principe ook bij de verloskundige, dus ik ga morgen wel even bellen voor een afspraak. Voor vandaag zijn we in elk geval weer helemaal gerustgesteld, en dolgelukkig bovendien. Wát een wonder, dit. Wauw.