Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue 1 DPO: 36,87 > niks 2 DPO: 36,83 > niks 3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn 4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen 5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig 6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig 7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7 EDIT; lichte MS krampen, voel vaag iets in linker lies, vaag gevoel lijkt op misselijk/honger gevoel
Nog een beetje in de baal stand maar blij dat ik niet lang op mijn ms hoefde te wachten. Vorige ronde 4 dagen overtijd
Ik ben bang dat het het voorgedrukte streepje is... Sowieso zijn vroege testen minder betrouwbaar. Nog ff geduld!
Hi dames, Zeker weten doe ik het niet maar zit inmiddels 10 dagen na ovitrelle spuit en waar ik vanmorgen heel vaag testte, lijkt het erop met de urine van net dat er oploop in zit.. ik durf nog niet heel blij te zijn, maar zelfs mijn vriend met maar 1 oog ziet een oploop tussen vanmorgen en vanavond.. ik hoop zo dat dit onze geluks ronde gaat worden
Gisteren om 21:58 Hoi iedereen.. ik zal mij voor de allereerste keer eens toevoegen hier. Op 11april ongesteld geworden...22april (cd10) een positieve ovulatietest van Clearblue (roze). 1dpo: 36,68°C - nergens last van.. 2dpo: 36,45°C - enkel veel plassen en barstende hoofdpijn (wel heel gevoelig vr hoofdpijn en migraine) 3dpo: 36,79°C - veel plassen en barstende hoofdpijn 4dpo: 36,69°C - deze morgen steekjes gevoeld rechts in de onderbuik (paar venijnige mr ging snel over) - deze avond weer paar steekjes - wat pijn in onderrug 5dpo: 36,86°C - vandaag weer geregeld wat buikpijn en pijn onderrug 6dpo: 36,85°C - veel plassen - rommelende darmen en heel wat last van winderigheid - pin onderrug
Dpo 1-3 ovulatie pijn, zeurend gevoel bij m'n linker onderbuik Dpo 4 koudddddd brrrrr... Door de dag heen van die kou aanvallen. Temperatuur stijgt richting 37. Ik heb last van krampen en steken links onderin Dpo 5 eetbui vervolgd met emotioneel labiel gedrag tegenover m'n man Dpo 6 opgezwollen buik. Dpo7 Help! M'n man merkte net op dat ik heet was. Hij noemde me oven. Dus nieuwsgierigheid ging ik meten. 37,86! De sensitest meter ging keihard piepen. Is dit normaal? Ik had het overdags veel koud. Voel me niet ziek. Wel heel erg moe! Ik heb lichte krampjes gehad overdag, lichte steken. Het komt en gaat. Afscheiding is waterig aan het worden. Opgezet buik wordt erger. Ik voel de druk steeds centraler worden. Dus niet meer alleen links onderin. Is dit positief? Of moet ik bang zijn? Vanochtend getest, ik zag een vaag tuurtje. Morgen opnieuw testen.
25-4 &4DPO: nacht 3 op 4 DPO klaar wakker. Levendige dromen toen ik eindelijk sliep. Lage rugpijn. 26-4 &5DPO: crème achtige afscheiding. Behoorlijk veel! Dacht even dat ik ongesteld was qua hoeveelheid vochtige ondergoed. Ook sinds vandaag krampen alsof ik ongesteld ga worden. Lijkt me erg vroeg, maar maakt me wel onzeker. Rest van de avond tot nu toe erg moe en lichtelijk misselijk. Edit: In bed voel- en hoorbare ‘plopjes’ vanuit darmen/baarmoeder? Ook snijdend gevoel alsof iemand met naald in baarmoeder prikt??? Beetje licht in hoofd / zweverig gevoel. 27-4 &6DPO: Overdag helemaal geen menstruatie gevoel meer? Wel nog steeds vochtige crème in ondergoed. ‘S avonds lichtelijk misselijk. 28-4 &7DPO: Voel- en hoorbare plopjes/geborrel, maar geen menstruatie achtige krampen zoals eerder. Wel hele dag en avond opgezette buik. Nog steeds vochtige crème. Verder heel moe. 29–4 &8DPO: ‘s ochtends lichtelijk misselijk. Rest van de dag vrij weinig; alleen wat hongerig/flauw gevoel. Ook nog steeds witte afscheiding. ‘S avonds lichtelijk misselijk. Borsten ‘voel’ ik meer en zie ineens blauwe aders. Edit: ‘s avonds in bed echt ijskoud, terwijl mijn lichaam juist opvallend heet voelde. 30-3 &9DPO: ‘s ochtends toch niet kunnen wachten om met een early te testen (dacht ook met mijn slaaphoofd dat ik al 10DPO zat); een hele lichte streep te zien. Maar kan zomaar een indroog/voorgedrukt streepje zijn. Ik vertrouw de test niet echt dus. Rest van de dag vooral heel moe en zeer pijnlijke borsten. Blauwe aders nog steeds te zien. Ook nog steeds veel afscheiding.
37,86 betekent dat je verhoging hebt. Bij mij is dat een heel normaal verschijnsel voordat ik ongesteld word. Ik hoop het natuurlijk voor jou niet. Je kan ook gewoon niet lekker zijn natuurlijk. Of het echt aan een zwangerschap gelinkt kan zijn weet ik niet. Daar lijkt het nog wat vroeg voor, 7dpo. Het idee is dat je temperatuur hoog blijft rondom je NOD en dat is nu nog iets te vroeg zou je zeggen.
Op 8 dpo in de nacht kotsmisselijk wakker geworden. He! Dat ken ik uit de eerdere zwangerschap. Zou het? In de middag weer eetbui, net als de dag ervoor. Soms een kriebel in mijn tepels. En cremeachtige klodders afscheiding Nu 9dpo klein beetje bruin bloedverlies. En steeds meer hoop! Zou het? Zou het dan toch? Of houdt mijn lijf me weer vreselijk voor de gek? Wordt vervolgd....
Moet mijn temperatuur ook niet hoog blijven tot mijn NOD? Maar dat is flink was gestegen was raar. Trouwens een uur erna was het weer gezakt naar 37,2 nog iets. Ik had het opgeschreven want de FF app kan maar één temperatuur per dag registreren of ik ben nog niet uit over hoe het werkt.
Zien jullie dit hoopvol? Ik ben nog niet helemaal mee in het temperaturen. Ben vandaag 10DPO. FF zet mijn eisprong 1 dag te vroeg
Woensdag positieve ovulatietest(en) en smiley Clearblue 1 DPO: 36,87 > niks 2 DPO: 36,83 > niks 3 DPO: 36,95 > krampen, te vergelijken met eipijn 4 DPO: 36,90 > krampen, ma op di heel levendig gedroomd, overdag jeukende borsten, 's avonds buikpijn en rommelende darmen 5 DPO: 37,02 > vannacht weer heel levendig gedroomd, warm/koud/warm/koud, onrustig 6 DPO: 36,99 > onrustig geslapen, heel veel wakker en ruim voor mijn wekker, onwijs moe en chaggerijnig 7 DPO: 37,00 > gisteravond even brandende borsten gehad, vandaag wat steekjes maar meer beneden rondom mijn vagina?, progesteron en TSH laten prikken, waardes 45,5 en 1.7 EDIT; lichte MS krampen, voel vaag iets in linker lies, vaag gevoel lijkt op misselijk/honger gevoel 8 DPO: 37,04 > temp verteld me ook niet heel veel, superstom getest met 3e ochtend urine en natuurlijk witter dan wit, afentoe nog krampen en natuurlijk meteen bloed chaggerijnig en hoop weg
Ronde 9, laatste ronde voor we starten met IUI. Ik doe weer mee met mijn lijstje. Ik houd deze maand ook voor het eerst mijn temperatuur bij, ik probeer dit zo nauwkeurig mogelijk te doen, in de hoop nog wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Voor nu is het eerlijk gezegd ook een beetje verwarrend, omdat mijn eisprong ineens wat later was dan normaal. Laten we hopen dat het dan een extra goed eitje is geweest. Het kan zijn dat ik de DPO dagen nog iets aanpas als FF mijn ovulatie aanpast. Ik ben nu uitgegaan van de dag na de LH piek. 1DPO: 36.58 - nergens last van 2DPO: 36.57 - nergens last van 3DPO: 36.65 - nergens last van 4DPO: 36.71 - ik voel af en toe wat steekjes in mijn borsten, lijkt erop dat de progesteron netjes is toegenomen (ook gezien de temperatuur) 5DPO: 36.83 - nergens last van, borsten ook niet echt meer, is te minimaal om te benoemen 6DPO: 36.75 - nergens last van Edit - ik heb sinds vanmiddag echt vrijwel geen energie en moest daar net ook om huilen. 7DPO: 36.95 - nergens last van 8DPO: 36.90 - gisteren toch nog een half uurtje kramp laag in mijn onderbuik gevoeld, vandaag toen ik in de auto zat dacht ik dat weer te voelen. Testkriebels zijn maximaal aanwezig, vandaag niet gedaan. 9DPO: 36.80 - ik ben teleurgesteld dat mijn temperatuur zo gedaald is en heb voor mijn gevoel best veel afscheiding (beetje lotion achtig). Verder nergens last van. 10DPO: 36.98 - nergens last van, maar licht streepje op de action test. 11DPO: 36.78 - temperatuur gaf me stress vanmorgen dus ik stop er mee. Action test minimaal opgelopen, Kruidvat 2v5 iets duidelijker maar ook maar een klein beetje opgelopen. 12DPO: nergens last van, en Kruidvat 2v5 laat nu een duidelijke streep zien. Ik kan denk ik wel zeggen dat ik op dit moment zwanger ben. 13DPO: steekjes en prikjes in mijn buik. Soms aanhoudend. Lichtbruin bloedverlies, komt en gaat, sinds gisteravond. Maakt me enorm bang. Test was iets opgelopen. Hieronder een foto van beide tests (gister en vandaag) droog. 14DPO: test