Niet van plan geweest, maar doe toch maar weer een lijstje Ronde 14 alweer 1 DPO --> 36.9, zere tepels 2 DPO --> 36.9, zere tepels, gevoelige onderbuik 3 DPO --> 36.9, zere tepels, druk in mijn onderbuik 4 DPO --> 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
We schrijven maar weer mee. Wat moet je anders op het wachtbankje Deze ronde al meer dan drie weken zwaar verkouden. Het komt en het gaat, maar nog niet volledig weg geweest. Tevens de 2e ronde Letrozol 2,5 mg, 30 juni een dikke positieve ovulatietest. 1 t/m 3 DPO: Niks bijzonders, ik ben uitzonderlijk kalm. 4DPO: 36,8 heb allemaal kleine puistjes op mijn gezicht staan en heel snel een vettig voorhoofd en wat lichte hoofdpijn en een stijve nek. 5DPO: 36,9, mijn voorhoofd produceert enorm veel talg. Gezicht was ik nu 3x per dag. Verders geen ''klachten''. 6DPO: . 7DPO: 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO:
Ik ga ook weer een ronde meedoen! Laatst PCOS vastgesteld, mag als ik ongesteld wordt Letrozol slikken. Maar hoop het natuurlijk niet! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest (minder mee bezig geweest). Ik ga ervan uit dat m'n ei zaterdag is gesprongen, dit kon de gynaecoloog maandag nog zien bij de echo. 1DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten 2DPO: niet getempt vanwege onrustige nacht - Gevoelige borsten. 3DPO: 37.02°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 4DPO: 37.07°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 5DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 6DPO: 36.83°c - Gevoelige borsten, opgeblazen buik, buikpijn/menstruatie krampjes. EDIT: sinds vanmiddag enorm beroerd.. hele erge hoofdpijn, borsten doen veel meer pijn, misselijk, buikpijn, en ontiegelijk koud! (griepje denk ik, maar ik hoop zo erg innesteling!), in de avond steken in baarmoeder. 7DPO: 37.02°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, geïrriteerd, zeer pijnlijke, opgeblazen buik. 8DPO: 36.97°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, steken in baarmoeder/onderin buik. 9DPO: geen temperatuur gemeten - erg onrustig en slecht geslapen, rare dromen, erg gevoelige borsten, flinke hoofdpijn, steekjes in baarmoeder. 10DPO: geen temperatuur gemeten - weer een erg onrustige nacht, vaak eruit om te plassen, borsten iets minder gevoelig?, Gehuild op werk door opbouwende kritiek , gevoel gehad dat ik ongesteld was geworden wat niet zo is. 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO:
Ik vind het ook wel leuk om een keertje mee te schrijven en bij te houden 3 juli: 0 dpo positieve ovutest, erge eipijn. 4juli: 0/1dpo: naweeën van de eipijn, verder geen last. 5 juli 1/2 dpo: nergens last van, steken rechtsonder richting lies. Rond half 4, hield paar minuten aan daarna weg 6 juli 2/3 dpo: nergens last van
We schrijven maar weer mee. Wat moet je anders op het wachtbankje Deze ronde al meer dan drie weken zwaar verkouden. Het komt en het gaat, maar nog niet volledig weg geweest. Tevens de 2e ronde Letrozol 2,5 mg, 30 juni een dikke positieve ovulatietest. 1 t/m 3 DPO: Niks bijzonders, ik ben uitzonderlijk kalm. 4DPO: 36,8 heb allemaal kleine puistjes op mijn gezicht staan en heel snel een vettig voorhoofd en wat lichte hoofdpijn en een stijve nek. 5DPO: 36,9, mijn voorhoofd produceert enorm veel talg. Gezicht was ik nu 3x per dag. Verders geen ''klachten''. Moeilijk in slaap kunnen vallen. 6DPO: 37,0 Vet voorhoofd blijft, verders nog niks. 7DPO: 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO:
Okay dames, mij ben nieuw hier en heb ook een dpo lijstje… omdat symptomen erg wisselen ben ik soms onzeker… zal m’n lijstje plaatsen: 1dpo niks 2 dpo niks 3 dpo gevoelige borsten zelf zodanig dat ik m’n bh uit heb gedaan, meer afscheiding 4 dpo gevoelige borsten lichte krampen meer afscheiding 5 dpo idem aan 4 dpo 6 dpo idem aan 4 dpo alleen savonds erge buikpijn, werd er misselijk van .. na de tijd licht roze verlies 7 dpo gevoelige borsten, klieren can Montgomery duidelijker aanwezig, krampen, zeurende hoofdpijn en sochtends nog wat licht roze verlies 8 dpo zeurende hoofdpijn, krampen, gevoelige borsten 9 dpo idem aan 8 dpo negatieve test ( sensitest ) temperatuur niet bijgehouden maar zit op 37,2 10 dpo idem aan 8 dpo alleen borsten wat minder gevoelig, wel voel ik een soort van kriebels in m’n borsten en heb af en toe het gevoel dat ik een grotere voorgevel krijg.. borsten zijn ook zacht 11 dpo idem aan 10 dpo.. nog steeds krampen, hoofdpijn, zachte tintelende borsten en hoofdpijn… negatieve sensitest dat is m
Niet van plan geweest, maar doe toch maar weer een lijstje Ronde 14 alweer 1 DPO --> 36.9, zere tepels 2 DPO --> 36.9, zere tepels, gevoelige onderbuik 3 DPO --> 36.9, zere tepels, druk in mijn onderbuik 4 DPO --> 37.1, bizar zere tepels, niet naar kijken of wijzen, laat staan aanraken 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Hi dames, Mijn voornemen was om op allerlei andere dingen te focussen terwijl ik op het wachtbankje zit maar dat lukt toch niet. Dus hier mijn lijstje: Ik had 28 juni een positieve ovulatietest dus tel 1 juli als 1 dpo. 1 dpo t/m 5 dpo: niets 6 dpo: lichte steekjes in m’n lies 7 dpo: flink pijnlijke steken rond mijn baarmoeder/vagina, hoofdpijn, moe 8 dpo: 9 dpo: 10 dpo: testen ivm bbq avond 11 dpo: 12 dpo: 13 dpo: nod
Niet van plan geweest, maar doe toch maar weer een lijstje Ronde 14 alweer 1 DPO --> 36.9, zere tepels 2 DPO --> 36.9, zere tepels, gevoelige onderbuik 3 DPO --> 36.9, zere tepels, druk in mijn onderbuik 4 DPO --> 37.1, bizar zere tepels, niet naar kijken of wijzen, laat staan aanraken Edit: beetje ms gevoel/zeurend gevoel in mijn bm 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
We schrijven maar weer mee. Wat moet je anders op het wachtbankje Deze ronde al meer dan drie weken zwaar verkouden. Het komt en het gaat, maar nog niet volledig weg geweest. Tevens de 2e ronde Letrozol 2,5 mg, 30 juni een dikke positieve ovulatietest. 1 t/m 3 DPO: Niks bijzonders, ik ben uitzonderlijk kalm. 4DPO: 36,8 heb allemaal kleine puistjes op mijn gezicht staan en heel snel een vettig voorhoofd en wat lichte hoofdpijn en een stijve nek. 5DPO: 36,9, mijn voorhoofd produceert enorm veel talg. Gezicht was ik nu 3x per dag. Verders geen ''klachten''. Moeilijk in slaap kunnen vallen. 6DPO: 37,0 Vet voorhoofd blijft, verders nog niks.Edit; vanmiddag stekende pijntjes alsof het een blaasontsteking is. Was van korte duur. Plassen is niet pijnlijk. Gloeiende wangen. 7DPO: 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO: 14DPO:
Ik ga ook weer een ronde meedoen! Laatst PCOS vastgesteld, mag als ik ongesteld wordt Letrozol slikken. Maar hoop het natuurlijk niet! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest (minder mee bezig geweest). Ik ga ervan uit dat m'n ei zaterdag is gesprongen, dit kon de gynaecoloog maandag nog zien bij de echo. 1DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten 2DPO: niet getempt vanwege onrustige nacht - Gevoelige borsten. 3DPO: 37.02°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 4DPO: 37.07°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 5DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 6DPO: 36.83°c - Gevoelige borsten, opgeblazen buik, buikpijn/menstruatie krampjes. EDIT: sinds vanmiddag enorm beroerd.. hele erge hoofdpijn, borsten doen veel meer pijn, misselijk, buikpijn, en ontiegelijk koud! (griepje denk ik, maar ik hoop zo erg innesteling!), in de avond steken in baarmoeder. 7DPO: 37.02°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, geïrriteerd, zeer pijnlijke, opgeblazen buik. 8DPO: 36.97°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, steken in baarmoeder/onderin buik. 9DPO: geen temperatuur gemeten - erg onrustig en slecht geslapen, rare dromen, erg gevoelige borsten, flinke hoofdpijn, steekjes in baarmoeder. 10DPO: geen temperatuur gemeten - weer een erg onrustige nacht, vaak eruit om te plassen, borsten iets minder gevoelig?, Gehuild op werk door opbouwende kritiek , gevoel gehad dat ik ongesteld was geworden wat niet zo is. 11DPO: geen temperatuur gemeten - onrustig geslapen, nog steeds pijnlijke borsten, hoofdpijn, warm hoofd (zie er gezond uit), nog geen pukkels, normaal wel paar dagen voor NOD, gevoelige buik. 12DPO: 13DPO: 14DPO:
Niet van plan geweest, maar doe toch maar weer een lijstje Ronde 14 alweer 1 DPO --> 36.9, zere tepels 2 DPO --> 36.9, zere tepels, gevoelige onderbuik 3 DPO --> 36.9, zere tepels, druk in mijn onderbuik 4 DPO --> 37.1, bizar zere tepels, niet naar kijken of wijzen, laat staan aanraken Edit: beetje ms gevoel/zeurend gevoel in mijn bm, veel witte afscheiding 5 DPO --> 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Ik vind het ook wel leuk om een keertje mee te schrijven en bij te houden 3 juli: 0 dpo positieve ovutest, erge eipijn. 4juli: 0/1dpo: naweeën van de eipijn, verder geen last. 5 juli 1/2 dpo: nergens last van, steken rechtsonder richting lies. Rond half 4, hield paar minuten aan daarna weg 6 juli 2/3 dpo: nergens last van 7juli 3/4 dpo: pijnlijke borsten, irriteren enorm. Verder nergens last van
nee, smidshaard… wist helemaal niks van tempen af hahaha….. wel rond dezelfde tijd alleen vandaag was ie 37,6 haha
zal morgen in de ochtend even kijken hoe of wat… veel te laat ik weet t en mss helemaal niet meer nuttig nu
We schrijven maar weer mee. Wat moet je anders op het wachtbankje Deze ronde al meer dan drie weken zwaar verkouden. Het komt en het gaat, maar nog niet volledig weg geweest. Tevens de 2e ronde Letrozol 2,5 mg, 30 juni een dikke positieve ovulatietest. 1 t/m 3 DPO: Niks bijzonders, ik ben uitzonderlijk kalm. 4DPO: 36,8 heb allemaal kleine puistjes op mijn gezicht staan en heel snel een vettig voorhoofd en wat lichte hoofdpijn en een stijve nek. 5DPO: 36,9, mijn voorhoofd produceert enorm veel talg. Gezicht was ik nu 3x per dag. Verders geen ''klachten''. Moeilijk in slaap kunnen vallen. 6DPO: 37,0 Vet voorhoofd blijft, verders nog niks. 7DPO: 36,7, he loopt eindelijk die temp op. Zakt die weer. En er is haast geen afscheiding te vinden. 8DPO: 9DPO: 10DPO: 11DPO: 12DPO: 13DPO:
Niet van plan geweest, maar doe toch maar weer een lijstje Ronde 14 alweer 1 DPO --> 36.9, zere tepels 2 DPO --> 36.9, zere tepels, gevoelige onderbuik 3 DPO --> 36.9, zere tepels, druk in mijn onderbuik 4 DPO --> 37.1, bizar zere tepels, niet naar kijken of wijzen, laat staan aanraken Edit: beetje ms gevoel/zeurend gevoel in mijn bm, veel witte afscheiding 5 DPO --> 37.0, zere tepels, veel witte afscheiding, beetje ms/ovulatie achtig gevoel in mijn onderbuik 6 DPO --> 7 DPO --> 8 DPO --> 9 DPO --> 10 DPO --> testen? 11 DPO --> 12 DPO --> 13 DPO --> 14 DPO --> nod
Ik ga ook weer een ronde meedoen! Laatst PCOS vastgesteld, mag als ik ongesteld wordt Letrozol slikken. Maar hoop het natuurlijk niet! Ik weet niet precies wanneer mijn eisprong is geweest (minder mee bezig geweest). Ik ga ervan uit dat m'n ei zaterdag is gesprongen, dit kon de gynaecoloog maandag nog zien bij de echo. 1DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten 2DPO: niet getempt vanwege onrustige nacht - Gevoelige borsten. 3DPO: 37.02°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 4DPO: 37.07°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 5DPO: 36.93°c - Gevoelige borsten, hoofdpijn. 6DPO: 36.83°c - Gevoelige borsten, opgeblazen buik, buikpijn/menstruatie krampjes. EDIT: sinds vanmiddag enorm beroerd.. hele erge hoofdpijn, borsten doen veel meer pijn, misselijk, buikpijn, en ontiegelijk koud! (griepje denk ik, maar ik hoop zo erg innesteling!), in de avond steken in baarmoeder. 7DPO: 37.02°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, geïrriteerd, zeer pijnlijke, opgeblazen buik. 8DPO: 36.97°c - Zeer pijnlijke borsten, hoofdpijn, steken in baarmoeder/onderin buik. 9DPO: geen temperatuur gemeten - erg onrustig en slecht geslapen, rare dromen, erg gevoelige borsten, flinke hoofdpijn, steekjes in baarmoeder. 10DPO: geen temperatuur gemeten - weer een erg onrustige nacht, vaak eruit om te plassen, borsten iets minder gevoelig?, Gehuild op werk door opbouwende kritiek , gevoel gehad dat ik ongesteld was geworden wat niet zo is. 11DPO: geen temperatuur gemeten - onrustig geslapen, nog steeds pijnlijke borsten, hoofdpijn, warm hoofd (zie er gezond uit), nog geen pukkels, normaal wel paar dagen voor NOD, gevoelige buik. 12DPO: geen temperatuur gemeten - moeilijk in slaap gekomen, onrustig geslapen, sinds gisteren iets meer witte afscheiding (normaal heel droog). Momenteel enorm veel last van onderrug, en zeurderige menstruatiekrampen. Ben bang dat het vandaag door gaat zetten. 13DPO: 14DPO: