Symptomen per DPO

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MissMorrow, 22 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Mijn wachtweken zijn er ook weer dus ik schrijf weer even mee. :)

1 DPO: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan.

2. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    5dpo Dansje, nog even en Dan wordt het echt weer spanned!

1dpo (36.6): opgezette gevoelige krampende buik, obstipatie, zware borsten (die buik heb ik eigenlijk meestal op dag van mijn ei, maar had deze dag al temp stijging, dus denk dat het daar nog navloeiing van was)
    2dpo (36.6): gevoelige tepels, pijnlijke verstandskies, keelpijn
    3dpo (36.7): gevoelige tepels, zware borsten, pijnlijke verstandskies, aft, keelpijn
    4dpo: pijnlijke verstandskies, aft, wat steekjes in baarmoeder en voel ook weer samentrekken tijdens het Voeden
    5dpo: gespannen zware borsten

Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 DPO: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan.
    2 DPO: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken).

Rosy90 vindt dit leuk.
  4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree
    2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree.

5. Snoezel01

Snoezel01 Lid

27 nov 2019
    37
    32
    18
    Vrouw
    Ik schrijf ook even mee :)

1dpo: Ontzettend emotioneel, moet huilen om alles en niets
    2dpo: Niets speciaals
    3dpo: Veel energie, ook heb ik een grote verkoudheid en weinig geslapen, plots weer wat draderige afscheiding? Bizar?

Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    6dpo weinig vermoeden... hebben jullie ook weleens dat je jezelfmeer vind stinkende je ei? Haha, vies zweet en zo

1dpo (36.6): opgezette gevoelige krampende buik, obstipatie, zware borsten (die buik heb ik eigenlijk meestal op dag van mijn ei, maar had deze dag al temp stijging, dus denk dat het daar nog navloeiing van was)
    3dpo (36.7): gevoelige tepels, zware borsten, pijnlijke verstandskies, aft, keelpijn
    4dpo: pijnlijke verstandskies, aft, wat steekjes in baarmoeder en voel ook weer samentrekken tijdens het Voeden
    5dpo: gespannen zware borsten, lekken tijdens het voeden, stinkend zweet, vrij veel afscheiding
    6dpo: pijnlijke verstandskies, spanning in borsten lijkt weg, stinkend zweet

7. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Ik schrijf ook graag mee! Wij zitten in ronde 2.

1dpo - 3dpo: niks
    4dpo: flink hoofdlijn, misselijk en één keer overgegeven. Ik hoef nooit over te geven.
    5dpo: nog steeds hoofdpijn. Redelijk veel afscheiding, beetje melkachtig. Rommelende darmen. Gevoel dat het niet raak is.
    6dpo:
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo: hier ga ik testen :)
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

8. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 dpo: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan.
    2 dpo: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken). Edit: + puistjes op kin. 's Avonds héle lichte 'steekjes' in baarmoeder.
    3 dpo schrijf ik vanavond.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    1 dpo: last van onderrug, zwaar gevoel in baarmoeder en gevoelige borsten en savonds diarree
    2 dpo: last van onderrug zwaar gevoel in baarmoeder, gevoelige borsten en diarree.
    3 dpo: last van onderrug, gevoelige borsten en zwaar gevoel in baarmoeder. Vaak naar de wc.

10. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    1 dpo: keelpijn (veel kindjes ziek op het werk), 's avonds onder de douche gevoelige tepels (wss door utrogestan). Beetje opgeblazen gevoel, heel veel witte afscheiding door utrogestan.
    2 dpo: beetje gevoelige tepels (enkel bij aanraken). Edit: + puistjes op kin. 's Avonds héle lichte 'steekjes' in baarmoeder.
    3 dpo: lichtjes gevoelige tepels maar 's avonds precies voorbij. Jeukende tepels, irritatie rondom bh, af en toe hele lichte steekjes in baarmoeder. Puistjes.

11. Akka

Akka Fanatiek lid

2 sep 2019
    1.392
    1.493
    113
    Vrouw
    Vanmorgen ook uit een soort bezigheidstherapie een test gedaan, uiteraard wit. Had er ook niets van verwacht overigens. 7dpo is veel te vroeg. Ik voel ook niet ech t iets, maar dat had ik bij de eerste ook haha, dus het kan alle kanten op. Nu wel puisten en verminderde melkproductie ma aar ook dat kan door de gewone cyclus komen.

5dpo (36.5) gespannen zware borsten, lekken tijdens het voeden, stinkend zweet, vrij veel afscheiding
    6dpo (36.6): pijnlijke verstandskies, spanning in borsten lijkt weg, stinkend zweet, puisten, lage melkproductie (op basis van drinkgedrag)
    7dpo(36.7) lage melkproductie, puistenuitbraak

12. Baby1992C

Baby1992C Actief lid

27 apr 2019
    143
    225
    43
    Vrouw
    Ik ga ook even mee schrijven ;)
    Afgelopen Dinsdag was er op de echo een eitje te zien van ongeveer 16mm, donderdag was deze weg! Dinsdag en woensdag had ik een slechte (geen) stoelgang. Zou donderdag 1 dpo zijn of vrijdag waar ik vanuit ging?

dpo 1: hoofdpijn, droog daar beneden
    dpo 2: hoofdpijn, droog daar beneden
    dpo 3: weinig klachten

13. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    3 dpo: lichtjes gevoelige tepels maar 's avonds precies voorbij. Jeukende tepels, irritatie rondom bh, af en toe hele lichte steekjes in baarmoeder. Puistjes.
    4 dpo: voor het slapengaan gedoucht, 's morgens erg stinkende oksels... :confused: overweldigende koffiegeur... overal jeuk. Zal allemaal wel met utrogestan te maken hebben.

14. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    4dpo: flink hoofdlijn, misselijk en één keer overgegeven. Ik hoef nooit over te geven.
    5dpo: nog steeds hoofdpijn. Redelijk veel afscheiding, beetje melkachtig. Rommelende darmen. Gevoel dat het niet raak is.
    6dpo: puistjes aan beide kanten van de onderkaak. Nog steeds afscheiding. Erg emotioneel, beetje paniek bij het idee dat het raak zou zijn, ondanks dat het een bewuste keuze is.
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

15. Snoezel01

Snoezel01 Lid

27 nov 2019
    37
    32
    18
    Vrouw
    1dpo: Ontzettend emotioneel, moet huilen om alles en niets
    2dpo: Niets speciaals
    3dpo: Veel energie, ook heb ik een grote verkoudheid en weinig geslapen, plots weer wat draderige afscheiding? Bizar?
    4dpo: Bij het opstaan voelde ik me zwanger, een soort warm gloeiend gevoel. Doorheen de loop van de dag verdween het gevoel helemaal tot 'absoluut niet zwanger voelen'.
    5dpo: Niets speciaals behalve winderig

16. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf

6dpo: puistjes aan beide kanten van de onderkaak. Nog steeds afscheiding en hoofdpijn. Erg emotioneel, beetje paniek bij het idee dat het raak zou zijn, ondanks dat het een bewuste keuze is. EDIT: lage buikpijn, bij de schaamstreek. Houdt maar kort aan.
    7dpo: Gedroomd over een positieve zwangerschapstest. Draderig slijm bij afvegen. Vochtige vagina, eigenlijk al een paar dagen. Bijna in slaap gevallen op de bank, ondanks dat ik net 2,5 uur uit bed ben. Nog steeds hoofdpijn. Gevoel dat het raak is.
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:

17. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    Wat spannend! :D
    Mijn man droomde vorige nacht ook heel levendig dat ik zwanger was (en in de tijd (ruim 10 jaar) dat ik 'm ken droomde hij altijd 'blanco':p) en is er daarom van overtuigd dat het deze keer gelukt zou zijn... :rolleyes::rolleyes::rolleyes: Hmm, dat moet ik nog wel 's zien over paar dagen haha...

LilyB en Zebraman vinden dit leuk.
  18. Zebraman

Zebraman Bekend lid

26 nov 2019
    718
    624
    93
    Vrouw
    Fotograaf
    Wat grappig! Mijn man is er ook heilig van overtuigd dat het raak is deze ronde. We gaan zien of ze gelijk gaan krijgen haha :roflmao:

LilyB en Jolien1991 vinden dit leuk.
  19. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen :)

1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden
    2dpo: temp 36,8 witte afscheiding
    3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding
    4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes
    5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk
    6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig,
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
    NOD:

Jolien1991 vindt dit leuk.
  20. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lang geleden dat ik hier gepost heb! Zal ook weer eens meedoen :)

1dpo: temp 36,7 geen bijzonderheden
    2dpo: temp 36,8 witte afscheiding
    3dpo: temp 36,9 beetje afscheiding
    4dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, last van puistjes
    5dpo: temp 36,9 plots veel witte waterige afscheiding, in de avond krampjes en steekjes, borsten pijnlijk
    6dpo: temp 36,9 witte waterige afscheiding, veel “glibber” bij afvegen, zijkant borsten pijnlijk, steekjes in bm, chagrijnig
    Edit: ik lijk sneller geurtjes op te vangen waar ik normaal geen last van heb... de steekjes blijven aanhouden en ik voel me moe.
    7dpo:
    8dpo:
    9dpo:
    10dpo:
    11dpo:
    12dpo:
    13dpo:
    14dpo:
    NOD:

Rosy90 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina