Ik ben met 36 overdragen aan het ziekenhuis Maar wie komt nu de hielprik doen Bij onze eerste zoon bleek er een schildklier afwijking te zijn nadat we de uitslag kregen Nubis dit niet erfelijk maar wij willen zo snel mogelijk de hielprik laten doen Nu zijn wij ook nog eens verhuist nadat we zijn overgedragen Dus de vraag is doen ze in ziekenhuizen ook de hielprik Ik krijg een geplande keizersnee
Hier werd dat in het ziekenhuis gedaan bij mijn jongste. Het moet op dag 4 en toen lagen wij nog in het ziekenhuishuis (na een geplande keizersnede, mochten op dag 4 naar huis). Bij mijn dochter en mijn oudste mochten we op dag 3 na de keizersnede naar huis en toen werd het door de wijkverpleegkundige van de ggd thuis gedaan op dag 4
Hier werd dat gewoon gedaan door mn eigen verloskundige, thuis. Maar anders door een verpleegkundige uit het ziekenhuis: De hielprik - Zwangerschapspagina
Bij mij werd dat in het ziekenhuis gedaan. Maar wij moesten langer in het ziekenhuis blijven vanwege opgelopen infectie tijdens de bevalling, was spoedkeizersnede. Voor de gehoortest zijn ze later een keer langs geweest.
Veelgestelde vragen over de hielprik - RIVM Hier staat alle info. Als je dus in het ziekenhuis bent, doen ze het daar, ben je thuis, wordt het dus thuis gedaan