Hallo allemaal, Dinsdag is mijn nod, normaal gesproken heb ik meteem na mijn eisprong 2weken lang PMS klachten zoals pijn in me borsten iedere dag menstruatie krampen en een opgeblazen gevoel dit heb ik echt iedere maand. Over 2 dagen is mijn nod en nog geen klachten geen pijn in me borsten helemaal niks alleen af en toe wat steekjes in de onderbuik ook heb ik witte vlokjes in min urine... Wat denken jullie hiervan of zijn er mensen wie ook zulke klachten hadden en zwanger bleken te zijn.. Ben zo zenuwachtig maar wil nog wachten met testen tot vrijdag Ben benieuwd naar jullie reacties
Ik heb dezelfde klachten af gelopen twee weken ook gehad. Ben niet zwanger. Heb wel m'n urine laten testen maar deze was schoon.. Dus moest t afwachten wat betreft m'n zeurende buik. had helemaal een Inwendige echo gehad. Maar kwam geen afwijking uit op. Kan je dus niet verder helpen. Succes
Bij mijn zoontje had ik dat ook. elke maand denken zwanger te zijn ivm gevoelige borsten, krampen etc. en in de maand dat ik positief testte had ik juist niks!!! daarom was het juist wel een verassing dat de test positief was..