Hoi, Morgen is het 2 weken geleden dat ik via een (spoed) keizersnede 3 weken te vroeg bevallen ben van mijn mooie zoon. Nu, na de bevalling zitten er nog 5 kilo aan die er niet horen. Mijn buik is niet zo dik, maar als ik bijvoorbeeld weer een oude broek aan wil krijg ik hem niet dicht. ik heb zelf het idee dat het aan mijn heupen ligt, het lijkt wel of ze breder geworden zijn. Kan dat? Als dat inderdaad het geval is, gaan ze dan op een gegeven moment ook weer staan zoals ze eerst stonden? Ik baal er namelijk een beetje van dat ik nu nog in zwangerschapskleding moet lopen.
klopt, dat kan heel goed. je bekken wordt wat breder, is een hormonaal iets. waarschijnlijk blijft het zo! sommigen hebben ook dat hun voeten daardoor (hormonen) wat inzakken en hebben dan ineens een schoenmaat groter nodig. ook dat is blijvend. dus: shoppen voor een maatje groter?
hallo je bent nog maar 2 weken geleden bevallen, geef t tijd, er lopen er zat rond die langer in die kleren rond moeten lopen. je hebt er toch iets moois voor terug, baal zelf ook nu nogn na een jaar maar geef t tijd, komt goed
Het klopt helemaal. Jouw bekken is breder gaan staan omdat er een kindje doorheen moet passen. Jouw lichaam heeft zich, ondanks de keizersnee wel klaar gemaakt voor een gewone bavalling. Bij mijn eerste kindje was dit na een paar weken weer normaal. Bij de tweede duurde het iets langer en nu heb ik ook weer gewoon mijn oude maat en onze jongste wordt bijna ene jaar. Geeft het wat tijd, het komt echt goed!
Dat klopt als een bus. Ik had ook bredere heupen. Het gaat heel geleidelijk weer weg. Bij mij duurde het zeker een half jaar. Na de bevalling was ik direct al mijn kg kwijt maar mijn figuur zoals dat voor de zwangerschap was kwam pas na een jaar terug.