Potverdikke....kon je je topic niet anders noemen. Ik opende hem niks vermoedend en schrok me dood. Dit krijg ik de hele dag niet meer van mijn netvlies
Ieuw!! Ik werd dus vannacht wakker omdat ik wat voelde kriebelen. Ik slaap alleen in onderbroek. Dacht nog eerst dat het mijn man was Maar het kietelde ineens heel snel, ik gelijk opstaan was dus ook een spin op mijn lichaam aan het lopen
Die had ik dus ineens vorige week in mijn woonkamer lopen toen ik rustig op de bank zat te lezen.. Gelukkig was het licht nog buiten, want in het donker had ik me rot geschrokken haha! Ik heb hem netjes met een papiertje richting de achterdeur geleid en toen gauw de deur dicht gedaan. Ze zeggen altijd dat deze spinnen in paartjes leven, dus we zitten nu te wachten op nr 2 hihihi!
ooooooooh bah, ik probeer hier elk topic te vermijden wat met spinnen te maken heeft. Ik vind ze zo smerig, ik was denk ik in janken uitgebarsten. Als ik alleen ben dan.. als mijn kinderen erbij zijn probeer ik niet in gillen uit te barsten. Helaas lukt dat niet altijd Maar ben als de dood voor dikke spinnen..
Ik dacht dat het over een of andere aandoening ging die alleen 's nachts voorkomt ( zoals night terrors ) , dus ik kreeg bij het zien van deze afschuwelijke vriend echt de schrik van mijn leven. Bah, bah, bah!
aaaaah ik opende dit topic omdat ik dacht dat het over een arnica zalfje ging die je 's nachts aanbracht ( verkeerd gelezen ) en krijg zowat een hartberoerte brrrrrrr wat ben ik bang voor die krengen
Ehm vorige week zondag in de handdoek waar ik net mijn handen aan had staan afdrogen. Zag 2 pootjes intrekken aaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrggggggggghhhh Heb niets laten merken want mijn dochter zat in de kamer maar ik dacht heel erg veel. Als ze er nou uit zagen als een lieveheersbeest dan was ik er niet bang voor geweest brr
Weer lekker paranoia hier Ik ben ook gewoon zooo bang. Zit te gruwelen van dat plaatje, denk ik ineens iets in me ooghoeken te zien. Was niks, ja het puntje van de kat z'n staart. Ik zat gelijk rechtop, snelle hartslag.
Omg! Zou ook echt weggerend zijn. Moet ook meteen denken aan het feit dat je in je leven 8 spinnen schijnt te eten in je slaap toch? En wat denk je als je deze opzuigt! Volgens mij zou je echt een plop horen in je stofzuiger.... Respect hoor!
Hahaha, ik moet altijd wel lachen om zulke topics... Al zou ik deze toch ook niet heel erg graag ergens tegenkomen... Dapper dat je je angst verborgen hebt kunnen houden!
waaaaarom moest ik toch weer kijken, ik vraag me af of een beneden huis wel een goed idee is, hier in de flat lopen die monsters niet, wel zilvervissen idd die vind ik ook echt afschuwelijk!
Omg, titel had idd wel even anders gemogen....! Ik krijg nu meteen weer flashbacks van 1,5 jaar geleden; Ik was de jassen op de kapstok aan t uitzoeken, ineens zie ik in mn ooghoeken iets zwarts op mn shirt op borsthoogte zitten... ik kijk omlaag, zit er dus zo'n joekel van een spin op me! (zo'n dikke als op de foto hier, denk ongeveer 10 cm groot) Ik heb m weg geslagen en rende als een gillende idioot door t huis meteen naar buiten... daar ging ik huilen en hyperventileren Sindsdien zoek ik geen jassen en/of schoenen meer uit in de gang
Ik zie het helemaal voor me, hahaha sorry. Hier een keer tijdens het slapen (in een ander huis) voelde ik gekriebel op me arm. Ik scheen er met me mobiele telefoon op en toen zat er dus zo'n joekel op me arm. Was de helft van het plaatje, maar ik ben panisch voor alle spinnen. Dus ik zette het midden in de nacht keihard op het gillen, sprong uit bed en stond hysterisch te springen en rende vervolgens (nog steeds gillend) de kamer uit. Me arme man was zich lam geschrokken Hij zat rechtop in bed, keek met grote ogen om zich heen en rende hard achter me aan. HAHAHA hij wist nog helemaal niet wat er aan de hand was maar dacht ik moet wegwezen hier. Manlief heeft 'm daarna gevangen, hij liep over ons bed heen (iehhh). Maar ik heb de rest van de nacht geen oog meer dicht gedaan. Wel daarna enorm de slappe lach gehad om me man. Die schrok zich echt rot. Ik zag steeds voor me hoe hij uit bed sprong en achter me aan de kamer uit sprintte.
VRE-SE-LIJK! Brrr.... Toen ik nog bij mijn moeder in een dorpje woonde liep er elke week wel een door het huis. Gelukkig is mijn moeder er niet bang voor! Maar ja, nu woon ik alweer een poos alleen met mijn dochtertje dus ik moet wel. Hier in de stad heb je ze toch minder. Ik heb echt een jumbo mepper gekocht zodat mijn hand niet te dicht bij zit als ik ze dood mep (hoe zielig ben ik...). En als ze te groot zijn zuig ik ze op in de stofzuiger. Wel een prop papier daarna in de opening anders kruipt hij er nog uit ook. Mag ik er weer achteraan...
OOoooh meiden ik wou jullie niet allemaal shockeren hoor! ik heb mijn titel vlak na het plaatsen al aangepast maar snap niet waarom hij niet gewijzigd is? ik zal het topic laten sluiten om nog meer schrikreacties te voorkomen! nogmaals mijn excuses..