HOI Ik ga op dit moment echt kapot. 'Zo'n buikkrampen heb ik nog NOOIT gehad. Ik was een week overtijd... maar had nog niet getest.. Afgelopen dagen lichte krampen, maar vandaag opeens super erge... echt niet meer normaal.. Er kwam zelf een klont bloed uit toen ik op de wc ZAT.. deze was wel in stukjes... (misschien beetje onsmakelijk) Als ik een tampon gebruik is die na 10 minuten al vol. Ik bloed gewoon echt als een rund.. Nu zei iemand tegen mij, misschien heb je wel een miskraam. Die moeten ook enorme pijn doen... Wat denken jullie? Dit is echt niet normaal wat ik nu voel... trekt door in mn benen en mn rug... echt super pijn
hoi ! ik lees net u verhaal en volgens mij wijst dit op een miskraam... aangezien je zoveel pijn hebt en je zoveel bloed! ik zou toch maar is snel naar de dokter gaan om te gaan zien wat dit precies is... want zoveel bloed ? kan niet gezond zijn he... grtjs !
Hoi Laney, Ik heb nog nooit een MK gehad meid dus weet niet hoe het voelt. Zoals ik hier lees lijkt het wel op een MK, omdat je ook zoveel bloed verliest. Kun je niet contact opnemen met de huisarts? Sterkte ermee. Liefs Maaike
Hey, Ik weet niet in welke ronde je nu zit...? Als je net gestopt bent met de pil hoeft t namelijk niet zo te zijn dat je echt overtijd was.. En je ongesteldheid kan na het stoppen met de pil (of andere hormonale anticonceptie) veel heftiger zijn.. Als je echt wil weten of het een miskraam is dan zou je misschien nog even een testje kunnen doen.. Over het algemeen blijft hCG nog even naebben namelijk dus dan zou een zwangerschapstest nu nog een streepje moeten geven.. Eigenlijk zou je er verder niet achter kunnen komen of het echt een miskraam is of niet.. Ik hoop het niet voor je, ik hoop dat het gewoon een ongesteldheid is, maar mocht het wel een miskraam zijn dan wens ik je heel veel sterkte!
jee meis, dat lijkt niet meer op een 'gewone' ongesteldheid... Heb je een zw test in huis? kun je in ieder geval tesetn of het hormoon inje lijf zit, zal huisarts ook doen. In ieder geval even advies vragen aa huisarts hoor... succes!
Hoi, Ik had dit vorige maand ook. 2 weken overtijd 3 negatieve testen. Huisarts gebeld was inderdaad een MK. Advies neem een paracetamol en duik lekker je bed in met een warme kruik. Helaas hebben meerdere meiden dit. T is verveelend maar je moet maar zo denken het was gewoon niet goed geweest je ichaam heeft het daarom afgestoten. Sterkte!
dit was ronde 3... de eerste ronde was 11 weken de 2e 6 en nu had ik de 6e al afgesloten... Heb 2 paracetamols geslikt een uur geleden en die helpen niet eens:S.. vole nog steeds precies hetzelfde... Heb helaas geen test hier... en ben momenteel alleen thuis.. En kan echt niet na buiten nu, kan nauwelijks lopen van de pijn...
Nouja, de huisarts bellen zal weinig zin hebben denk ik... Ik heb zelf 3x een mk gehad en niemand kon wat doen.. Het enige wat ik kon doen was pijn lijden en afwachten Probeer rustig aan te doen, hoe moeilijk het misschien nu ook is omdat je je zorgen maakt, maar helaas kan niemand je helpen Blijf lekker thuis vandaag, trek een pyamabroek oid aan, lekker op de bank liggen met een kruik en een kopje thee. Eventueel kamillethee als je dat in huis hebt. Dat kan de pijn ook een beetje verzachten. Wat betreft tampons, uit ervaring weet ik dat bij een miskraam, als je zoveel bloed verliest, je het beste een maandverband kan dragen. Een tampon kan namelijk niet alles in 1x absorberen, waardoor het bloed een beetje boven de tampon blijft hangen totat ie t kan absorberen. Dat veroorzaakt stuwing en daar kan je dus nog meer pijn door krijgen.. Sterkte!
he meis wat vervelnd voor je... Je mag na 2 paracetamol een uur later er nog 1 nemen, doe dat en kruip onder de wol! Bel je mannetje of hij wellicht een test kan meenemen voor je. Het is of een heftige ongesteldheid maar denk toch een miskraam, het moet vanzelf minder worden de pijn. Wat het ook was, je hebt er nu geen invloed meer op en als het aanhoudt de pijn, echt even je huisarts bellen voor advies. sterkte meid!
denken jullie echt allemaal een miskraam dan? & ik weet niet of ik wel een test zou willen doen... Ik denk dat als ik dalijk positief erop heb staan en zeker weet dat het een miskraam is, dat ik me alleen maar slecht ga voelen daarover... als ik gewoon in me hoofd hou dat het een erge ongi niet zo... snappen jullie dat ?
Je kan als de pijn echt aan blijft houden ook andere pijnstillers nemen hoor. Wat bij mij toentertijd wel hielp was Aleve Feminax. Maar dan wel 2 tegelijk telkens. Dat is naproxen en werkt over t algemeen beter dan paracetamol omdat het een spierontspanner is.
he meid wat rot voor je.. ik zou idd ook even langs de huisarts gaan.. die kan even een testje doen.. het kan ook zijn doordat je gestopt bent met de pil dat je zo heftig menstrueert hoor.. ik had dat afgelopen maand ook maar ben echt niet zwanger geweest.. neem anders 2 ibrofrufennetjes.. zeker weten dat die de pijn verzachten! sterkte meid...
Als jij liever niet wil testen, moet je dat zeker ook niet doen. Het veranderd niets meer aan het feit dat je nu hevig bloed en pijn hebt. Als je test positief aangeeft is dat idd alleen maar een bevestiging van een MK, en dat zou het idd, zoals jezelf zegt alleen nog moeilijker maken. Als het goed is moet na de heftigste pijn wel je bloedverlies minder worden hoor. Als je pijn blijft houden en of veel blijft bloeden, koorts krijgt oid, wel ff langs je huisarts......heel veel sterkte!
hoe ist nou met je? als je zelf geen test wil doen idd niet doen hoor... Gewoon lekker in bedje tot rust komen. Hoop voor je dat pijn weer wat minder is inmiddels....
Een miskraam hoeft niet meer pijn te doen dan een gewone menstruatiepijn. Dus het hoeft niet persée een mk geweest te zijn. Als je het echt zeker wilt weten moet je je bloed laten prikken, want dat moet daarin je hcg nog zichtbaar zijn.
Ehm als het heel erg veel zeer deot en er zit HCG in je lijf, toch even lang de arts. Misschien is het wel buiten baarmoederlijk en dan wil je wel even naar de dokter. Wil je niet ongerust maken maar ik heb zelf een MK gehad en daar dachten ze ook even dat het buiten de baarmoeder zat. Even checken dus
Wat hier voor ook al werd gezegd, als je gestopt bent met de pil. Kan het zijn dat je menstruatie's gewoon heftiger en pijnlijker kunnen zijn. Als je aan de pil zit, dan zijn het pil-menstruaties weet ook even niet hoe ik het anders kan verwoorden, maar het word dan op gang gehouden door de hormonen door de pil. Nu je van je pil af bent, moet je lichaam het dus weer zelf doen! Wat dus pijn en heftige menstruaties kan opleveren, ene maand heftiger dan de andere maand! De 1e maand heb ik gewone menstruatie gehad, die ik ook altijd had toen ik nog aan de pil was. De 2e maand, was ik 2 dagen overtijd maar toen, die vreselijke maandag ochtend, dacht ik dat ik er in zou blijven hangen en half dood zou gaan! Ik heb een half uur op de wc gezeten, omdat ik me zo licht in mn hoofd voelde en niet op durfte te staan! Toen het éénmaal beter ging, ben ik naar boven gestrompeld en daar in bed gaan liggen... Toen kwam de pijn, echt niet normaal! Ik kon niet lopen, zitten, staan, liggen! Ik heb me als een klein bolletje opgekropen en gehuild van de pijn! En ook mijn tampon zat binnen 15 min vol. Na een paar dagen pijn en krampen is het afgezakt. Ook ik had stolsels, maar je lichaam moet het nou éénmaal zelf weer doen en daar moet 't lichaam even aan wennen ( denk ik maar ) Maar het zou eventueel een MK kunnen zijn, maar ik denk dat, dat je lichaam zich zelf weer hersteld van de pil.