Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oew word helemaal weer happy van je antwoord dank je! *doet even een bevruchtingsdansje :whistle: *

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ben er weer eventjes snel.. Even pauze van al die drukte in Disneyland :p
    Daar zijn we nu dus op huwelijksreis naartoe en ondertussen ook nog een paar daagjes Parijs in :)

@De dames die reageerden op mijn berichtje van vanochtend: Bedankt voor de reacties!

@All: Ik weet niet hoeveel verstand jullie hebben van ovutesten... Maar ik had dus op dag 13 en 14 positieve testen..
    Maar ik had allebei de dagen alcohol gedronken, ivm de bruiloft afgelopen vrijdag... En ik heb vaker gelezen dat alcohol de uitslag kan beinvloeden alleen ik weet niet of de test dan juist vals positief kan worden, of juist niet positief terwijl ie t wel moet zijn. Snappen jullie wat ik bedoel?
    Weet jullie daar toevallig iets over?

Ik heb alles opnieuw ingevuld op FF en mn posi ovutesten even weggelaten. Vandaag heb ik een kleine tempdip en als ik dus morgen een tempstijging zou krijgen dan geeft ie me ei vandaag aan.. Denk dat dat wel beter overeenkomt.
    Ik heb helaas geen ovutesten meegenomen dus ik kan niks checken hier of ze nu echt positief zouden worden en of de vorige posi testen dus misschien door de alcohol postief werden ofzo :(

Als ik de ovutesten wel invul en morgen invul ook, dan zegt ie dat ik op dag 15 mn ei gehad heb.
    We hebben iig vanaf vrijdag elke dag geklust en zullen dat denk ik ook nog wel even blijven doen, dus mn ei zal ik dan sowieso niet missen :)

Ik ben iig al een beetje gerustgesteld, maar ik snap het gewoon helemaal niet meer :( Vorige maand toen ik voor t eerst echt ging tempen dacht ik dat ik een supermooie temp had en nu snap ik de ballen ervan :(

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Wat is dat met onze mannen. Die van mij wilde afgelopen week ook al niet klussen. Probeerde hem nog over te halen maar na 2 dagen ging hij al van me af liggen voor ik een poging kon wagen haha. Straks klagen ze dat wij vrouwen zo vaak willen!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, Ik denk dat dat meer op een positieve ovu test slaat! :D Jij hebt in ieder geval goed voor je ei geklust en 1 dag voor je ei is de beste dag om te klussen ;). Zaad blijft lang genoeg leven en is er op tijd voor je ei. Dusssssssssss, nu duimen maar! Of bevruchtingsdansje offcourse haha \:D/

@ Melisa, daar klaagde de mijne al over hahaha. Maar ik weet niet wat het is maar.... Ik haal 'm altijd wel over :oops: ben er wel goed in :oops: :oops:

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Springmuis, met dat klussen zit het bij jullie wel goed hoor! Hopelijk is nu écht je eisprong geweest!

@ Djaar, ik hoop dat het je toch lukt, succes ;)

@ Kristel, ik zou niet weten wat voor invloed alcohol op ovulatietesten heeft, sorry! Maar als jullie toch iedere dag klussen, dan kun je hem in ieder geval niet gemist hebben of niet missen!

@ All, ik heb even een baalbui. Als ik de afscheiding weghaal, geeft ff dus een kruis op dag 29, 4 dagen geleden. Daar zit ik al helemaal niet op te wachten, want dan is het een verloren ronde. Ondanks dat hij volgens mij eerder geweest is, vind ik het toch balen. Nu hoop ik dus dat mijn temp morgen daalt en dat ik zo snel mogelijk ongi word. Goh, wat kan het er in twee dagen tijd toch anders uitzien :)
    Vinden jullie dag 29 logisch? Na mijn eisprong heb ik normaal weleens tempen van rond de 37, maar meestal zo rond de 36.8.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gebruik de ovutesten van Babyboomshop.
    Geven bij mij altijd heel goed een positieve test aan.
    Wel raar dat ie kwam na de eisprong volgens FF.......
    Nou ja, maakt mij niet uit....
    zolang de temp maar hoog blijft :)

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Mosa:
    Het wachten duurt voor jou wel erg lang zo.
    Pfffffffffffffffff, moeilijk hoor.
    Als ik zo naar je kaartje kijk, lijkt het dat FF wel een goed kruis heeft gezet.
    Alle andere tempen zijn keurig boven de lijn.....
    Maar dan zou de LF wel erg lang zijn.
    Ik hoop voor je dat er snel iets gebeurt:
    een positieve test zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn, maar ik snap ook heel goed dat ongi worden ook een "opluchting" zou zijn.
    Ik blijf voor je duimen !

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hallo dames
    Het is een tijdje geleden dat ik hier geweest ben maar mijn tempkaartje is wel erg lang aan het worden dus ik dacht laat ik eens gaan buurten.

Hier is mijn kaartje
    http://www.fertilityfriend.com/home/sheann

Morgen zit ik alweer op dag 50. Denk dat ik maar een testje ga doen.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, dank je!

@ Sheann, je kaartje ziet er erg goed uit! En precies goed geklust! Nu al op 17 dagen na je eisprong, dus een heel goed teken! Spannend hoor, ik hoop dat je test positief zal zijn!

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dank je ik hoop het ook

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @sheann:
    Wat een lange cyclus zeg, maar wel een mooie hoge temp nu.
    Succes met testen morgen.
    Ik ben erg benieuwd!

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    @Hannah1974: ik heb wel vaker zo'n lange cyclus gehad. Tegen de tijd dat ik 1 cylus heb gehad heb jij er alweer twee gehad. hihi

13. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi,

ik ben deze ronde voor het eerst aan het tempen, omdat m'n cyclus onregelmatig is en blijft. Willen jullie eens meekijken?

http://www.fertilityfriend.com/home/22e427

ben benieuwd of jullie ook de eisprong op de zelfde dag zouden zetten als ff, want ik heb zo m'n twijfels.
    en hoeveel dagen na je ei kun je testen?
    ben ook heel benieuwd hoe 't deze keer uitpakt, want had vanmiddag klein beetje rood en verder niets meer. Zo na 7 weken gaat 't toch wel een beetje knagen: zou 't toch zo ver kunnen zijn?[/url]

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Star, wat vervelend, die onregelmatige cyclussen! Meestal kun je zo'n 14 dagen na je eisprong testen, als je temp dan nog hoog is. Ik denk trouwens dat ff het kruis wel goed gezet heeft hoor, maar wat denk je zelf dan? Maar aan je daling van vandaag, in combinatie met het spotting, te zien ben ik bang dat je ongi gaat worden :( Ik hoop natuurlijk van niet, maar dan moet je temp morgen wel weer gaan stijgen!

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Hi Star ook al zo'n lange cyclus. Je kaartje schommelt wel heel erg. FF heeft daarom ook geen definitief kruis neergezet maar een stippellijntje. Hij geeft aan dat hij het niet zeker weet. Het zou ook op dag 31 of 36 kunnen. Wat denk jij zelf?

16. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik dacht zelf op dag 36, omdat de temperatuur echt hoger (wat je dan hoog kan noemen) blijft

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ja ik zat ook aan 36 te denken. Maar als je al een klein beetje rood hebt denk je niet dat je ongesteld word? Ik heb dit namelijk wel altijd.

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Star, dag 31 lijkt me niet, dan toch eerder 33. Maar dag 36 zou wel kunnen.
    En volgens mij geeft ff niet alleen een stippellijn als hij twijfelt, maar ook als je alleen maar je temp invult en geen ovulatietesten of afscheiding.

19. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    ik normaal niet.. ben altijd gelijk echt ongesteld.
    maar goed, als het komt dan proberen we 't gewoon weer opnieuw.
    wil alleen wel kunnen inschatten wanneer ik de volgende keer een ei kan verwachten.
    met die onregelmatige, lange cyclussen is het lastig om het klussen te timen en om het nou 6 wk om de dag vol te houden, lukt ons ook niet echt... :oops:

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    HAha mij lukt dat ook niet om zo lang achter elkaar te klussen. Heb het deze keer ook iets rustiger aan gedaan.

Deel Deze Pagina