Dames, wil ook mijn kaartje hier plaatsen, maar lukt me niet....Hoe krijg ik mijn kaartje van fertilityfriend hier? Hoop dat iemand mij kan helpen......
@ Lotte, je gaat naar sharing, Home-page set-up daarna krijg je boven in te zien: Your Charting Home Page Web Address, dat plaats je hier en kan iedereen je kaartje zien
@jada: Dank je! Eerst zag ik daar geen link, maar ik moest eerst een home page maken ofzo. Btje vaag. Dit is m http://www.fertilityfriend.com/home/25a0b3 Zou leuk zijn als je m meteen kon zien
Zo eindelijk ga ik dan mijn kaartje hier plaatsen! Zal tijd worden. Maar mischien kan ik meiden hier hoop geven. Want weinig klussen en helemaal niet gunstig klussen rond eisprong kan toch tot een zwangerschap kan leiden!!!! Dus hierbij mijn drama maar wel zwanger kaartje:
Welnee maar na eerdere MA en MK wilde ik niet voor de 12 weken mijn kaartje posten. Ik wil alleen niemand dit rare kaartje onthouden. Mijn kaartje heb ik geplaatst via Imageshack een link daarnaartoe staat bij topic temperatuurkaartjes op pagina 1.
@pookie: ow hihi, snap wel dat je je kaartje dan even voor jezelf wilde houden! Enne ik vind je kaartje helemaal niet raar hoor, wat vind jij er raar aan dan? Maar geniet er lekker van, gefeliciteerd!!!!!!!!!1
Hier mijn kaartje is wel al van november '08 maar het gaat erom dat ik toen zwanger geworden ben! Alleen heeft FF mijn eisprong verkeerd aangegeven. Mijn eisprong is op dag 12 al geweest ipv dag 17. (naar aanleiding van metingen van het kindje ed)