En of jij zwanger bent!! Zo, echt een rare bedoeling in dat ziekenhuis zeg... Het kan natuurlijk zijn dat ze urinetesten gebruiken die totaal niet gevoelig zijn (zo heb ik bij de zw. van mn dochter ook "medische" zw. testen gehad en daar kwam pas met 5/6 weken een heel licht streepje ook, eerder bleven ze negatief), maargoed, ik vind t vreemd dat ze niet gewoon even een bloedtest doen. Iig, voor jezelf hoef je echt niet te twijfelen hoor; je bent zo zwanger als t maar kan!
Ik kan gewoon niet begrijpen dat een ziekenhuis als dit IVF mag uitvoeren! Zo gevoelloos en makkelijk als ze hier mee omgaan echt niet gewoon mee! Die testen die je laat zien zeggen mij dat je zwanger bent hoor! Ik hoop dat je meer geluk hebt met je ha en je straks met goed nieuws terug komt! Ik moest de bij megan tot 12wkn onder controle van het IVF centrum blijven en daarna mocht ik naar de vk.
De Ha vond het ook belachelijk dat ze geen bloedtest wilden doen. En volgens hem kon het niet anders dat ze mijn urine met iemand anders verwisseld hebben ofdat de testen bij het zkh héél veel hcg nodig hebben. Ik ben net bloed wezen prikken, dus nu maar even afwachten.....
Normaal duurt dat drie dagen voordat de ha de uitslag heeft, maar ze vertelden me dat ik morgen de HA al kan bellen voor de uitslag. Had tegen de prikster heel mijn verhaal zitten doen, dus die zal ook wel gedacht hebben
Nou als ze dan in het ziekenhuis urine hebben omgewisseld, is er iemand nu heel blij aan het wezen terwijl ze niet zwanger is!!! Lekker ziekenhuis!!! Maaruh... Ik vind het wel duidelijk bij jou hoor! Gefeliciteerd!!!! Jij kan niet anders dan hartstikke zwanger zijn!
Laupa@ Meis ik weet zeker dat je zwanger bent aan de testen te zien, ik ga duimen voor je dat de bloedtest zwanger aan geeft hoor. Wanneer krijg je de uitslag?
gelukkig mocht je bij de ha wel een bloedtest doen. wat belachelijk dat ze dat niet in het zh wilden doen. Helemaal als je zulke duidelijke zwangerschapstesten hebt. Ik denk echt wel zwanger, zou wel heel raar zijn als je het niet bent. Dan zou ik een klacht indienen bij cb en kv. De testen worden toch donkerder. Ik ga voor je duimen. laat je het morgen even weten
Gelukkig mocht je een bloedtest doen van de ha. Wat stom dat het ziekenhuis zegt dat het te duur is. Het zou me verbazen als je niet zwanger zou zijn gezien je testen.
Jeetje wat een raar verhaal zeg ! Je eigen testen latem toch duidelijk een stijgende lijn van je HCG zien. Ben erg benieuwd wat de uitslag van de bloedtest is. Suc6 in ieder geval!
Tjonge, jonge! Wat een lekker ziekenhuis is dat zeg! Óf ze hebben hele niet-gevoelige testen, óf ze hebben de urine verwisseld. De uitslag van een ziekenhuis mag toch niet onderdoen aan een test uit de winkel???
Je bent gewoon zwanger hoor. Ik snap het niet, heb bij de huisarts ook zo'n medische test gedaan op 4weken en die was gewoon positief. En ziedaar, een dochter van bijna 3. Dus ze moeten het wel bijna verwisseld hebben ofzo. Ben benieuwd naar die bloedtest, maar ik zeg alvast van harte gefeliciteerd. (en als ik jou was zou ik de uitslag van die test in het ziekenhuis onder die idioten hun neus duwen)
Nou meid volgens mij kan het niet positiver die testen!!! Het kan in mijn ogen toch echt niet anders zijn, dan dat je zwanger bent!!!
ik ben benieuwd wat de bloedtest morgen zegt! en daarna lekker het zkh bellen om ze dat onder hun neus te wrijven
wat een belachelijk ziekenhuis zeg! waar ben je onder behandeling als ik vragen mag? ik denk dat in verhouding met een hele ivf poging het toch maar een kleinigheidje is qua geld om zo'n bloedtest uit te voeren. maar aan die streep te zien ben je volgens mij hartstikke zwanger. succes met de uitslag morgen ik ben benieuwd wat die zegt al kan ik het eigenlijk wel raden!