Is er iemand bekend met het pre Menstrueel Syndroom? Vlgns mij heb ik hier behoorlijke hinder van. Sinds 1 week ben ik alweer niet te genieten. Ik pieker over van alles en nog wat en kan boos worden om de meeste onbenullige dingen.Ik zit totaal niet lekker in mijn vel.Vanmorgen ben ik ook enorm uitgeschoten tegen mijn 2 oudste kinderen.Ik loop al ruim een week met een pijnlijke rug,ik heb spierpijn.Kortom ik ben totaal mijzelf niet meer.Zojuist ging ik naar het toilet en zie ik dus dat er idd een menstruatie aan zit te komen. Dat je sjaggerijnig kunt zijn rond deze periode is bekend maar ik vind die enorme boosheid echt heel erg en al helemaal als dit ten kosten gaat van mijn kinderen.Ik doe ze niets aan dat op de allereerste plaats maar ik kan wel enorm tegen ze tekeer gaan.Ze waren vanmorgen ook enorm irritant maar dat zijn ze wel vaker en dan heb ik nooit van die uitspattingen maar ineens komt het opzetten.Nu ik terug heb zitten denken zit er ook een patroon in.Dit wordt nu mijn derde menstruatie na de bevalling en de vorige keren had ik ook van die buien.De hele zwangerschap nergens last van gehad en ook de 1ste maanden na mijn bevalling niet totdat ik weer ben gaan menstrueren.Als ik terug kijk naar voorgaande jaren zie ik ook een duidelijk patroon want toen had ik ook iedere maand van die rare buien.Is toch niet normaal meer?? Ik ben altijd een heel geduldig en bescheiden persoon en dan ineens van die rare buien.Ik weet ook dat ik in die periode gewoon onmogelijk ben maar ik voel me dan net een puber die overal tegenin wilt gaan. Herkent iemand dit en is er iets aan te doen? Iets homeopatisch oid?? Ik denk dat deze buien me straks nogeens een keer mijn huwelijk kunnen kosten. Herken mezelf niet meer. Iemand met herkenning. Gr Ingrid.