Clear Blue digitaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door butt3rfly, 3 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Afgelopen donderdag heb ik (2 dagen voor NOD) met kruidvat heeeeeeeeeeeeeeeeel licht positief getest. Vanmiddag heb ik opnieuw getest met kruidvat en het streepje is iets beter te zien, maar echt nog heeeeeeeeeeeeeel erg vaag.
    Heeft het zin om de digitale van Clear Blue te doen? Zijn er hier meer die heel vaag positief testten met kruidvat en met de digitale van CB toch 'zwanger'?

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    ja, hoor, ik had met kruidvat heel licht positief en met de clear bleu digitaal, direct een grote zwanger erop!

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Je kan het proberen.
    Ze zeggen dat er wel wat meer HCG voor nodig is, maar ik teste met vage testen ook een positieve CBtest.

Dussss, heel veel succes.

Groetjes Tamara.

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik had 's ochtends een Matcare midstream, streepje was bijna niet te zien, het leek een schaduw. 's Middags een kruidvattest gedaan, ook een streepje wat bijna niet te zien was.
    's Avonds toch maar op aanraden van meiden van het forum een CB dgitaal gedaan (en had daarvoor ook best veel gedronken nog) maar toch kreeg ik een dikke vette zwanger in het beeldschermpje binnen een minuut :)

DUS, ik zou het proberen als ik jou was :D

5. lily26

lily26 Fanatiek lid

29 feb 2008
    1.009
    0
    0
    Hai

Ik heb net ook een cb digitaal gedaan...enne is dat ding stuk!
    Heb ik weer!
    Maar teststaafje eruit gehaald en het is heeeeeel erg licht maar er staat wel een streepje!
    Nu heb ik vrijdag pas mijn nod dus test dan maar weer,want er kan nu nog alles fout gaan,maar.....wat denken julllie?Zwanger? :p

Enne gewoon cb testen,heb je altijd zekerheid...behalve als ie stuk is dan :(

Sucses en laat het wel ff weten he

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @lily: Op de teststrip van de CB digitaal komt bijna altijd een licht streepje... Je mag daar ook niet naar kijken eigenlijk. Het zegt namelijk helemaal niks jammergenoeg...
    Ik duim voor je dat je alsno snel positief test met een digitale die het wél doet ;)

7. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik heb clearblue waar een plusje in hoort te komen wanneer het positief is. Alleen hoor ik nu dat je er veel hcg voor nodig hebt. Ben nu 1,5 dag overtijd is dat te vroeg dan? Anders ga ik kruidvat halen binnenkort :s.

8. MyPrecious

Meiden? clearblue digitaal houd dat hetzelfde in als de gewone clearblue waar een plusje in hoort te komen?

9. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.195
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb 1 dag na nod positief getest met clearbleu. Succes allemaal.

gr vruchtje

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @My Precious: Het valt best mee hoor met hoeveel hcg de CB nodig heeft. Ik zou gewoon lekker die test doen! Ik duim dat ie positief is :D

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    je mag de lijntjes op een digitale cb niet aflezen als je er 1 heb die zegt zwanger of niet zwanger
    hij geeft namelijk bij beide 2 streepjes staat in de bijsluiter

MyPrecious de digitale die zegt zwanger niet zwanger zou je al kunnen doen ik deed hem zelf al op me nod

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee, bij digitale komt zwanger of niet zwanger te staan..

Al zijn dr nu wel andere te staan waar digitaal een + of een - komt te staan

13. MyPrecious

Ik bedoel meer, heeft de 1 meer hcg nodig dan de ander?

Heb 1 gedaan. Ik ben 1,5 dag over tijd. maar negatief.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oww zo, dat weet ik niet sorry..

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    De digitale test van clearblue heeft meer HCG nodig dan een kruidvat, etos test. Toen ik 3 dagen overtijd was teste ik met kruidvat positief maar best een lichte lijn. 2 dagen erna teste ik met Etos al heel wat duidelijker en met clearblue digitaal teste ik 6 dagen overtijd ZWANGER.

16. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ben je al overtijd?
    Ik zelf heb geen positieve ervaring met de digitale cb test.
    maar je kan het wellicht proberen.
    In gewone gevallen moet ie gewoon goed zijn en duidelijk antwoord geven ;)

17. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik testte 3 dagen voor NOD lichtposi met sensitest. 's Avonds om 21.45u clear blue digitaal een duidelijk 'zwanger'!

Ik hoop voor je dat er bij jou ook zwanger komt te staan!

18. MyPrecious

Dat is goed om te weten, bedankt voor de info :D.
    Ik zal naar de kruidvat morgen.

Als je normaal ongesteld moet worden, voel je kleine "drupjes", dat voel ik nu dus ook steeds alleen is het wit slijm.. En ongie krampen zijn sinds vandaag weg, had ze al sinds vorige week.

19. amanda23

amanda23 Actief lid

22 feb 2008
    395
    0
    0
    activiteitenbegeleidster
    arnhem
    Hallo,

Ik teste 2 dagen voor NOD met cb test heeeeeeeeel licht positief. S'avonds met cb digi gedaan en je hoor, zwanger

20. MyPrecious

Ik? Ik ben 1,5 dag over tijd. Word altijd 's nachts ongesteld.

Deel Deze Pagina