Pinterest

Discussie in 'De lounge' gestart door Kristel86, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wie zit er nog meer op Pinterest?
    Waar zoek jij met name naar?

Ik zit nu sinds een paar maanden op Pinterest en ik vind het in 1 woord geweldig!
    Er staan zoooooooveel leuke dingen op!

Waar ik met name naar zoek zijn: recepten, allerlei leuke doe-het-zelf projectjes, doe-het-zelf schoonheidsproducten met alleen maar natuurlijke ingredienten en fotografie ideeen.
    Ook ben ik nu al lekker leuke ideetjes aan het verzamelen voor de kerst (vroeg ja, maar zo kan ik het lekker op mijn gemak doen en uitvoeren ;))

Mijn prikborden worden steeds uitgebreider en ook maak ik steeds meer nieuwe prikborden om het goed georganiseerd te houden.

Misschien leuk om hier wat leuke, byzondere en aparte dingen te delen met elkaar?
    Of misschien zelfs elkaar te volgen op Pinterest?

Voor degene die niet weten wat Pinterest is:
    Het is een soort social community van alles wat men leuk vindt. Alles wat je leuk vindt en tegen komt op internet kun je op je eigen prikbord zetten en onderverdelen in categorieen.
    Dit kun je weer delen met de community en zo onstaat er dus een grote verzamelplaats van alles wat men leuk vindt.
    Je kunt het zo gek niet bedenken of je vindt het.
    Van kunst tot leuke kapsels en van muziek tot recepten.

Ik weet niet of ik de link mag plaatsen hier, dus google is your best friend :p

2. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Heb me toevallig vandaag geregistreerd :)

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Vind het ook heerlijk om er rond te struinen! Doe het zelf dingen, deco ideeën etc.. Kwam via iemand van ZP op Pinterest en wie wil mag me natuurlijk toevoegen. Gewoon mijn gebruikersnaam van hier ;)

4. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Heerlijk vind ik het!

Ik zoek van alles...
    Mooie teksten, kinder traktaties, inrichtingen voor in huis, recepten, accessoires voor in huis om zelf te maken....
    Kan er uuuuuuuuuuren savonds naar kijken!

5. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Ik voeg trouwens ook vaak foto's toe, als ik ergens dus ben en iets moois tegenkom en wil ik bewaren... Dan deel ik dat op pinterest.

6. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik snap het alleen nog niet zo... ;)

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Hihi doe ik ook! Denk ik o leuk/handig.. Even opslaan!

@hopefaith: is idd even rondneuzen in het begin. Heb zelf eerst wat mapjes aangemaakt als categorieën en toen lekker gaan kijken. Zoek zelf meestal door gewoon op alles of everything te drukken (krijg je uit allerlei onderwerpen nieuwe uploads). Wat ik leuk vind Repin ik naar mijn eigen board of soms druk ik alleen op leuk.

8. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Hier nog een Pinteresfan!!

Ik vind het heerlijk!! Zoek leuke receptjes, mooie plekken/huizen, kleding, leuke ideetjes voor mn werk op t dagverblijf enz enz enz!!

Mijn username is: o0marieke0o

Ik ga ook eens even bij jullie neuzen..en natuurlijk abbo op dit topic! :D

9. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Hoe kun je op gebruikersnaam zoeken dan?? Want ik kan alleen zoeken op mailadres...

Vind het wel leuk om bij elkaar te kunnen kijken..en dat jullie ook bij mij kunnen kijken natuurlijk! :)

10. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Haha daar zeg je me wat :p kan idd niet zonder emailadressen ;)

11. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Pinterest is een geweldige uitvinding! Kan er echt uren rondstruinen. Ik zoek vooral naar doe-het-zelf dingen, knutsels voor het dagverblijf waar ik werk, quotes e.d.

Mogen we hier onze link naar onze Pinterest niet neerzetten? Heb al gezien dat zoeken op naam niet kan namelijk...

12. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Naar pinterest gaan en achter de url /-> hier de username invullen<-/

(hoop dat het zo wel mag)

13. shadow85

shadow85 Niet meer actief

Superleuke site. Ik ben nog geen lid maar vind t heerlijk om er op rond te snuffelen.

14. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    @ frommel: gek joh, deed ik net werkt het niet en nu wel :p

15. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ik heb een paar maanden geleden hier voor t eerst over pinterest gelezen en was (en ben) direct fan!! Om de een of andere reden lukt het me alleen niet om me te registreren...:(

16. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ik kon me alleen via een lid registreren ivm wachtlijst een jaar terug. Weet niet of dat nog zo is.. Maar misschien is dat de reden.

17. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Ah, vandaar... Mag ik me dan via één van jullie registreren??:)

18. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Als je je emailadres stuurt is dat zo gedaan ;)

19. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ik heb me er lang geleden voor aangemeld en om eerlijk te zijn, snap ik niet goed hoe ik moet zoeken eigelijk, terwijl t me heel leuk lijkt om te doen!

20. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aaah.. ik ben een die-hard Pinterester :p Heeeerlijke site!

Deel Deze Pagina