Dat bedoel ik precies! Jij bent niet de enige en daar maken ze (in mijn ogen) misbruik van. Ik ben er ook ingetrapt, maar ik doe het dus niet meer!
ach ik vind het leuk om te doen, hoort er een beetje bij, zo ging mijn moeder met mij vroeger en ik met mijn kids, mijn zoontje werkt niet altijd mee en dat kan ik van te voren niet vertellen (wat voor bui die heeft, of hij die dag goed kan horen e.d.) dus een normale fotograaf is zoiezo eigenlijk geen optie (omdat ik dan een datum moest vastleggen) ik heb best leuke foto's gekregen van deze fotoshoots, ook een keer een wat mindere (zoon had mindere dag ,en dochter was net te oud en te jong (zo'n tussenleeftijd waar ik ze gewoon minder leuk op de foto vond staat)
Ja, dat is het he. Je wordt gelokt met een gratis foto/foto voor 2,50 (dat is me niet helemaal duidelijk). En betaald vervolgens gewoon enorm veel voor gewone foto's, gemaakt door een snotaap :x Ik zat trouwens ook eerst naar de kindjes hier in het topic te kijken hoor! Ze staan er gewoon leuk op, dat sowieso!
Ik ben trouwens ook naar een normale fotograaf geweest en dat was echt een groot drama eigenlijk (tot 2 keer toe) dus met mijn zoontje gaat dat zoiezo niet geweldig, die werkt heel anders dan andere kids en je moet echt een kindergek hebben die dat snapt op de eerste plaats en fotograaf op de tweede plek anders word het niets (en dan nog kan het mis gaat)
Ik heb dit topic nu helemaal gelezen en nav de meeste reacties zeg ik: Wat ben ik blij dat ik als fotograaf anders werk haha. Ik vind het namelijk ook belachelijk hoe veel fotografen werken en daarbij vind ik het persoonlijk niet meer van deze tijd om afdrukken bij een fotograaf te bestellen. Tegenwoordig kan en wil bijna iedereen zelf de regie in handen nemen mbt afdrukken. Bij mij kiezen mensen voor een bepaalde fotoshoot incl. een bepaald aantal foto's (van 25-100), daarbij kunnen ze extra bewerkingen kiezen welke dan op elke foto toegepast wordt en als eindresultaat krijgen ze de foto's allemaal in hoge resolutie op cd zodat ze zelf op hun gemak thuis kunnen bekijken wat ze ermee willen doen Iedereen blij
Ik vind het ook veel geld Ik ken echte professionele fotografen met studio die voor 50 foto's die alle 50 bewerkt zijn met photoshop maar 80 vragen Heb ik ze mooi op de pc en kan ik er mee doen wat ik wil. Druk ze liever zelf op Canvas En als je ze op dvd hebt kun je er bijv 50 af laten drukken voor opa en oma, of voor jezelf, en heb je ze voor altijd digitaal ipv dat je alleen fotos krijgt en ze moet inscannen
wat een ontzettend schattig ventje is die sandro en hij staat er super op!! Penguin ook hele mooie kindjes zeg!! Ik vind het wel jammer dat hier zo mega negatief gedaan wordt terwijl allessandro al 3 keer gezegd heeft blij te zijn met dr foto's. Wees dan blij voor iemand en ga zelf lekker niet. Wij zijn een keer geweest toen ons meisje een maand of 9 was. Ik ben niet zo snel te verleiden en had voor mijzelf van te voren af gesproken wat ik zou nemen. Buiten de gratis foto, die wij trouwens toevallig 1 van de leukste vonden wilden we nog 2 foto's van 13x18, dat hebben we ook gedaan en daar is het bij gebleven. Ik ben tot op de dag van vandaag dolblij met mn foto's en wij hebben een wand vol met foto's en mensen die niet vaak bij ons komen beginnen meteen over die foto's.
Dank je wel Wij hadden ook van te voren afgesproken wat we wilde ( mits de foto's naar onze smaak waren natuurlijk ) En daar hebben we ons ook aan gehouden! Heb ze nu ook digitaal dus ga er een paar bij bestellen via de kruidvat voor de opa's en oma's
Ik wil de dames hier ook geen slecht gevoel aanpraten over hun aankoop, maar juist de ouders die dit nog niet hebben gedaan, waarschuwen.
tja, ik denk dan, iedereen is oud en wijs genoeg om dat zelf uit te maken. En dat je uiteindelijk met iets naar huis gaat wat je eigenlijk niet wilde, is je eigen schuld, dat ligt niet aan het bedrijf hoor, zij doen niks wat niet mag. Ze drukken wat foto's als voorbeeld af en dan kun je altijd nog zelf bepalen of je het neemt of niet. Of je nu vriendelijk behandelt wordt of niet, dat maakt toch niks uit, heb in een winkel ook wel eens een stuk chagerijn aan de kassa, maar ga dan ook niet ineens de hele winkel leegkopen hoor. Ik vind echt dat je hier niet het bedrijf de schuld moet geven, maar de ouders die zo dom zijn om zich van alles aan te laten smeren.
Indd dat vind ik ook ( had ik ook al eerder in t topic gezegd ) Als k de foto's niet mooi had gevonden had ik alleen de foto van 2,50 genomen en meer niet. En als ze chagrijnig had geweest dan had ik al helemaal niks gekocht bij ze Overigens zijn hier in de regio de fotografen niet zo goedkoop anders had ik al een babyshoot laten maken..
@alessandro en penguin Mooie schattige foto's van jullie kindjes Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede fotograaf in de buurt van Amsterdam. Kunnen jullie er een aanbevelen
Je hoeft toch niet gelijk honderd euro te dokken?.Toch pas als je de fotoos komt halen. Is bij mij id buurt dus ga dan zeker ff kijken.
Ik kreeg eerst de foto's te zien. Die hadden ze netjes neer gelegd en toen werd er gezegd kijk even en denk rustig na. Dus nee niet eerst betalen en dan pas kijken.
Bij mij stond het op de kaart die ik mee kreeg na de foto's ( hier was het van half 10 tot 13 en van 14 tot 18 uur ) En als je de foto's neemt moet je wel gelijk betalen.
Je fotos zijn wel leuk! Maar ik vind het te duur, ik zou ze niet kopen! Doe mij maar een goeie fotograaf! Ik ken iemand ze doet hele leuke fotoshoot! (Rotterdam) Hier een voorbeeld van