Even een luchtig onderwerp. Sinds ik zwanger ben Google ik alles wat los en vast zit. Wat zijn jouw laatste zoektermen of zoekopdrachten over je zwangerschap? Dit zijn de mijne: Tips tegen zwangerschapsmisselijkheid Tot wanneer mag je vliegen tijdens je zwangerschap 20 weken echo Vanaf hoeveel weken zwangerschap kan je een geslachtsbepaling doen Wanneer voel je de eerste bewegingen van de baby Hoe groot is de kans op een miskraam leukste babynamen röntgenfoto tandarts zwangerschap
Hoge rugpijn 32 weken zwanger Verder google ik vrij weinig op zwangerschapsklachten. Voor ik het weet ben ik dood verklaard volgens Google.
Nigellazaad zwangerschap (iemand zei dat je dat niet mocht eten) 20 weken echo Meisje blijkt toch jongen Zwangerschapseczeem
De uitzetlijst voor babyspulletjes staat ook hier op ZP he. Wist je dat? Vind het erg uitgebreid. Sommige dingen lijken voor mij niet nodig maar zo'n overzicht is wel handig. https://www.zwangerschapspagina.nl/downloads/babyuitzetlijst.pdf
Bijensteek tijdens zwangerschap 13 weken GUO Positiekleding Telefoonnummer screeningbureau Het valt allemaal nog mee, wordt vanzelf wel meer haha.
Haha ja ben ook alweer gerustgesteld hoor, las dat het in kleine hoeveelheden juist erg gezond kan zijn
ik heb moeite met zoektermen. Misschien is hetgeen ik wil zoeken te specifiek. Ik wil graag ervaringen van zwangeren lezen en oude posts op forums, geen algemene pagina's van verloskundigen of ziekenhuizen. zo ben ik benieuwd naar ervaringen van dames met 2 zwangerschappen vol hoge bloeddruk en medicatie en controles; En een derde zs opeens lage tot normale bloeddruk, zonder medicatie (nu 25w). Als er dames zijn met iets gelijkaardigs en hoe dat 3e trimester verliep, die 3e zwangerschap. Compleet normaal of draaide het toch weer uit op veel controles en pillen en toeters en bellen (ondanks dat het dus voorspoedig liep)