Tip voor goede en goedkope kleding omg. Arnhem

Discussie in 'De lounge' gestart door heppiedepeppie, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Ow, is er donderdag weer een nieuwe lading :)
    Hihi, leuk is dat hoe hebberig je wordt!

Moet eerlijk zeggen dat ik de pasvorm nog niet geprobeerd heb want ik heb vooral maat 68 en 74 gekocht en die past hij nu nog niet (heeft nét 62). Maar omdat ik van veel vriendinnen hoorde dat veel kindjes lang in 68 zitten heb ik daar veel van gekocht!

2. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Dat is lief aangeboden, maar mijn mama gaat mee, en die past dan wel op Lucas hihi anders gaat ze er buiten wel mee wandelen!
    Ik ga direct na een fles, dan slaapt hij wel, deed ik de vorige keer ook! :D

3. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Oooo, dan rij ik morgen ook een dorpje om :D

4. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Luna: hier ook.. Maatje 74 en krijg ze amper dicht:( dus hoop morgen net iets betere oasvorm te vinden.. T.imo met N kippekontje pas wel inde broeken;)

Zit nu alleen te twijfelen of ik toch niet dnderdag een mogelijkheid kan vinden om te gaan.. Twijfel twijfel

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Donderdag komt er weer een nieuwe lading toch??
    Mama van 3 ik twijfel ook.. Wil liever wel goeie keus hebben :) kunnen we weer meer inslaan hè?! Haha!

Of misschien ligt het pas laat in de winkel en is vrijdag weer slimmer?

6. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    zullen we allemaal donderdag gaan hihi dan halen we gewoon het hele rek leeg en als ze nog niet uitgepakt hebben, doen wij dat toch even voor hun ;)

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Vandaag is n vriendin van mij gegaan en een verkoopster vertelde dat er geen nieuwe spullen meer komen. Vreemd toch die verschillende verhalen?

8. natjes

natjes Niet meer actief

het is voor mij echt te ver rijden helaas... Dus :Wil iemand er voor mij naar toe en vervolgens spullen op stuurt en dat ik uiteraard geld over maak naar je? Heb kleding maat 80/86 nodig en 92/98. Beide voor jongens. Wie wil zich voor me uitleven? Graag dan een reactie via pb.... Bedankt!:D

9. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    dat is vreemd ja...misschien is de verkoop toch sneller gegaan dan gedacht? Volgens mij is zaterdag ook de laatste dag...
    Ben benieuwd want ik ga morgen nog, hopelijk niet voor niks!

10. natjes

natjes Niet meer actief

Niemand?:(

11. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Wij zijn net geweest.. Was niet heel veel meer. Veel meidenkleding, voor jongens viel het tegen! Maar toch goed geslaagd:)

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Mij werd ook verteld dat maandag de laatste spullen voor deze sale uitgepakt zijn en donderdag de nieuwe collectie binnenkomt (en deze worden dus NIET voor deze spotprijzen verkocht)

Ik ben afgelopen zaterdag geweest! Ik heb voor 700 euro gekocht maar ik hoefde maar 150 euro te betalen! Dat noem ik nou shoppen haha.

Maandag moest ik nog even terug om een blouse te ruilen, maarja, meteen nog een volle tas met kleding meegenomen a 33 euro :p

Ik heb echt zooooveel gekocht voor mn meiden! Voornamelijk voor de oudste. Ook heb ik veel in een maatje groter gekocht en voor de oudste alvast wat zomerkleding.
    Ik ben echt blij met deze sale! :D

De shopaholic heeft gesproken :)

13. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Mag ik vragen in welke maten je geshopt hebt? Ik heb nl een zoontje en zoek kleding van maat 62-80....maar als er niet veel meer is heeft het niet zoveel nut vrees ik!

14. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Ik in 104 a 122 en luna in 74 en groter.. Maar er was niet veel meer.. Achter in de winkel was zaterdag nog vol, nu bijna leeg.. Er lag nu echt veel meer voor meiden..

15. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    dus ook niet veel babykleding meer?

hmm dan twijfel ik wat ik doe, want het is toch wel 25 min rijden voor mij...misschien dat ik dan beter aan het einde van de middag vandaag nog kan gaan, want morgen zal er dan wel helemaal niks meer zijn...

16. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Voor meiden dus nog wel? Moet morgenochtend toch in Arnhem zijn dus dan rij ik ws toch even langs Didam.....

17. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Weer ruim 165 euro korting:) i love it:)

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Je bent ook echt super geslaagd! Enne het was ontzettend gezellig:D

Moeite waard om nog te gaan? Mwha ik denk het persoonlijk niet voor de jongenskleding. Of je moet echt heel veel in grotere maten willen kopen maar dan heb ik het echt over maat 92 en groter. En wat er nog hing waren die complete setjes met joggingbroekjes en jasjes maar die hingen er zaterdag ook;) geen spijkerbroekjes meer en geen (vond ik dan hè ) leuke truitjes meer. Heb veel voor mijn nichtje gekocht van 5 en een skipak alvast voor mijn jongste voor volgend jaar. Verder maar 2 truitjes voor mijn jongens en een kort broekje.
    Er stond nog een halve container achterin de winkel en het personeel was een beetje chagrijnig.. Haha, was ook best druk.

19. heppiedepeppie

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Fijn dat we elkaar even op de hoogte houden, ik denk dat ik dan niet meer ga...zo'n vestje met broekje heb ik al en om nou in maat 92 te gaan kopen heeft niet zoveel nut denk ik!

Tja en die halve container...is natuurlijk niet gezegd dat daar nog baby kleding in zit....
    Stond er buiten ook niks meer? (op dat rek?)

20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.798
    9.314
    113
    Gelderland
    Vond het buiten ook een beetje tegenvallen als ik heel eerlijk ben. Vond het voornamelijk veel van hetzelfde en voor jongens die simpele truitjes zonder bedrukking. Nee, in de container zat ook voor dames en heren. Ging echt met het idee om flink in te slaan in alle maten maar het leukste had ik er zaterdag al uitgehaald. Wel leuk vond ik dan weer dat skipak voor volgend jaar, 7 euro, haha geweldig! waren ook geen jassen of spijkerbroeken in maatje 74 tot 86 meer.

Deel Deze Pagina