TIP:!!zakjes om gekolfde melk in te bewaren

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door nikkie83, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik kwam vandaag dit tegen bij het kruidvat heb het nog niet gekocht en weet ook niet meer precies hoeveel t nou kost bij hun maar
    dit is wel heel goedkoop of niet ? vergeleken met medelazakjes
    Voedingszakje 150 ml | Producten bestellen | vaculesswebwinkel dus 100 stuks voor 5,99 :)
    lijkt mij dat je de gekolfde melk hier ook in kan bewaren of zijn ze te klein omdat er maar 150 ml ingaat>?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Kun je idd melk in bewaren!

Als je de houder koopt, hang je 't zakje erin, speen erop en je hebt een fles waar geen lucht bij komt (kun je door het zakje er makkelijk uit krijgen) en je in zijligging ook kunt voeden.
    Je kunt er ook adapters bij krijgen zodat medela en avent kolf erop passen en je er rechtstreeks in kunt kolven.
    Er stond een stand bij 't borstvoedingssymposium, leek wel interessant.

3. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    ik had ze gehaald, maar helaas zit er maar 1 sluitklem bij.. wat betekend maar 1 zakje als voorraad ;)
    miskoop voor mij dus (gelukkig begrepen ze dat en namen ze het terug..)

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    He wat suf Dolfijn!

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ga deze ook aanschaffen :) Sowieso voor t bewaren (scheelt een hoop ruimte in mn vriezer en t is STUKKEN goedkoper dan de zakjes van medela) maar ook omdat die fles me erg handig lijkt.
    Momenteel hebben we Difrax (ook Calma van medela, maar da's geen succes) en hier drinkt ze wel uit, maar t gaat zooo snel, echt niet goed dus.
    Hierbij hebben ze een speen die nog veel kleiner is dan de kleinste andere spenen, dus ik ga t proberen! :)

Overigens kun je gewoon afsluitclips erbij kopen hoor ;)
    Afsluitclip | Producten bestellen | vaculesswebwinkel

Bij Ikea heb je ook zulke afsluitclips;
    BEVARA Klem voor zakken set van 30 - IKEA
    Alleen zijn dit verschillende maten, dus geen idee hoeveel hiervan daadwerkelijk op t zakje passen.

6. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    De afsluitclips hadden ze niet bij KV, dus vandaar niet verder gezocht.. maar als je de prijs dan berekend is het niet meer zo goedkoop..
    Denk dat dit erg handig is als je een kleine voorraad wilt hebben, maar voor wat meer ben je (naar mijn mening) toch goedkoper uit met bijv. medela zakjes..

7. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    De clips zijn herbruikbaar he ;)
    Dus t blijft stukken goedkoper dan medela! (waar je voor 10 zakjes 15 euro betaalt)

8. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb het maanden in ijsblokzakjes gedaan. 50 cent voor 10 stuks bij de AH, gaat ongeveer 250ml in per keer. :)

9. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Ik deed het gewoon in ziplockbags (die zakjes met sluitstrip die je in elkaar moet drukken. 1 euro nog wat voor 50 zakjes.

10. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

11. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik gebruik ook zakjes voor ijsblokjes, heel handig en goedkoop!

Deel Deze Pagina