tips bij bandenpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door januari2010, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Sinds een goede week heb ik denk ik last van bandenpijn, de pijn zit links onder aan de voorkant. Zeg maar net boven mijn lies.

De meeste last heb ik aan het eind van de dag en s'nachts word ik er wakker van!

Heeft iemand een goede tip om iets tegen deze pijn te doen. Het schiet er steeds in en dan na een paar minuten is het weer weg maar die paar minuten sta ik echt stijf aan de grond, daarna lijkt het of er niks gebeurt is.

Alle tips zijn welkom!!

2. MeisjeV

MeisjeV Bekend lid

11 nov 2009
    750
    0
    0
    MAMA & student
    bij mij helpt warmte, dus een warme kruik er tegenaan.

Helpt bij mij ook tegen menstruatiekrampen en dergelijken.
    Na mn currettage vroeg ik als eerste om een warme kruik toen ik wakker werd uit de narcose met gierende buikpijn van het samentrekken van mn baarmoeder. En ze stonden me ff raar aan te kijken, de verpleegsters van de verkoeverkamer...

3. lisette 103

23 jun 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    klinkt misschien raar maar een keizersnede herstel band helpt perfect!
    Deze band heeft verschillende functies waardoor hij super ondersteuning bied bij bekken klachten en bandenpijn.
    De band ondersteunt de buik en heeft een extra ondersteuningsband die je zowel aan de voorzijde (onderbuik) kan bevestigen waardoor je extra steun krijgt bij je onderbuik en aan de achterzijde voor extra ondersteuning aan rug.
    Deze band heeft mij enorm veel steun geboden tijdens mijn zwangerschap.

sterkte!

4. januari2010

januari2010 Niet meer actief

bedankt voor de tips meiden! Kruik lijkt me met dit weer niet echt super maar voor die band ga ik maar eens kijken.
    Vandaag overigens weer nergens last van terwijl ik gister op sommige momenten echt niks meer kon van de pijn,... heel raar

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Is meestal ook een teken dat je teveel hebt gedaan.
    Dus goed rust nemen!

Deel Deze Pagina