Ik twijfel tussen Lidl en Plus. Lidl vind ik (hier) de fijnste winkel maar Plus is een tweede plek ivm andere (a)merken. Voor een klein boodschapje tussendoor ga ik naar Digros omdat doen dichtbij zit, maar ik vind dat (hier) zooo een rotwinkel. Met stip op 1 staat trouwens Hoogvliet. Maar die is helaas niet in het stuk van Nederland waar wij nu wonen.
Ah, maar die zit niet in ons dorp, dus dan ga ik naar de Plus. Jumbo zit er wel, maar vind ik echt een vreselijke winkel. Zelfde geldt voor Aldi en Lidl. Kom ik ook liever niet
100% AH. Hier in de buurt zit een grote, dus kan daar altijd alles vinden wat ik nodig heb. Ik vind veel eten van de aldi/lidl gewoon niet lekker en het assortiment is veel beperkter waardoor ik alsnog naar een jumbo of ah moet om de rest te halen.
Lidl. Maar een vullen aam bij de Ah. Voordeel is dat wij een dirk, Lidl. Aldi en 2 AH’s op loopafstand hebben. Bij Lidl moet je even ondervinden wat lekker is en wat niet. En wij bekijken altijd eerst de folders en gaan dan de winkels af
Ik laat elke week de AH leveren. Vind ik fijn omdat ze zoveeel hebben. Hier in de wijk zit een Dirk van den Broek dus daar kom ik voor de rest. Maar eigenlijk boeit het me weinig. Lidl is ook fijn hier. Jumbo ook prima.
AH online! Ze hebben een ruim assortiment glutenvrije producten (Ik heb Coeliakie) en ik laat wekelijks de boodschappen thuis bezorgen, ideaal! In het weekend doe ik op mijn gemak de boodschappen achter de computer en tegelijkertijd maak en print ik het weekmenu voor die week
Ah, die zit nu het dichtstbij. Maar als het goed is komt er een Spar to go. 2 deuren verder dan mijn winkel. Ideaal voor de vergeten boodschappen enz.