Ongigevoel vlak na eisprong, normaal of niet?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Kristel86, Mar 29, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hoi :)

Ik ben nu sinds Januari gestopt met de pil en sindsdien ook meteen weer een goeie cyclus van 28 dagen. Ook kreeg ik 2 weken na het stoppen met de pil alweer een eisprong (ovulatietest).
    Voor mij is het allemaal dus nog steeds nieuw en weet dus ook nog niet zo goed waar ik welke klachten aan moet wijden.

Het valt me nu in ieder geval op dat ik sinds 2 dagen na mijn eisprong (eisprong was afgelopen dinsdag) een heel gek gevoel in mn onderbuik heb. Het is zeker weten in mijn baarmoeder en het voelt echt alsof ik ongesteld ben/ga worden. Het wil ook maar niet op houden!
    Ik kan me niet herinneren dat ik dat de vorige cycli ook gehad heb, maar misschien ook wel hoor. Het valt nu alleen gewoon op!

Nu vraag ik me af: Zijn er meer die dit hebben zo vlak na de eisprong? Zoja, dan kan ik het daar aan wijden :)
    Zoniet, dan moet ik me misschien toch eens gaan afvragen of het nu dan toch raak is :(

Groetjes!

2. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Nja, dan zal het wel raar zijn hehe. Zo vaak al bekeken en 0 reacties, niemand die dit herkent?

ga me nu namelijk wel een beetje zorgen maken :(

3. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    hallo kristel

ja ik herken dit iedere maand ik ben er voor naar de ha geweest en zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken.
    zelf denk ik dat het ook grotendeels tussen de oren zit want als ik niet goed geklust heb heb ik nergens last van.
    en nu zit ik 2 dagen na mijn ei en ik voel het de hele dag als ik er aan denk ik moet nog 12 dagen wachten op mijn nod (gek word ik van dat wachten)

groetjes puck

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Hmmz... zou t dan niet eventueel van t klussen kunnen komen? Omdat je baarmoeder dan toch geraakt wordt...?
    Maar heeft je huisarts je dan niet verteld waar dat van komt?

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

Nov 25, 2007
    1,186
    0
    0
    Vervelend is dat hè, je weet dat je goed geklust hebt dus je dan ga je van alles denken en hopen dat je het voelt.
    Maar die steekjes kan gewoon hoor, de gyn waar ik was zei dat die pijn van de darmen af komen na je eisprong door het stofje progesteron.

dit advies heb ik gekregen de ha zelf zei er niets van!

succes ermee ik zag dat je bij zwanger worden meer reactie kreeg ik denk dat dat voor deze vraag ook een betere plaats is.

groetjes

Share This Page