Rare vraag sinds vanmiddag steken en branderig gevoel daar beneden. Maar kan niet plaatsen wat het is. Blaasontsteking schimmel infectie gewoon normaal in zwangerschap? Ben 20 weken en mijn huisarts is er vanmiddag niet. Loop bij de gynaecoloog en om die nu te bellen dus hoop dat jullie me kunnen helpen
Morgen even de huisarts bellen, misschien hebben ze in de ochtend een inloopspreekuur dat je daar heen kan gaan. Beide zijn tijdens de zwangerschap goed te behandelen zou me niet teveel zorgen maken en gewoon morgen even afwachten
Zowel een blaasontsteking als een schimmelinfectie kunnen voorkomen als je zwanger bent. Misschien hebt je wat aan deze informatie: Blaasontsteking tijdens de zwangerschap Vaginale schimmelinfectie
Even urine opvangen en inleveren bij de huisartsenpost. Hoef je volgens mij niet meteen al een afspraak voor te maken.
Bij blaasontsteking altijd handig om eerste urine van de dag mee te nemen. Die is meer geconcentreerd.
@Beheer nu klinkt het net alsof je wel 1 van de 3 fout hebt gedaan wanneer je wel een infectie heb opgelopen. Ik heb zwangerschapsdiabetes en dat is waarschijnlijk de reden dat ik een infectie heb gekregen. Ook het warme weer ondanks katoenen ondergoed kan mee hebben gespeeld
Door de hormonale veranderingen is het risico op een blaasontsteking nu eenmaal groter. We hebben in het artikel aangegeven wat je zou kunnen doen om de kans te verkleinen.