Na mijn ei heb ik tot nu toe telkens al heel snel een verandering in de stevigheid van mijn borsten. Mijn borsten voelen vol en stevig (niet pijnlijk). Ik vind dit behoorlijk snel en vraag me af of ik de enige ben? Hoor het nooit iemand zeggen. Omdat ik dit tot nu toe nog steeds heb gehad verbind ik het met ongi en heb ik dus al vrij snel na ei het idee/gevoel dat het niet gelukt is. Hebben meer mensen dit? Het is natuurlijk erg waarschijnlijk dat het met hormonen te maken heeft, maar wat ik me dan ook afvraag is of het hormoon wat dit veroorzaakt ook vrijkomt als het wel raak is? Vind er nl geen klap aan om al zo snel te weten dat het niet raak is....
Elvira ik heb het ook al direct naar mijn eisprong al klachten ik merk het ook als eerst aan mijn borsten en vooral altijd aan de linkerkant want dan begint het al bij de oksel te trekken en in de verloop van de cyclus komen er van allerlij klachten bij. Vanaf mijn eisprong blijf ik ook last houden van mijn buik en kan heel erg stemmings wisselingen krijgen. Vind het geen pretje die pms klachten, maar heb na mijn zwangerschap gekregen of in ieder geval zijn ze erger geworden. En ik heb het zelfde als jou zodra ik de schoonmaakwaan krijg dan weet ik al heel zeker dat ik 'niet' zwanger ben. Is tot nu toe ook nog steeds uitgekomen. Groetjes Anna.
Na mn eisprong had ik opeens heeeeeeeeel erg last van humeurigheid Niets aan mn borsten ma ik was zo chagrijnig als wat
Fijn te weten dat ik niet de enige ben Hoe waren jou borsten na de eisprong toen je wel zwanger bleek? Ben iig blij dat mijn borsten niet pijn doen; lijkt me ook geen pretje... En die schoonmaakwaan heb ik (helaas; af en toe wel handig hihi) niet. Ik verbind ongi alleen aan mijn volle, stevige borsten. Tot nu toe heeft mijn voorgevoel helaas ook nog steeds gelijk gehad....
Zoals ik mij kan herinneren had ik wel last van mijn borsten al in het begin van mijn zwangerschap. Het vervelende is nu dat merk ik ook aan mij zelf dat je zo erg op je lichaam let dat je gewoon echt veel meer klachten met je mee draagt dan als je totaal niet met je lichaam bezig bent. Nu ben ik al 2 ochtenden misselijk geweest en dan hoop je toch stiekum dat het raak is, maar knoop me er niet op vast. Groetjes Anna.
ik was altijd heel gezellig en vrolijk na mijn ei tot mijn nod (not!!!) ik ook idd. na ei last van mijn borsten niet groter wel pijnlijker .. nu had ik na ei geen zere borsten raar een vrouwen lichaam als je der geen gebruiksaanwijzing bij krijgt
Ik heb verder helemaal nergens last van naast die vollere borsten. Hoef gelukkig ook niet te stressen over andere kwaaltjes. Tja, humeurig ben ik denk ik ook wel eens maar daar heeft mijn man meer last van dan ik hihi Hoop dat het raak is Anna.....
Ik heb mezelf beloofd dat ik deze cyclus me niet laat meeslepen hoe ik me voel... Ik heb mezelf vorige keer wel 100x zwanger gedacht....ik voelde van alles en was steeds misselijk..maar mooi niks...dus daar trap ik niet meer in.........toch??
Hahahaha toch? zegt ze erachteraan Nee, heb nog geen enkele maand het gevoel/idee gehad dat het raak was. Heb gewoon echt geen signalen die me misleiden. Op zich ook wel prettig als het toch niet raak is..... Ben dus wel nog steeds erg benieuwd hoe mijn borsten zijn als het wel raak is. Want alleen stevige borsten zoals ik heb, dat heb ik hier nog niemand horen noemen.....
Ik kan je ook niet helpen/geruststellen Elvira. Ik zou het graag willen, maar heb er geen ervaring mee. Sterker nog: Ik merk helemaal geen verschil aan mijn borsten gedurende de cyclus, zowel qua grootte als qua pijn niet. Kan mij je nieuwsgierigheid wel voorstellen. Ik kijk er al naar uit om vollere borsten te krijgen als ik zwanger wordt. Ben benieuwd of dat ook daadwerkelijk zo zal zijn
hey Elvira, ik had wel steeds van die mega tepels na mijn ei, geen pijn en ik kan niet zeggen dat ze echt veel voller voelde, maar toen ik wel zwanger bleek te zijn had ik die grote tepels ook weer en pas na 6 weken begonnen ze pijn te doen en te groeien. zoals je weet had ik ook steeds een lijst met allerlei kwalen voor mijn nod, en die lijst was niet zo heel anders toen ik wel zwanger was. wat ik wil zeggen, het kan bij allebei een teken zijn.
Ik heb begrepen dat je lichaam sowieso na de eisprong bepaalde hormonen aanmaakt om je voor te bereiden op een zwangerschap, of het nou gelukt is of niet. Daarom hebben veel meiden de weken tussen eisprong en NOD in ook vaker last van verstoppingen ed. Dus ik denk dat het ook best raak kan zijn terwijl je net als elke maand stevigere borsten hebt hoor!
Bedankt voor jullie antwoorden. Als het raak is, laat ik jullie weten hoe mijn lichaam is geweest na ei.....
Mijn borsten beginnen nu alweer voller te worden, ik merk het ook als ik smorgens opsta....ze tintelen dan heel lichtjes (een gevoel wat ik nog herken van de borstvoeding toen ik mijn zoontje net had..) En dat terwijl ik mijn ei of gister heb gehad..of helemaal nog niet... Dus ik ben nu heel benieuwd naar mijn tempjes.... En dan maar hopen dat ik genoeg geklust heb....was er nog niet helemaal mee bezig, was hier een beetje druk!!