Duidelijke pms klachten, maar niet ongesteld

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Fontein, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fontein

Fontein Nieuw lid

25 mei 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Sinds 4 maanden probeer ik zwanger te raken. De 1e drie pogingen zijn helaas mislukt. Ben iedere keer gewoon weer ongesteld geworden.

afgelopen maandag had ik ook weer ongesteld moeten worden. Heb sinds maandag wel duidelijke pms klachten. Normaal gesproken ben ik erg stipt met ongesteld worden. Precies na 28 dagen en dan duurt het 3 a 4 dagen.

Dit is nu de derde dag dat ik last heb van mijn onderrug en mijn onderbuik. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik ben een paar keer een beetje misselijk geweest (vooral 's ochtends na het drinken van koud water). Ik ben heel erg moe en kan weinig hebben. Wordt veel sneller boos.

Gisteren heb ik een test gedaan en deze was negatief.

Ik ben nog maar 1 keer een paar dagen over tijd geweest en dat was toen ik erg veel stress had. Ik had toen alleen geen last van pms klachten. Deze kwamen gewoon een paar dagen later, toen ik weer ongesteld werd.

Nu heb ik wel een hele belangrijke gebeurtenis die staat te gebeuren. Ik ga over 2 dagen trouwen. Het kan dus zijn dat ik hierdoor nog niet ongesteld ben geworden. Alleen door de ongelovelijke pms klachten, sinds 3 dagen, raak ik in de war. Ben ik nu gewoon over tijd of ben ik misschien toch zwanger?

Kan het zo zijn dat je ongelovelijk last van pms klachten hebt, zonder ongesteld te zijn en dat je dan toch zwanger bent (ook al was de test van gisteren negatief)?

Wie herkend bovenstaande?

Groetjes,
    fontein

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hoi Fontein,

Ik ben echt een expert op het gebied van pms haha
    En mijn vriend hierdoor jammer genoeg ook. Ik heb geen last van pms op het moment dat ik ongesteld ben maar de week ervoor.
    In het slechtste geval begin ik morgen met die buien terwijl ik volgende week pas ongesteld hoef te worden.

Ik heb ook een stressvolle periode achter de rug en mijn eisprong was deze maand 4 dagen later dan normaal.
    Ik denk dus zeker dat stress van invloed op je cyclus kan zijn.

Trouwen lijkt mij enorm stressvol, misschien dat het na de bruiloft alsnog begint?
    Ik hoop voor jou natuurlijk op dubbel feest en over een aantal dagen een positieve test!

Alvast een stralende dag en heel veel geluk gewenst!

Liefs

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Allereerst, van harte met de aanstaande bruiloft!

Dat je gaat trouwen kan heel makkelijk je cyclus aantasten. Ik ben zelf ook altijd heel erg stipt op tijd ongesteld en een "overtijd" doet bij mij ook direct de alarmbellen rinkelen.
    Helaas heb ik ook gemerkt dat de ongesteldheid ondanks een regelmatige cyclus af en toe zijn eigen gang gaat (ik ben nu ook overtijd en heb witte testen...).

Ik hoop echter voor je dat je op je trouwdag een mooie roze test in handen hebt! Dat maakt de dag helemaal bijzonder. Wat er ook gebeurt een prachtige dag gewenst!

Deel Deze Pagina