Nou, ze zitten boven op haar kamer. Ze hebben niet helemaal uitgepakt hoor, ze zijn gezellig bij Shabu shabu gaan eten en toen in een bruine kroeg lekker wat gaan drinken en nu zitten ze dus op zolder. Maar hij keek haar wel heel lief aan toen ze hem een glas cola gaf. Hele aardige jongen overigens, en hij praat keurig ABN, ik had wel een zachte g verwacht hahahaah.
Aaaaah wat leuk! Ik zou het zo schattig vinden om mijn kinderen zo verliefd te zien! Geniet ervan zou ik zeggen! Liefs Mowtom
Hahaha leuk!! Ik smelt al als er twee giechelende meiden voor de deur staan om mijn zoon van 9 op te halen of als er een groepje meiden langs ons huis loopt en giechelend wijzen en dan een discussie aan gaan wie er aan gaat bellen. Ik kan ook niet wachten tot ze wat ouder zijn wat dat betreft. Maar als hij piloot is, is hij een stuk ouder of niet? Dat lijkt me dan wel weer lastig.
Piloot? (Dan beginnen bij mij wel wat alarmbellen te rinkelen). Militair bij de luchtmacht, hobbypiloot of vliegt hij (burger)lijndiensten?
Nee hij is 24 en net geslaagd en heeft in januari zijn eerste vlucht gemaakt naar New York. Hij is 2 dagen geleden terug gekomen uit Kuala Lumpur. Dus het valt mee
Waddan? Nee hij vliegt lange vluchten op een groot vliegtuig. Dus echt de verre bestemmingen van KLM. Zo hebben ze elkaar ook leren kennen omdat mijn dochter ook vliegt. Wel in een zweefvliegtuig maar goed
Oh dat valt idd mee. Mooi verschil toch?! Ik was 17 toen ik mijn man leerde kennen, hij was 4 jaar ouder dan ik. Maar dacht piloot.... Eer dat je daarvoor je papieren hebt...moet je een stuk ouder zijn en dacht meteen. Niemand komt aan mijn kleine meisje hahahaha
Hmmm... vraag maar eens na als je dames kent die stewardess zijn. Wij kennen er een paar en daarnaast heeft mijn man het een keer meegemaakt toen hij in een hotel zat op dezelfde gang als wat piloten... Er worden serieus lijsten bijgehouden, door de piloten en door de stewardessen, van wie ze al 'hebben gehad'. Getrouwd of niet, dat boeit niet. En nee, ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar het GROS is echt zo. In mijn mans geval wist hij te vertellen dat er iedere avond 'gefeest' werd bij zijn buurman (piloot) en hij kon horen dat het drie avonden op rij een andere dame betrof. Bovenstaande wordt bevestigt door een dame die dus zelf stewardess is (maar zij doet dat niet, hoor! ) en ook een oude kennis van me, die slechts een paar jaar gevlogen heeft, bevestigt het verhaal van de lijstjes. Hij was toen zelf vrijgezel en was er zeker niet vies van... Nogmaals, ik zeg niet dat dat bij die jongen ook het geval is, maar de piloten/stewards/stewardessen die daar niet aan mee doen, zijn uitzonderingen. En ja... als je jong bent...
Ach, ik ken drie piloten in de burger luchtvaart en geen van allen hebben de leefstijl waar piloten berucht om zijn. Het betreft mijn neef, een goede vriend van mijn broer en de man van mijn moeders beste vriendin. De heren hebben alle drie een keurige relatie. Ik weet dat er van alles in het geniep kan gebeuren, maar om heel eerlijk te zijn heb ik die indruk echt niet. Ik denk dat je ieder persoon voor zich moet beoordelen, en niet op basis van (meestal sterk overdreven) vooroordelen.
Ah joh, zo kan er altijd wel wat zijn Beetje jammer om zoiets er nu weer bij te halen... Fijn dat ze t zo leuk gehad hebben! Lijkt me leuk om mee te maken (al moeten mijn dochters nog wel even wachten )
Ja ik ken die verhalen ook, maar bij deze jongen krijg ik niet echt dat idee, en ik weet ook wel dat dat ook niet alles zegt, maar goed, vaak zit mijn gevoel wel goed. Maar goed, eerst nog maar eens zien of het wat word
Beetje vervelend dat bij dit topic de reputatie van luchtvaartpersoneel besproken wordt. Hoeveel piloten zijn er, hoeveel stewardessen? Ik denk echt niet dat iedereen zo is. Toch ook niet alle vrachtwagenchauffeurs zijn zo, terwijl daar ook de wildste verhalen de ronde over doen. Ik ken een piloot en 2 stewardessen en geen van 3 voldoet aan bovengenoemde vreemdgaan en feestbeesteisen. Ik hoop dat je dochter een leuke dag met hem heeft gehad en ercwat moois uit voort komt!
Nou hij is nu net een halfuur geleden vertrokken en ze hebben gezoend haha, hij wilde snel weer met r afspreken. En ik zag ook wel dat ie haar echt leuk vond, dus superleuk.
ijskarten. Kan in Rucphen, schijnt vreselijk gaaf te zijn. Zit je in een kart met spikes, over het ijs te driften. edit: voor een tweede date
Ik zeg ook niet dat ze allemaal zo zijn, alleen dat bij het woord 'piloot' bij mij de alarmbellen begonnen te rinkelen. TS en dochter moeten zelf weten wat ze met die info doen. Als is het maar dat het in het achterhoofd zit, dan kunnen mogelijke signalen eerder opgepikt worden.