YAAAAAAAAA Tenminste iets positiefs hahahaha Ya... Ik voel me gelukkiger... mijn moeder heeft altijd een gesprek gevoerd met me hahahaha... kunffels terug damiana
Hey meis, Gefeliciteerd met t behalen van je diploma!! topper.. wel grappig weer, want ik ben ook geslaagd voor mijn opleiding! hahaha hoe apart, ik had een dikke 8 op mijn eindgesprek. Ben nu officieel maatschappelijk werkster! Ben trots op je hoor, hop zonder mannen redden vrouwen zich ook. girlpower.
heeeeeeee super gefeliciteerd.... dus ik kan mijn eerste afspraak bij je maken voor een intake hahahaha... ik ben nu nog maar een sociaal maatschappelijk dienstverlener die meer juridische achtergronden heeft... ik moet nu ook maatschappelijk werkster gaan worden... nog 3 jaar voor damiana hahaha... kutzooi maar ja. Nou verdient een schouder klopje extra... jij bent zwanger plus een zoon van 1 jaar dacht ik en die rot ex die alleen maar ellende veroorzaakt... nou meid jij mag ook zwaar trots zijn op jezelf... nou zullen we ons kinderchampange gaan openen hahahaha en proosten op die diploma.... HUP Girlpower HUP.... we hebben het beide verdient... Lov ya, liefs, damiana
YAAAAAAAAA Tenminste iets positiefs hahahaha Ya... Ik voel me gelukkiger... (mijn moeder heeft altijd moet eindelijk zijn) een gesprek gevoerd met me hahahaha... typ fout hahaha kunffels terug damiana
Wat fijn dat je moeder eindelijk wat meer respons geeft. Hopelijk blijft ze het nu ook doen zodat je je toch wat meer gesteund voelt. Joh nog 3 jaar studeren is zo om! en als ik het kan, kan jij het ook en zeker met een kleine hoor. Je krijgt er ook nog een extra toeslagen bij via het DUO, voorheen IBG. En korting op kinderopvang, dus t moet je lukken. T is een mooie en leerzame opleiding. Ik heb de fles jip en janneke champagne al op tafel staan whahahaa
HEEEEEEEEEEEEEE meid, Ja ja, nog 3 jaar hahaha... ik blijf voor voorlopig nog een studerende aanstaande mama... Vandaag naar de verloskundige hahahaha HARTJE van mijn kindje geluisterd... hahahaha wat gaat het hard... mijn ex heeft me niet gebeld... ik heb hem wel gesmst om te zeggen dat alles goed was... en dat ons kind goed groeit en het hartje heerlijk hard klopt... en dat mijn bloed onderzoek allemaal prima is gelukkig. de verloskundige zei dat mijn baby er lekker in zit... dat ie het fijn vind... ow dat was heerlijk om te horen. En ik weet van die gekke vragen stellen.... over eten hahaha... Ik ben echt een scheiterd, over alles maak ik me gauw zorgen. Die rot ex van mij klonk zooooo heerlijk aan de telefoon die stem joh... zo hees... maar ja... ik was heel erg kortaf... en heel afstandelijk denk dat hij dat maar al te goed heeft gemerkt. Waarschijnlijk heeft hij weer veel gezopen van het weekend, hij was weekend weg met vrienden. meestal klinkt hij dan zo aan de telefoon. Ach ja, ik moet het maar achter me laten.. waar ik al mee bezig ben. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ik in de wachtkamer bij de vk zou komen en dat hij er zat... zag hem namelijk in mijn dromen. maar ja... Ik slaap echt slecht.. ik moet 10000000 keer plassen in een avond echt heel vervelend. en het schijnt alleen maar erger te worden hoe groter de baby word. ben zo terug
wat een goed nieuws dat alles goed gaat met jou en de kleine beep. Super zeg! Ach laat die ex maar ff voor wat ie is, hij verdient t niet om papa te zijn. Volgende keer moet hij zelf maar bellen hoor. Die van mij weet niet eens hoeveel weken ik nu ben, hij wilde mij voor mijn slagen een 3D echo kado doen, wel lief van hem, maar ik krijg die echo al van mijn ouders. Tja hij dacht zeker dat ie mee mocht.. Vind t moeilijk om hem nou wel of niet te betrekken bij de zwangerschap, aan de ene kant wil ik hem wel graag mee hebben naar de echo omdat we opzich goed met elkaar omgaan, maar aan de andere kant, straks flikt ie me weer wat en krijg ik spijt van die echo. Dus ik laat t gewoon zo. Dus ook slechte nachten en vaak plassen..hier hetzelfde alleen zoals je al aangeeft in meerdere mate haha. niet normaal. maar t is voor een goed doel. Ga jij ook nog een pretecho doen? of geslachtsbepaling.
Hai schat, Ja man, die echo wil ik wel hoor... wil wel weten wat ik krijg kan niet wachten tot ik eindelijk echt dingen kan gaan kopen... ja die ex van mij... tja ik weet niet of hij het wist maar ja dan nog hij mag best vragen hoe het met me gaat maar. PORTUGAAAAAAAAAAAAL GEWONNEN MET 7-0
hoi meiden, zo ben ik weer.. lig in bed, voelde me ok tot het moment dat ik moest opstaan om te plassen... kwam in bed liggen en kreeg weer zo een huilbui.. wat miste ik hem weer.. gisteren had ik echt heel weinig aan hem gedacht.. zat met mn gedachten bij een andere kerel die bij sozawe werkt waar ik stage loop.. hij heeft al heel lang een oogje op mij en ik eigenlijk ook op hem.. maar ook hij is zo een wezen die ontzettend leuk is maar heel lang geen vrouw heeft gehad.. ik ben eigenlijk een beetje angstig geworden voor dit soort mannen.. ook hij komt uit het noorden (drenthe)... mijn ex uit groningen... oorspronkelijk, misschien hebben die mannen iets ofzo... zo leuk zijn ze en dan alleen, of alleen willen zijn... los daarvan komt hij heel lief en zacht over voor een klantmanager... vaak zijn het eikels die totaal geen begrip hebben voor de klant... hij is breed, lang, verzorgd.. gewoon een leuke aantrekkelijke vent.. alleen is hij 40jaar... daar baal ik van... kom ik weer met zo een ouwe lul thuis aankakken mocht het iets worden.. maar hij lijkt jonger... hij sprak me gister aan op de gang... omg, ik zag er niet uit.. normaal draag ik echt vet hoge hakken en ben ik super netjes gekleed altijd alleen nu zijn mn hakken uiteraard lager ivm zwangerschap.. maar gisteren had ik mijn nikes aan 3 kwart broek en een luchtige topje.. we hadden een team uitje.. nou precies toen moest me aanspreken.. drama.. waarom niet als ik er vrouwelijk uitzie... ik baalde, maar ik kreeg wel een leuke mail van hem... hij vond me wel goed uitzien... fieuw gelukkig... hij woont bij mij in de buurt... maar ik zie hem nooit... hij weet niet dat ik in verwachting ben.. wel weet hij dat t over is met mn ex... ik durf hem niet te vertellen dat ik zwanger ben.. ben bang afgekeurd te worden.. maar ja als ik contact wil houden moet ik het hem vertellen.. denk dat ik dat morgen ga doen... dan weet ik gelijk hoe hij reageert.. en of hij me dan blijft opzoeken.. nu t nog op flirten staat... vanacht fantaseerde ik even hoe het zou zijn als hij me kuste.. en plots aan hoe mijn ex dat deed... toch vond ik die gedachten fijner.. mijn ex.. en barste in tranen uit... ik hen nu al5 dagen niets van hem gehoord... tja.. heb ook niets gezegt, hij bekijkt t maar... ik zoek hem gewoon niet meer op... en nu hou ik dit vast... los van alles ben ik nu 15 weken.. en geniet ik zo van mijn buikje.. mijn kindje... mijn buik wordt steeds meer zichtbaar.. echt heel gek is dat... maar wel lief.. nou meiden ik ga maar weer proberen te slapen... veel liefs, damiana
hey hey.. Moet ff reageren hoor haha.. wat je nu aan het doen bent is een vervanging zoeken van.. niet doen! t is alleen een "noodpakketje" en daar heb je geen ene moer aan. Aandacht is fijn, leuk, heerlijk, geweldig, maar.. niet op dit moment. Ik betrap mezelf er namelijk ook op, ik wil niets liever dan een nieuwe vriend.. maar waarom? ik heb er geen nodig, want ik wil eerst mijn eigen leven op orde hebben zodat ik mijn kleine meisje een goede basis kan meegeven. Dat kan niet als mama op elke man springt om maar "iemand" bij zich te hebben. t is egoistisch en dat mag je best zijn, maar niet op deze manier. Want hier heb je jezelf alleen maar mee te pakken. En je ex zal echt niet jaloers worden.. ik heb daar ook overna gedacht namelijk, maar mijn ex zei juist; joh ik gun je een nieuwe vriend, ga lekker.. grrr net niet wat ik wilde horen, dus ik doe helemaal niets. Daarnaast heb ik ervaren nu 2x dat mijn zwangerschap mannen afschrikt. erg vervelend hoor. Maar ik vind mezelf er goed uitzien, ik straal en heb een mooie huid enz enz.. maar oke ja die buik..die is enorm haha. Dat vonden deze 2 mannen niks. Nou jammer voor hun dan. Hun gemis. Maar zoals ik al zei.. nu even niet. En deze man is 40..kom op meissie.. you can do better than that! het gevoel wat je van hem krijgt is puur de aandacht wat je zo fijn vindt, niets mis mee, maar laat t erbij please. Straks weer kansen genoeg, nu eerst jij en je baby. "preek" "preek" sorry... * stapt nu uit de preekstoel* knuffie en zet em op!
Ja, je hebt ook gelijk, gisteren dacht ik daar namelijk ook aan.. Ik wil eigenlijk wel een vriend maar ook weer niet... heb het helemaal niet nodig op dit moment... het lijkt me overigens ook niet fijn om zwanger te zijn van iemand en met een andere vent omgaan... Hahaha het is niet om E. jaloerst te maken... het doet hem niets hoor... Zoals die van jou zegt, zegt de mijnes ook ik wil dat je gelukkig wordt... je verdient een betere vent... hij zegt het gewoon zelf... Tja, misschien zoek ik wel vervanging. Hij is inderdaad een beetje heel erg oud... Maar ja.. dat maakt me niet echt veel uit als hij maar niet oud lijkt... Deze vent is gewoon sportief en super fit.... Maar ja... je hebt helemaal gelijk fontana.... Liever geen vent.. en inderdaad mijn leven op orde zetten... rust vinden.. en extra veel genieten... gisteren zag ik zo een klein meisje... omg wat was dat een schattig mensje... hahaha ik "aaaah zo lief, wat een poepie" zij keek me echt aan van huh wat lul jij allemaal... wat een lieverd was dat.. ik let nu extra veel op kleintjes... en dan krijg ik altijd een big smile.... zo lief..... maar ja... veel liefs, Damiana
Hee meiden, Ik heb vandaag van de mensen op mijn stage een mandje gekregen met allerlei baby dingen... Ik voel me steeds meer aanstaande mama.. zo leuk wilde het meteen uitpakken maar ja het slaat natuurlijk nergens op... de meiden gaan er denk vanuit dat het een meisje word.. Er zit zo een roze knuffel erin en een roze speen.. de rest is wel gewoon neutraal... Ow zo leuk allemaal... Mijn eerste pakketje... veel liefs, Damiana
Hallo aisha, Ja het gaat wel redelijk goed... ik begin mijn leven weer een beetje op te pakken.. denk steeds minder aan mn ex.. wat niet wil zeggen dat ik hem niet meer mis.. natuurlijk heb ik mijn momenten nog. Zoals vandaag, kreeg ik mijn diploma en ow ja wat had ik hem erbij willen hebben... en wat had ik hem willen bellen of gebeld worden door hem... maar ja het is niet zo en ik accepteer het nu ook. Ik vertelde onlangs aan Fontana dat ik een man op het oog had, en hij mij... Maar ja... hij mailde me vandaag en vertelde me sinds kort een relatie te hebben... en nu al plannen te hebben met zijn vriendin... Wat baalde ik weer... tja.. het lijkt dat het mij wat liefde betreft niets wordt gegund.. Ondanks zijn leeftijd zag ik een hele serieuze man voor me die een oog had op mij... Maar helaas, ook die moet ik maar laten varen. Ik heb hem veel geluk gewenst en eigenlijk laat ik het daarbij... Ik ga niet meer naar een andere man kijken... of hopen dat het ooit wat word. ik word op de een of andere manier altijd teleurgesteld. en ook al wil ik het niet... ik betrap mezelf er weer in... Wat is dat meisje een geluksvogel... hij had al heel lang een oogje op mij.. en ik was maar met mijn ex... die uiteindelijk ook heeft bevestigd tijdverspilling te zijn in mijn leven. Had naar een ander moeten kijken die wel een leven wil opbouwen met een vrouw en plannen maakt... Misschien hadden we dat ook wel gedaan.. En ow ja ik ben vreselijk aan het balen... Zeker omdat ik de afgelopen dagen me zat te verheugen op een 2de ontmoeting en eventueel een aankomende afspraak... Ach ja... ik denk dat ik voor altijd alleen zal blijven... Mijn ex heeft me nu al een week niet gebeld.. en waarschijnlijk gaat het de komende dagen ook niet meer gebeuren. Ik zou eigenlijk zondag naar hem toe gaan om te gaan praten over hoe verder met de kleine en erkenning etc. Maar ook dat gaat niet meer door... tenminste ik gaf dat aan toen ik even kwaad was en hij is daar ook verder niet op ingegaan... zucht... ik voelde me net weer lekker in mijn vel.. zeker omdat mijn moeder me weer accepteert en weer zoals voor mijn zwangerschap naar mijn gedraagt... ze voert weer gesprekken met me... dus dat is in ieder geval iets. En toch voel ik me weer verdrietig worden, weer krokodillen tranen in mijn ogen van teleurstelling... misschien de hormonen die hierin een rol spelen... Maar na die mail van die vent voel ik me weer down... ik zag namelijk weer uitdaging in mijn leven.... een afspraakje met een man die echt een oog had op mij ondanks mijn leeftijd en me serieus nam... Ik las in elk woord hoe serieus hij is en vooral zijn eerlijkheid naar mij. En dat heb ik nodig.. een man die weet wat hij wil en bereid is plannen te maken en stappen te nemen in het leven... en niet iemand die me aan het lijntje houd zoals mijn ex ..en mij verlaat in het begin van mijn zwangerschap.... en weer doen die gedachten me pijn... God wanneer houd het nou op??? (ik moet weer zo vreselijk huilen) Hoe is dat mogelijk.. vandaag heb ik weer zoveel gelachen, ik was weer mezelf... De Damiana die straalde van geluk...... ondanks die verborgen pijn die nog steeds diep in mijn hart zit... en nu weer... weer huil ik uit teleurstelling... uit haat voor degene die mij in de steek heeft gelaten... die mij 6 jaar lang van heel veel kansen heeft beroofd... alle jongens die iets met me wilden en ow nee geen een kreeg de kans... Ik had maar 1 man en dat was hij. Alles is voor niets geweest. En dat blijft me achtervolgen.. Met als gevolg weer iemand voorbij te gaan die mij wilde en nu een ander heeft gevonden... Goh, had ik nu echt niet verwacht... zeker niet na die ontmoeting op de gang... en zijn ogen die diep in de mijne keek... waarom toch??!!! En ik wilde niet verdrietig zijn en teleurgesteld zijn toen ik zijn woorden las... maar ow jawel... wat waren die pijnlijk om te lezen... Ondanks dat er totaal geen liefde bij komt kijken.. maar ik vond hem echt heel erg leuk.. Maar ja... Het is mijn tijd nog niet om gelukkig te worden met iemand. en misschien zal deze ook nooit meer komen. Veel liefs, Damiana
Lieve Damiana, Ik volg je verhaal al een tijdje en vond het nu tijd worden om toch maar eens een keer te reageren Allereerst wil ik je zeggen dat ik je ontzettend stoere, sterke meid vind! Je hebt voor jezelf en je kindje gekozen en daar moet je echt trots op zijn, er zijn meiden die een veel "makkelijkere" weg kiezen, maar jij gaat er gewoon voor! Ik ben zelf geen alleenstaande moeder, dus ik kan me je situatie ook niet helemaal voorstellen, maar naar aanleiding van je verhaal kan ik het wel een beetje begrijpen hoe het kan zijn. Mij lijkt het echt heeeeeeel moeilijk om er ineens zo alleen voor te komen staan, maar geloof in jezelf, je kunt het echt! Er zijn (helaas) veel vrouwen je voor gegaan, zij kunnen/konden het ook en jij ook, dat weet ik zeker Je hebt al een begin gemaakt door voor je kindje te kiezen ipv je ex en de rest komt ook echt goed. Ik weet dan niet hoe het is om een alleenstaande (aanstaande) moeder te zijn, maar ik weet wel hoe het is om ontzettend gekwetst te worden en te denken dat het nooit meer goed komt wat betreft je liefdesleven Het klinkt misschien heel simpel en kortaf, maar meid: Je hebt liefdesverdriet.. En hoe zinloos het op dit moment ook klinkt, want je hebt er op dit moment weinig aan, er komt een dag dat je er geen verdriet meer over hebt en je een geweldige man tegenkomt die perfect is voor jou en je kindje En deze man in kwestie kun je op de vreemdste plekken tegenkomen waar je het totaal niet verwacht. Dat je je ex op heel veel momenten mist is ook echt heel normaal, daar hoef je je ook echt niet voor te schamen oid of het weg te stoppen.. Accepteer dat je je zo voelt, maar probeer niet toe te geven aan dat gevoel door hem te bellen of te smsen oid. Ik weet dat dat moeilijk is (been there, done that..) maar door (op wat voor manier dan ook) contact te houden met hem maak je het alleen maar nog moeilijker voor jezelf dan het al is.. Niet lullig bedoeld hoor, maar probeer je te focussen op het prachtige wonder wat in je buik groeit en probeer voor jezelf leuke dingen te doen met familie en/of vriendinnen. Laat de mannen maar even, ik heb namelijk het idee dat je nu door de situatie niet helder kunt kijken/denken wat betreft mannen. Dat je op zoek bent naar een vervanging van wat je had, maar op dit moment zul je dat niet vinden als je nog zo'n verdriet hebt over je ex... (en een vervanging van je ex heb je ook helemaaaaaal niet nodig, je hebt iemand nodig die veeeeeeel beter voor je is!) Ik hoop niet dat mn reactie verkeerd over komt, ik bedoel het echt goed. Heel veel sterkte! Liefs
Lieve Kristel, bedankt voor je reactie... Ik vat het zeker niet verkeerd op... Ik krijg weer tranen van wat ik allemaal lees... omdat ik nog steeds diep onder de indruk ben van de situatie waarin ik zit... Maar ja... Ik weet niet of ik een vervanging zoek... ik mis gewoon de aandacht van een man die ik leuk vind... en ik krijg zat (helaas alleen van sukkeltjes).. maar dat ergert me meer dan dat ik daar blij om word... Ik wil ook niet teveel bezig zijn met een ander iemand vinden... ik ben ook zeker niet op zoek... alleen vond ik die vent op mijn stage erg leuk en tja ben gewoon teleurgesteld meer niet of eerder jaloers op dat meisje die eerder was dan ik... Ik liep vandaag bij de ikea... en even had ik mijn gedachten gewoon bij wat mijn moeder wilde kopen.. en bij mijn kindje... Maar toen ik om me heen keek, zag ik zoveel stelletjes... Zo fijn, die gedachten... winkelen met je partner... dingetjes kopen voor thuis... en toen werd ik weer somber... down... denk dat iedereen het verdriet in mijn ogen kan lezen... Het enige die mij een glimlach bezorgde waren de kleintjes die ik zag rond lopen.. soms blond soms donker soms lichte huid en bruin haar.. en vroeg ik me af hoe mijn kleine eruit zal zien... Het wordt immers een half bloedje... zwangere vrouwen zag je ook... met hun partners... op zulke momenten voel ik me eenzaam... Gisteren was mijn zus op bezoek met haar kinderen van 2jaar en 3 maanden en haar partner... zo leuk hoe hij met de kinderen omgaat... flesje geeft, de aandacht voor beide kids... En daarna leuk met mijn zus speelt... moest het nou echt voor me neus gebeuren... En weer sprongen de tranen in mijn ogen... Ik ben de afgelopen weken besef ik nu meer verdrietig dan dat ik blij ben... Het is heel normaal geworden om vaak te huilen... vaak voor me uit te staren... of in bed te liggen en fantaseren dat hij me vasthoud... zucht... Maar ja... het is zoals het is... Veel liefs, Damiana
meis... Ik ben nu al meer dan een jaar alleen (vanaf 4 maanden zwangerschap) En dat gevoel, t zien van de stelletjes, de papa's die leuk doen met hun kindjes.. t blijft. En juist omdat je alleen bent, en je geen partner hebt om te delen en dingen samen te doen, valt het je extra op! Dr is niemand die jou ziet lopen en denkt goh, die heeft vast geen man thuis (want zwangere vrouwen doen ook genoeg alleen ) Kop op meis, je doet het super.. en die hormonen helpen niet mee, ik weet t. Je doet het goed, je bent zo sterk! Ik wilde in t begin ook t liefst zo snel mogelijk weer een vriend..kon heel slecht alleen zijn. Maar dat gevoel is weg. Ik wil nu alleen nog iemand die perfect is.. ga niet voor minder, heb nu nog hogere eisen dan voorheen , gewoon omdat ik het beste wil voor mij en mijn zoontje. En ik wil een aanvulling op mijn leven, niet een last erbij. Ik heb het prima zo.. zonder man..
lieve kruidebokini, Ik begrijp wat je bedoelt... Inderdaad, het valt me inderdaad meer op... het zien van leuke mensen die elkaar lief hebben... en hun kinderen ... Niemand die het niet weet kan nog zien dat ik zwanger ben... hoewel mijn buikje al heel duidelijk zichtbaar is... En ik krijg genoeg aandacht.. alleen de aandacht die ik krijg wil ik niet... zoals ik eerder schreef... Jongens die tegen me praten.. pff het liefst negeer ik ze gewoon... Ik heb daar geen behoefte aan... En toch wil ik ergens wel iemand... ach ja ik weet het zelf niet eens.. ik wil gewoon mijn ex klaar... laat ik maar niet eromheen draaien.. dat is gewoon degene die ik mis en wil zien... niemand meer... Alleen zijn is niet leuk... En ook al krijg je soms gezeik van een man... het is fijner om een man te hebben... zeker als je in verwachting bent... Die warme handen op je buik wil je gewoon voelen... En ik denk dat de baby daar ook zo van geniet.... Maar ja... misschien ga ik net als jij er ook aan wennen... Ik voel me steeds meer alleen... nu ik letterlijk niets meer hoor van E. weet niet eens meer of hij überhaupt nog geinterseerd is in ons kind. Het ziet er naar uit dat hij het vergeten is. Ik zat vandaag te denken... als hij belt dan ga ik zo kwaad zijn op hem... ik kan niet anders... wij zijn duidelijk erg onbelangrijk... :x Vannacht droomde ik dat ik bij de verloskundige was... en dat hij bij me was... en we moesten aankruisen wat we wilden dat ons kind zou worden... Een meisje of een jongen.. echt zo stom he... De eerste keer in zoveel tijd weer omhelsde hij me toen hij zei dat hij graag wilde dat we een jongen kregen... Normaal gesproken is hij zelfs in mijn dromen degene die hij sinds kort is... koel afstandelijk etc. maar anyways.... Ik wil geen man die perfect is... die bestaan niet... Ik wil alleen een man die weet wat hij wil... en me niet in de steek laat.... wat er ook gebeurt. Ik weet zeker dat je die ooit zult vinden... Maar ik betwijfel of ik er een ooit zal vinden.... veel liefs, Damiana
Lieve Damiana, tuurlijk ga jij ook ooit de "perfecte" man voor jou vinden! kop op meis! En ik snap heel goed dat je hem mist, en dingen samen had willen doen, en je afvraagt of hij nog gaat bellen en uberhaupt er voor t kindje gaat zijn. Ik heb mij die dingen ook keer op keer afgevraagd. Ik kan mijn situatie, en mijn ex, niet vergelijken met jou situatie en jou ex. Dus ik kan ook niet voor je voorspellen hoe het zal gaan. Wel weet ik dat het mij gek maakte, die gedachten, die twijfels over hoe het straks zou gaan als je kindje er is. De vragen of hij ineens onverwachts op de stoep zou staan of zou bellen. Hoe je dan moet handelen, of je hem zelf moet bellen als je kindje er is. Al die vragen en gedachten. Ik werd er letterlijk depressief van, en het heeft behoorlijk lang geduurd voor ik dat naast mij neer kon leggen. Toen ik dat kon heb ik zelf de keus gemaakt, dit is mijn leven, mijn kindje, hij kijkt er niet naar om, heeft er geen moeite voor gedaan noch interesse voor getoond vanaf mijn zwangerschap. Ik heb de touwtjes in handen, ik bepaal wat er gebeurd. Ik doe dit alleen! En ik kan het! En als ie komt, en contact wil, dan kijk ik dan naar de situatie. En zo is het gegaan, en hij kwam, en hij verpeste alles weer met zijn leugens en bedrog, dus hij ging weer en hoeft nooit meer terug te komen. Ons leven is super zonder hem.. En dat wil ik graag zou houden. Dus nu denk ik, als hij weer een poging doet.. is hij niet meer welkom. Hij heeft zijn kansen gehad, en laten gaan. Maar meis, wat ik zeggen wil.. die gedachten en vragen die jij hebt zijn normaal, en ook goed dat ze er zijn. Maar draai je er niet gek door. Geniet van je kindje in je buik. Alles komt op zijn pootjes terecht!