voedingtijden

Discussion in 'Borstvoeding' started by happymama, Feb 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

mijn zoontje is 3mnd
    hij drinkt bij mij zo om de 3 uur .
    als ik ben werken krijgt hij t uit de fles en soms kv als ik niet genoeg heb kunnen kolven en dan laat hij er gerust 4 uur tussen en moet je m echt wakker maken .
    vraag me af wanneer hij bij mij om de 4 uur gaat komen , zou wel fijn zijn .
    we doen altijd 130cc in de fles . neem aan als hij bij mij drinkt dat ie dat er toch ook wel uitkrijgt !!!
    als ik kolf op me werk heb ik zo'n 120 in de middag dus das nie slecht toch ...

2. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Dat gaat vanzelf. De borst is meer dan alleen maar melk.
    Vooral kv valt zwaarder dan bv. Wakker maken zou ik sowieso niet doen. Gewoon loslaten, hier verschilde het per dag (ook bij alleen borstdrinken) en toen kwam er een ritme in.

3. happymama

happymama Niet meer actief

bv uit de fles laat ie ook langer tussen dus niet alleen bij kv

4. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Hier precies hetzelfde, ik heb het idee dat ze op het kdv 'het hoogst nodige' drinken en het dan bij mama weer inhalen.
    Maar er gaat vanzelf meer tijd tussen zitten hoor, mijn zoontje kwam ook heel lang nog om de 3 uur. Inmiddels al een tijdje om de 4 uur!

5. Vagans

Vagans Niet meer actief

Yara ging pas langer tussen de voedingen laten met 6 maanden toen ze bijvoeding kreeg.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Het kan heel goed dat hij uit de fles meer drinkt dan live aan de borst omdat kindjes met de fles veel makkelijker en sneller drinken. (en dus automatisch meer binnen krijgen)

Hier komt mn dochter nog steeds om de 3 uur, maar daarentegen slaapt ze 's nachts 12 uur door aan 1 stuk sinds 2 weken, dus laat haar overdag maar lekker om de 3 uur komen! ;) (ik kolf zelf nog de voeding van 23.00 uur voor mijn productie en voor een voorraad in de vriezer)

Share This Page