Zo vaak de hik?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kristel86, 28 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi allemaal!

Zoals jullie zien ben ik 27 weken zwanger.. Sinds 2 weken ongeveer voel ik het duidelijk als ze de hik heeft en zelfs mn man voelt het al als hij een hand op mn buik legt en ze ligt er goed voor.
    Nu is het alleen dat ze wel héél vaak de hik heeft, sowieso elke dag wel een keer, maar soms wel 4x op een dag. Ik begin me echt af te vragen of dit wel normaal is zo vaak de hik.
    Iemand die daar een antwoord op heeft? :)

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hi Kristel,

Ik heb deze vraag ook in mijn zwangerschap gesteld! Hier ook vanaf dezelde tijd heel vaak de hik, soms ook wel 5 x op een dag. En dat ging gewoon lekker door tot dat ze geboren werd. Zelfs toen ze geboren was had ze in het begin nog vaak de hik tijdens de fles.

Geen zorgen maken dus!

Groet Snoozie

3. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Super deze vraag!

Want ik vroeg me dat vanmorgen ook af toen mijn meis in mijn buik druk aan het hikken was! Maakte me een beetje bezorgd, maar ga nu maar "hikkepikkeporretje" zingen!

Groetjes!

4. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Ons kindje heeft ook zo vaak de hik, maar het is niks om je zorgen over te maken

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    mijn kleintje heeft ook heel vaak de hik.. me vriend vind t altijd zo zieig haha me buik gaat dan echt alle kanten op. Als ik t te lang vind duren ga ik meestal ff iets doen bv ff stofzuigen als ik dan klaar ben is de hik meestal ook wel over.

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Zo te zien ben ik dus niet de enige met een hikkertje ;)
    Stelt me wel gerust hoor, dat het dus meer voorkomt! Ik begon me namelijk echt af te vragen of het wel gezond was, zo vaak.

Bedankt voor de antwoorden iig! :)

7. 2009mama

2009mama Niet meer actief

mijn zoontje had in de buik ook heel vaak de hik, soms wel 5 of 6 keer op een dag,
    toen ik vroeg hoe dat zat zei mijn gyn: dan is hij zijn longetjes goed aan het oefenen, dan is hij gewoon lekker gulzig met het vruchtwater, alleen maar goed dus,

nu heeft hij nog steeds regelmatig de hik,en hij is 11 weken :p

8. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Hier hetzelfde en na de bevalling is niets veranderd, nog steeds heel vaak de hik! Moet er nu ontzettend om lachen, toen hij nog in de buik zat vond ik het soms ook een beetje raar (vroeg me dan ook af of het wel goed was zo vaak :)).

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hahaha mijn man vind het ook zielig. Dan zeg ik hem ook wel is het ook zielig als wij de hik hebben? hahaha nee toch? Ik vind het een grappig gevoel. Ik voel het steeds vaker. Na een tijdje is het klaar. Ik vind het watliefs hebben juist.

10. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    ik heb al 2 kinderen maar bij hun was het nooit zo erg deze dame is soms ook 6 keer per dag aan de hik soms ben ik bang dat ze stikt gelukkig is het niet het gval dus

Deel Deze Pagina