Buitenbaarmoederlijke zwangerschap deel 2

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door marjon 2, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
  2. evie1

evie1 Lid

19 jan 2010
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Goh wat een verschillende verhalen allemaal zeg. Fijn dat je zo steun aan elkaar hebt. Ik begrijp dat best veel vrouwen gewoon toch wel weer zwanger worden. Dat is goed nieuws! Gelukkig maar.
    Ik weet zelf nog niet zo goed hoe het er allemaal bijligt in mijn buik. Ik neem aan dat ik dat tijdens de controle wel hoor over een week.
    Ik heb een paar kleine hechtingen die zijn er ook nog niet uit. Ook geen idee trouwens wanneer die er uit zouden moeten gaan (ze zouden er vanzelf uit gaan). Dan voel je je ook nog niet echt toppie.
    Ik heb wel nog een vraag over de eileider die er nog is. Neemt die meteen de functie van de andere over? Of duurt dat een tijdje.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik moest de hechtingen eruit laten halen evie , jij had toch ook een kijoperatie ..alsje er last van hebt ff langs de ha die kan ze er zo uithalen .....Als je andere eileider helemaal gezond is , neemt hij het grootste deel van de functie van de andere eileider over , duurt volgens mij ( weet niet zeker) wel ff voordat hij dat optimaal doet .....Schrijf alje vragen op dan kun je ze niet vergeten te vragen ,als je volgende week terugkomt voor controle wordt je toch weer overdonderd met emoties .......
    Ik heb nog wel alle 2 mijn eileiders , eentje is wel beschadigd , waardoor je dan een kans van 1 op 4 a 5 hebt om weer een bbz te krijgen ...........

knuuuuufffsssss

4. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    evie helaas welkom hier. Volgens mij duurt het een jaar voordat de ene eileider de andere heeft overgenomen. heb de hectingen na 2 weken laten verwijderen door de HA doordat we op vakantie gingen. Net wat marjon zegt schrijf al je vragen op want als je daar zit vergeet je de helft dikke knuff

chantal fijn zeg dat je man zo snel geholpen kan worden fijn dat er chirurgen zijn die meedenken en nu maar hopen dat jullie frummeltje niet rond 37 week denkt laat ik mijn papa en mama eens gaan ontmoeten....

marjon hoe gaat het met tara en haar lipje

5. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Tara 's lipje is helemaal genezen , alleen haar tandje zit nog los en haat tandvlees boven het tandje moet nog aangroeien , hopelijk gaat het lukken , anders moet haartandje getrokken worden ..He sabine hoe vind de grote zus het ?

Vindt je het trouwens goed dat ik jou 06 nummer opsla en dat ik die gebruik als hier in mei beep wordt geboren of als er eerder iets gebeurd en nieuws is ?

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    tuurlijk wil ik het babynieuws ontvangen!!!!!

Marescha is zo trots aleen vannacht kwam ze de bed uit met de vraag of de baby stil kon zijn want ze wou slapen echt lagen in een deuk hier..... Ferenc slaapt overdag als de beste maar 's nachts echt niet en hadden besloten om hem gewoon ff te laten huilen werkte wel sliep uiteindelijk wel 2 uurtjes maar zijn zus dacht er anders over

ze is nu naar het werk van mij beschuit aan het brengen en daarna met papa naar de speelgoedwinkel ze mocht wat uitzoeken zal wel weer half intertoys worden want ze had ook centjes gehad van opa om wat te kopen........

gehoortest en hielprik net gedaan dus hebben we ook weer achter de rug oja hij kan horen of die in de toekomst kan luisteren zal de tijd gaan uitwijzen:)

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Oh geweldig die vraag van Marescha...haha. Heerlijk die kinderen:):).

@ Evie1; Bij mij zouden de hechtingen ook vanzelf weggaan, maar kreeg er last van en werd wat rood dus naar de assistente van de huisarts gegaan en die heeft ze toen verwijderd. Zij vertelde dat deze echt niet zelf waren gaan oplossen:(:(.
    En wat ik begreep is idd dat die ene eileider het werk van de andere voor 80% gaat overnemen maar dat kan een jaar duren ongeveer.
    Maar schrijf alles duidelijk op zoals hiervoor al verteld werd zodat je al je vragen kan stellen.

@ all; gaat het oude topic nu ook echt verwijderd worden????
    Weet je waar ik laatst achter kwam en ik me nooit in verdiept had. Dat gewoon iedereen kan meelezen van buitenaf:$.
    Ik moet zeggen dat ik dat soms wel vervelend vindt. Niet dat ik geheimen heb maarja ons traject ga ik niet aan de grote klok hangen, maar nu kunnen mensen dit toch vinden en meelezen. Dus let wel een beetje op met wat ik vertel. Helaas heb ik ook wel een herkenbare naam gekozen:(

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oude topic wordt niet verwijderd , maar hoe groter een topic wordt des te langzamer wordt zsp , vandaar na 1000 berichten ff een nieuw deelmaken dan kan het naar behoren blijven functioneren....

@sabine , geweldig die opmerking van je meissie , ze kunnen zulke leuke dingen zeggen !

9. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Oooh gelukkig jullie zijn hier!! :D

10. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    @Sabine, goed gedaan, wat een schatje zeg.

Ik had ook oplosbare hechtingen.. ongeveer na 4weken waren ze 'losgelaten'..

11. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Marjon; Heb idd gelezen dat het oude topic nu niet verwijderd gaat worden. Maar gisteren stond er nog dat alles boven de 1000 berichten verwijderd ging worden. Gelukkig is daar veel reactie opgekomen waardoor ze nu wel blijven staan. Vind het goed dat ze naar oplossingen zoeken en zo moeilijk is het niet om nieuw topic te openen, maar ben blij dat de oude wel zichtbaar blijven:).

@ all; morgen laatste tablet en dan wachten op menstruatie en dan beginnen we meteen op dag 2 weer met spuiten.

12. inge75

inge75 Actief lid

12 jun 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    @ Sabine: Gefeliciteerd met de geboorte van Ferenc.

@ Evie: helaas welkom.

@ All: hier gaat alles goed!!

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wordt weer spannend wendy !!!!!

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Spannende dagen wendy!

Hier alles goed moet zo werken maar heb totaal geen zin. Maar nog 1week hier na

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    dat schiet op Chantal,maar alsje er echt op zit te wachten , duurt dat zelfs lang !!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey meiden

Ik ben niet aan het werk gegaan ik heb net telefoon gehad van me ouders mijn oma is overleden vannacht gisteravond. Ga nu naar me moeder. Me vader komt ook weer van boord af.

17. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    chantal gecondoleerd!

18. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    evie mijne moesten ook verwijderd worden. na 14 dagen d8 ik

19. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Channes; Gecondoleerd met je oma!! Wat een verdrietig nieuws.

@ All; Beetje tegenstrijdig nieuws vanmiddag weer tante geworden. Deze keer een jongetje Hidde. En het is zo'n mooiiiiii menneke:):).
    Moet zeggen dat het me meevalt. Voel me er niet k*t door gelukkig.

20. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Chantal gecondoleerd.. en heel veel sterkte..

en Wennes gefeliciteerd! fijn dat het je een beetje meevalt.

Vervelend om dit zo te typen! condoleren en feliciteren!

Deel Deze Pagina