Zo spannend was het vanmorgen om naar die echo te gaan, en dan zie je het scherm..... Je zou denken dat er een hartje moet kloppen met 8 weken. M'n hart begon al harder te bonzen en ja hoor dan komt het eruit helaas voor de tweede keer een miskraam. Ligt het aan mij. is het toeval. Waarom ik...... Ik denk dat je daar nooit achter zal komen, en we kunnen er niets aan doen......... Nu maar dit weekend afwachten of het zelf loslaat zoniet dan wil ik volgende week al een afspraak voor de curetage hoe eerder hoe beter. Zijn er meer mensen die dit twee keer achter elkaar hebben meegemaakt? Grt, Lesley
Ik heb het niet meegemaakt. Wel één miskraam en dat vond ik al vreselijk. Laat staan twee of meer. Meis, heel veel sterkte met dit verlies en succes maandag en de dagen erop. En natuurlijk de tijd daarna met het verwerken.
lieve Lesley, Wat een verdrietige ervaring. Ik weet helaas uit ervaring dat het heel erg verdrietig is. Ik heb het nu twee keer meegemaakt. Zeker de tweede keer was ik erg verdrietig. Dit kwam als een grotere klap aan dan de eerst keer. Bij de eerste keer merkte ik het door bloedverlies. De tweede keer door de termijnecho. Ik heb ruim anderhalve week mijn lichaam de tijd gegeven om het af te staan. Achteraf vond ik dat te lang. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! liefs, Cleo
helaas wel meis 3 keer en 2 opvolgende maanden zelfs steeds met 6 weken en 1 dag ging het fout en tuurlijk vraag je je af waarom ik ? een hele natuurlijke reactie ik wens je veel sterkte meis met jullie verlies zorg goed voor elkaar
O wat erg zeg 2 keer achter elkaar heel veel sterkte!!!! Ik heb zelf net een curretage meegemaakt was al 13weken zwanger kwam hard aan.
Heel veel sterkte! Ik weet (gelukkig nog maar 1x) hoe het voelt en een tweede keer lijkt me nog erger dan een eerste keer.
Heel veel sterkte meis! Wat lijkt me dit vreselijk, en dan moet je het ook nog 2x meemaken.... Liefs Wendy,