Hehe, dieren kunnen zoooooo jaloers zijn. Mijn oudste kat moet ook altijd tussen ons in gaan liggen. Gewoon om ons te dissen (het is van die kop af te lezen!).
Oh, die van ons ook! En als ze het 's nachts koud heeft op haar zitzak, komt ze op bed en duwt ze met haar snuit tegen mij zodat ik het laken omhoog doe. Bij mijn vriend doet ze dat niet meer, omdat ze weet dat hij niet wakker wordt
Over gekke honden gesproken.. Onze hond (een teckel) denkt dat ze een kat is Springt van de bank op de stoel, ligt graag bovenop de krabpaal, maar het leukste is nog dat ze graag op de vensterbank zit/ligt en dan lekker naar buiten gaat kijken En als er dan mensen langslopen moeten ze altijd even kijken naar die rare hond die daar ligt
hihi leuk! Onze oudste poes is gek op sokken! Zelfs zo erg dat wij een tijdje geleden een berg vreemde sokken op het bed vonden! Bleken van verschillende buren te zijn die hun raam open hadden laten staan haha Onze hond gaat graag naar bed... Zodra we 's avonds de tv uitzetten of de monitor van de computer sprint hij al naar de kamer. Ook vindt hij het geweldig als 2 van onze 4 poezen ruzie hebben dan sprint hij erop af geeft ze allebei een lik over hun snoet. Je hoort hem nog net niet zeggen : "Zo nu is het genoeg! We zijn weer vriendjes" hihi Heerlijk die speciale trekjes van dieren! Liefs, Sam
Hahahaha Heel leuk om te lezen allemaal! Valt me op dat katten en honden toch wel een beetje rare beessies zijn ( grapjuh) Hier geen kat of hond maar een parkiet! Doet alleen maar gekke dingen, je napraten of koppeltje-duiken op z'n stok. 't Is ook erg leuk om in een leeg bakje te zitten, heel spannend (?!!) Groetjes Marlayne
Schiet me nog wat te binnen. Mijn ene kat (dezelfde als die uit de gieter drinkt en propjes apporteert) heeft nog iets aparts.... Zij gaat altijd en eeuwig op het randje liggen slapen. Bijvoorbeeld op de rand van de bank (terwijl de rest van de bank dus helemaal vrij is). Vervolgens valt ze dus in slaap met als gevolg dat ze van de bank afdondert en ze ons vervolgens met zo'n verschrikte blik aankijkt van "hoe kan dat nou?". Verder heeft ze de vreemde tic dat ze altijd op reclamefolders / post / krantjes gaat zitten. Hebben wij post en leggen we dat op tafel, dan zit mevrouw binnen no time met haar gat op de post!
mijn kat is bang voor een vlieg haha eerst rent ze er achterna tot dat de vlieg terug komt en dan wordt ze bang en gaat zich verstoppen als er een vlief of beestje haar aangeraakt heeft gaat ze zich helemaal schoonlikken en krabben net of ze smet vrees heeft voor vliegen enz haha
ons poezen zijn ook al van die maffe beesten! beesje ( ja zo heet ze ) die moet altijd als ik thuis kom een kusje ! dan komt ze met der koppie naar me toe , moet ik n kus op der neus geven (ja echt op der neus niet op der hoofd ofso ) en dan ist goed ! Luna (de andere poes) moet ALTIJD tussen fer zijn benen in slapen op bed ! en zelfs als we aant 'klussen' zijn moet ze dat ! en aan de kant gaan 'ho maar ' en dat van op t randje van de bank liggen doen ze ook hier haha en dan indd boem eraf als ze slapen ! hihi
Ik kan hele gesprekken voeren met onze poes, echt geweldig! Soms ligt ze te slapen en out of the blue springt ze ineens op, rent naar me toe en begint een heel verhaal! En als je dan terug praat geeft mevrouw ook gewoon antwoord! Kletsen doet ze trouwens de hele dag, soms om gek van te worden! Ook komt ze als je haar roept als een hondje aanrennen! We hebben ook een rottweiler die er een handje van heeft om op ons bed te slapen, het liefst op het moment dat wij naar bed willen...Hij heeft de voorkeur voor de plek van mijn vriend en zodra die naar bed wil en de hond van het bed probeert te krijgen, begint meneer luidkeels te brommen en te mopperen, echt zo komisch! Het eind van het liedje is dat ie zich met veel verbaal vertoon ophijst om vervolgens 20cm verder weer neer te ploffen met zo'n kop van 'je bekijkt het maar, verder ga ik niet'! Zo humor echt! Oja, en botjes verstoppen kan meneer ook; kom ze werkelijk overal tegen! En dan is het ook nog een echt duits ras: hij graaft kuilen...anytime, anywhere!
Haha, dat doet ons koninginnetje ook! Die gaat zelfs met haar kont op het stoffer en blik zitten!! En ze wil ook altijd mee naar de wc, ook zo charming!
Whahahaha wat een verhalen! Ik heb er ook nog wel een paar: Onze kat (helaas overleden) was gek op plastic tasjes, als hij er een zag likte hij er altijd aan! Kat van mijn moeder had een scheve rugwervel, dus nogal een wonderbeestje dat hij zo oud was, maar door dit kon hij niet hoog springen of hard rennen. Zijn zusje wel en kwam dan ook vaak met een duif van de duivenmelker op de hoek thuis, dit wilde die andere ook wel, dus dan kwam hij heel trots met een broodzakje van een kindje van school aanlopen! Hahaha sukkeltje! Hondje van mijn moeder had een nog grotere hekel aan regen dan wij dus als wij hem moesten uitlaten was hij altijd nog eerder binnen na zijn plasje dan dat wij buiten stonden! En een logeer kat die wij hadden vond brokjes heerlijk, maar deze moesten dan wel eerst in het waterbakje gewipt worden voor ze opgegeten worden anders waren ze niet zo zacht!
Oja, Dost (de rottweiler) reageert ook luidkeels op de sirene van brandweer, politie of ambulance...dan gaat die kop in zijn nek en gaat ie heel hard meehuilen! Vorige keer liep ik in de stad, komt er een politieauto met gillende sirenes langs en ja hoor: meneer verzet geen stap meer, gaat er even rustig voor zitten en zet het op een huilen! Heel het dorp in een deuk en ik maar sjorren aan dat kalf, hahaha!
Toen we nog gelijkvloers woonden kwam Rens altijd een cadeautje brengen naar het bezoek. Ik hang altijd mijn bh over de stoel als hij nog niet vies is en als er toevallig eentje hing werd het bezoek daarmee verblijd. Ook als de sokkenlade openstond was hij helemaal in zijn nopjes en vonden we ze later terug in zijn mand.
Mijn overleden kat Baloe (broertje van Pebbles, die we gelukkig nog wel bij ons hebben!) was zo stout: die ging onder de salontafel zitten en dan wipte ie met zijn pootje de glazen drinken van tafel af...of hij jatte de olijven uit het schaaltje, wat natuurlijk vettig was aan zijn voetje, wat weer een hoop geschud tot gevolg had: vrouwtje blij met een huis vol olijven en olie!
Mijn poes is gek op handtassen. Als er visite komt moet ik ze altijd waarschuwen de handtas goed dicht te doen. Ze gaat er anders graag vandoor met briefgeld, rollen snoep, papier en zelfs een keer een mobiele telefoon. Verder kan ze ook propjes apporteren. En wat ook grappig is aan mijn katten (en waarschijnlijk doen bijna alle katten dit) is zodra je je jas even over de bankleuning legt gaan ze er op liggen. Of als ik een paardendekje uit moet wassen en het ligt even op de grond, hup katten erop.
Hi hi! Onze hond (Basset Hound) doet dat als de telefoon gaat en ik niet snel genoeg opneem. Of als ze alleen thuis is en de telefoon gaat.
O, ik was nog iets vergeten... Mijn katten kunnen op commando gaan zitten... En één van de twee kijkt stiekem televisie; ziet er nogal koddig uit...
Pfoeh, nou mijn kater Tinus kijkt tv en opent alle deuren in huis, zo ook de de klink van de slaapkamer die we speciaal anders hebben gezet in de hoop dat hij die nooit open zou kunnen maken en hij kan de zware balkondeur en voordeur openen. En hij luistert als ik hem roep. Mijn kater Wolfje sabbelt op zijn staartje. Mijn Collie Sienna kan er niet tegen als mijn man mij bijv. een klapje op mijn kont geeft, blazen kan ze ook niet tegen gaat ze helemaal uit haar dak.Ik heb een hobby taarten bekleed met marsepein en fondant maken, nu heb ik laatst een workshop 3d taart maken in de vorm van een hert gedaan en die had ik gister opnieuw gemaakt. Ik had hem even op het fornuis gezet en onze pup van 7 maanden begon te blaffen en weg te kruipen, raar dat ie het vond. En laatst heeft ie een hele lange tijd lekker tv gekeken, haha